Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-07, 15:31
  #1
Medlem
Någon som sett Therese 44 år? Hon försvann i Kallhäll, Stockholm den 18 augusti 2018. V.G. se Missing Peoples hemsida.
Citera
2018-09-07, 15:37
  #2
Medlem
KnarkandeAnderss avatar
Lättare om du länkar.
Citera
2018-09-07, 16:26
  #3
Avstängd
Sherberts avatar
https://www.missingpeople.se/sv/efterlysning/therese/

Kanner denna Donna ytligt, har snackat med henne vid ett par tillfallen, hon bor i Kallhall, en mycket djup och kvasi-intellektuell kvinna. Intresserad utav dromtydning, haxor och annat hokus pokus.

https://www.facebook.com/therese.t.karlsson.3?ref=br_rs
Citera
2018-09-09, 00:16
  #4
Medlem
bradgardsindianens avatar
Vet man specifikt i vilket sammanhang hon sist sågs eller hördes av?

Hon verkat plugga till sjuksköterska. I ett äldre inlägg på Facebook skriver hon om psykisk ohälsa och det verkar som att hon vid något tillfälle försökt begå självmord. Kan hon haft depression när hon försvann?
Citera
2018-09-09, 15:18
  #5
Medlem
MegaLomanis avatar
Det verkar inte hända mycket. Vem saknar henne? Kan det vara så att hon har anhöriga och vänner, som anar vad som hänt?

Hon verkar, som sagt, vara en mystifax, men det leder ju inte nödvändigt tanken till farliga, kriminella bekantskaper; snarare till vacklande psykisk hälsa med suicidrisk.
Citera
2018-09-09, 18:48
  #6
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
Det verkar inte hända mycket. Vem saknar henne? Kan det vara så att hon har anhöriga och vänner, som anar vad som hänt?

Hon verkar, som sagt, vara en mystifax, men det leder ju inte nödvändigt tanken till farliga, kriminella bekantskaper; snarare till vacklande psykisk hälsa med suicidrisk.

Ja det är lite torftigt med informationen. Möjligt är kanske att hennes vänner på Facebook kan se mer?
Hon verkar haft husdjur, och och ibland övar sång eller musik. Hade hon möjligt fler intressen eller aktiviteter som hon ägnade sig åt regelbundet?
Citera
2018-09-09, 19:43
  #7
Medlem
Jag önskar ni slutar och spekulera om Tess, vi är alla oroliga för henne och våra tankar går hela tiden på vart är hon?
Så snälla, sluta spekulera.

/Väninnan med Tess
Citera
2018-09-09, 20:50
  #8
Medlem
I vilka områden brukade hon röra sig i?
Citera
2018-09-09, 21:49
  #9
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Jag önskar ni slutar och spekulera om Tess, vi är alla oroliga för henne och våra tankar går hela tiden på vart är hon?
Så snälla, sluta spekulera.

/Väninnan med Tess

Så mycket spekulationer har det väl inte varit ändå.
Det enda som får flashbackarna att sluta spekulera, är konkreta uppgifter i fallet. Tål man inte att läsa här då är det ju bara att låta bli. Censur har aldrig funkat här.

Vad tror du i stället själv, kan ha hänt henne? Har hon försvunnit tidigare? Finns något som tyder på, att hon skulle hålla sig undan frivilligt?
Citera
2018-09-09, 23:07
  #10
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Jag önskar ni slutar och spekulera om Tess, vi är alla oroliga för henne och våra tankar går hela tiden på vart är hon?
Så snälla, sluta spekulera.

/Väninnan med Tess

Av dig låter det som om hon kan tänkas dragit sig undan frivilligt? Men någon, antagligt av familj(?), har ju godkänt MPs "efterlysning".
Citera
2018-09-10, 10:48
  #11
Medlem
Hur kan min kommentar bli till att Tess försvunnit frivilligt med någon?

Snälla, sluta spekulera.
__________________
Senast redigerad av spunkankan 2018-09-10 kl. 10:51.
Citera
2018-09-10, 10:53
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
Så mycket spekulationer har det väl inte varit ändå.
Det enda som får flashbackarna att sluta spekulera, är konkreta uppgifter i fallet. Tål man inte att läsa här då är det ju bara att låta bli. Censur har aldrig funkat här.

Vad tror du i stället själv, kan ha hänt henne? Har hon försvunnit tidigare? Finns något som tyder på, att hon skulle hålla sig undan frivilligt?


Jag ser till så att ni inte skriver skit om henne, okej?

Av mig får ni inget!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback