Citat:
Ursprungligen postat av
Lee-S
You obviously never met Tess in the flesh....
She had a million internet friends... You are obviously one of them.
Good work on your research that hung one of her real friends out to dry... I hope you feel proud.... For putting me, and my children out on the internet, along with my medical diagnosis...
Send me an SMS... My telephone number is 0734453901 ... I'm putting it here because I'm not scared.... Indeed call me... I'm not a keyboard warrior... I'm just a person you wronged...So call me if your so brave?
Nej, jag är inte av dem.
Och du var inte en vän med tanke på hur du betedde dig mot henne. Att ni sedan försonades, för att hon alltid gick tillbaka till de som misshandlade och ville förlåta, det var hennes mönster. Ett jävligt destruktivt mönster som kanske satt henne i denna sits till sist.
Det du gjorde, gjorde du oavsett om du inte var del i hennes bortgång. Och den delen får du hantera med din psykolog eller någon annan som vill prata med dig om detta. Jag kommer inte ta på mig den rollen. Ett tips är alla de grupper som finns för män att hantera sin ilska.
Din medicinska diagnos hade du lagt offentligt på Facebook, och jag har aldrig namngett dina barn, det får du ta med någon annan.
Nog diskuterat.