2018-09-28, 02:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Hon blockerar ju också alla som skriver emot henne eller ens gillar kommentarer som inte håller med henne.

Det är djupt odemokratiskt av henne att göra så. Vad är det där för sorglig feg människa egentligen? Vågar hon inte debattera med meningsmotståndare?

Citat:
Även om mycket av det hon kämpar för är sunt så är hon problemen med dagens samhälle personifierat. "Den här personen tycker inte som mig, PÅ HONOM/HENNE BARA!!! TILL ATTACK".

Hon kan inte må bra psykiskt, kanske var hennes tidigare alkoholmissbruk fråga om ren självmedicinering? Vi kan ha i minnet att hon tydligen drack kopiösa mängder redan innan hon träffade FV. Starten för detta alkoholbad verkar ha tagit fart i kölvattnet av hennes roll i Tjenare Kungen 2005? Luften gick ur ballongen och hennes filmkarriär stagnerade.

Citat:
Namedroppar folk som hon inte tycker tar tillräcklig ställning.

Låter som en riktig fegis.

Citat:
Liksom Henrik schyffert. Varför i helvete ska han ta ställning mot Virtanen bara utifrån vad Cissi säger? Det är helt absurt att kräva.

Glöm inte att Schyffert är PK-marinerad, han förstår helt enkelt inte bättre den lille stackarn. Eller så har han en sjuklig fixering vid CW?

Citat:
Men Cissi utgår från att allt hon säger är sant och hon är både bödel och domare i alla frågor.

Man kan faktiskt fråga sig om hon har någon allvarlig psykisk störning?
Citera
2018-09-28, 10:34
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Har för mig att hennes mamma är från Polen, det är väl därför hon har intresse för just det landet och kvinnors situation där.
Och det råkar sammanfalla med abortfrågan?

Vi har egna problem här i landet hon skulle kunna fördjupa sig i, t ex att kvinnor i vissa områden är övervakade av islamister...
Citera
2018-09-28, 10:47
Medlem
Studsbolls avatar
Om ljughäxan döms kommer det bli spiken i kistan för MeToo-drevet; ett sällsynt kontraproduktivt påfund som undergrävt verkliga offers trovärdighet. Den gode Virtanen är förvisso en typisk gris, men hon grep chansen till uppmärksamhet både när hon snaskade kotte och när hon sedan kom på att yla om det när MeToo serverade möjligheten. Hoppas hon kan glömma kändiskarriären nu.
Citera
2018-09-28, 11:44
Medlem
Alla som tidigare hatat Virtanen för att han är Vänster börjar nu övergå till att hata
Wallin eftersom hon är (uppkäftig) kvinna. Måste bli lite förvirrande ibland men nu
torde hackelseordningen stå klar för hatarna.
Citera
2018-09-28, 14:03
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Alla som tidigare hatat Virtanen för att han är Vänster börjar nu övergå till att hata
Wallin eftersom hon är (uppkäftig) kvinna. Måste bli lite förvirrande ibland men nu
torde hackelseordningen stå klar för hatarna.

Intressant tanke hur får man in Soran i den hackelseordningen förslag från lägst till högst eller menar du något annat?

1) kvinnor
2) invandrare
3) vänster män
Citera
2018-09-28, 22:22
Medlem
UG:s reporter skrev häromdagen i Journalisten om hur Cissi W först var positiv till att medverka i UG som hamdlade om Metoo. När hon fått frågorna i förväg tackade hom nej. Hon skyllde på att reportern "jagade barn" och pratade vidare med barnet när mamman inte svarade i mobilen, och att Cissi fick ont i magen av det. Reportern förklarade för Cissi att ett barn svarat på mobilnumret som tillhörde en av de kvinnor som anonymt anklagat FV, och att hon avslutat samtalet direkt. Men Cissi ville inte godta det. De flesta anonyma kvinnor som anklagat Virtanen som reportern pratade med ville inte svara på frågor, och efter kontakt med reportern rapporterade de flesta om det direkt till Cissi.

Cissi började då smutskasta reportern på sin Instagram, där hon skrev att reportern jagade henne och sökte upp henne på olika ställen, vilket inte var sant enl reportern. Cissi skrev att "UG vill sänka oss, visa på att vi ljugit, jagar polisanmälningar, ringer målsägares barn och förklarar bort det som misstag" osv.

Cissi forsatte med att skriva på sin instagram att UG:s reportage var häxbränning men i ny tappning. Detta trots att programmet då var lång ifrån färdigt. Cissi skrev att hon hade bevis men presenterade inga bevis. Hon skrev att x antal anonyma brottsoffer var rädda för att reportern hade jagat och pressat dem. Det var enligt reportern inte sant om inte ett vanligt telefonsamtal räknas.

Cissi feltolkade ena frågon hon fått med flit enligt reportern, och hon hade fått samma fråga 2 ggr tidigare i Resume och P1 men då reagerade hon inte alls. Nu skrev hon stort om vilken hemsk fråga det var, och alla följare började skriva hat om reportern och UG.

Cissi fortsatte ljiuga om att UG jagade brottsoffer och skuldbelade dem. Det var en lögn.

Cissi uppmanade följarna att anmäla programmet trots att den inte ens var klart. Och reportern till yrkesetiska nämnden. Och fortsatte sprida att reportern skuldbelade brottsoffer. Det blev ännu mer hat mot reportern.

Någon timme innan deadlinte ändrade sig Cissi och ville vara med i programmet. Reportern ville inte intervjua Cissi eftersom Cissi ägnat flera månader åt att sprida hat och lögner om reportern. Men reportern övertalades av kollegor att göra intevjun.

Efter intervjun ljög Cissi rakt upp och ned på sin instagram om att reportern och Virtanen var vänner. Detta stämde inte alls, men följarna hos Cissi brydde sig inte om det. Reportern hade inte träffat FV innan reportaget. Hemska saker skrevs om reportern som "önskar tyvärr den jävla satkärringen till reportern döden, vidrig människa, psyksjuk, vill klubba henne i huvudet". De kommentarerna har Cissi låtit stå kvar flera månader tills nu.

Cissi länkade dagen innan programmet skulle sändas först till en anonym berättelse och sedan till en nystartad blogg med ett enda inlägg, en berättelse om våldtäkt av Virtanen från en anomym person som fått reda på den av en annan anonym person. Det skrev Cissi ut länken till utan någon tvekan över sanningshalten. Berättelsen var väldigt lik Cissis egen från fup:en, och ip-adressen kontrollerades och fanns nära hennes bostad.

Varför kör Cissi denna enorma smutskastningskampanj, från början utan minsta anledning, med flera rena lögner? Det känns som att Cissi var väldigt orolig att avslöjas angående att hon inte helt talat sanning.
Citera
2018-09-29, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmaslemma
Cissi länkade dagen innan programmet skulle sändas först till en anonym berättelse och sedan till en nystartad blogg med ett enda inlägg, en berättelse om våldtäkt av Virtanen från en anomym person som fått reda på den av en annan anonym person. Det skrev Cissi ut länken till utan någon tvekan över sanningshalten. Berättelsen var väldigt lik Cissis egen från fup:en, och ip-adressen kontrollerades och fanns nära hennes bostad.

Varför kör Cissi denna enorma smutskastningskampanj, från början utan minsta anledning, med flera rena lögner? Det känns som att Cissi var väldigt orolig att avslöjas angående att hon inte helt talat sanning.

Är det det här bloggen? http://virtanensoffer.blogspot.com/

Vem har kontrollerat ip-adressen? Och hur långt var avståndet till hennes bostad? Meter, kilometer?
Citera
2018-09-29, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emmaslemma
UG:s reporter skrev häromdagen i Journalisten om hur Cissi W först var positiv till att medverka i UG som hamdlade om Metoo. När hon fått frågorna i förväg tackade hom nej. Hon skyllde på att reportern "jagade barn" och pratade vidare med barnet när mamman inte svarade i mobilen, och att Cissi fick ont i magen av det. Reportern förklarade för Cissi att ett barn svarat på mobilnumret som tillhörde en av de kvinnor som anonymt anklagat FV, och att hon avslutat samtalet direkt. Men Cissi ville inte godta det. De flesta anonyma kvinnor som anklagat Virtanen som reportern pratade med ville inte svara på frågor, och efter kontakt med reportern rapporterade de flesta om det direkt till Cissi.

Blivit populärt att beskylla reportrarna för att jaga barn ! Özz gjorde samma mot Josefsson och det gick väl sådär :-)
Citera
2018-09-29, 14:16
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Blivit populärt att beskylla reportrarna för att jaga barn ! Özz gjorde samma mot Josefsson och det gick väl sådär :-)
Härskarteknik. Cissi är duktig på det.
Jag hoppas på ett saftigt skadestånd.
Citera
2018-10-02, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Intressant tanke hur får man in Soran i den hackelseordningen förslag från lägst till högst eller menar du något annat?

1) kvinnor
2) invandrare
3) vänster män

Lite skillnad på att hata och att förakta. Och ibland blandas det där. Men de man ser som
lägre stående föraktar man i regel. Rent hat riktas oftare uppåt. Men kan också gå nedåt.

Men de blir svårt för de som egentligen hatar två grupper när det verkar stå en strid mellan
dessa båda, det kan man hålla med om.
Citera
2018-10-03, 01:41
Medlem
Varför har Cissi så svårt att hålla sig till sanningen?

I Bloggbevaknings kommentarsfält kommenterade några att hon ju enligt fup:en hade sms-kontakt med Virtanen i flera månader efter natten ihop. Det var meddelanden i god, ibland flirtig ton. Och att hon efter cirka tre månader sms:at Virtanen och frågat om han var på Hultsfred, för att hon då gärna ville åka dit för att prata med honom.

Cissi svarade i Bloggbevaknings kommentarsfält:
”Hade jag blivit förhörd idag, om jag anmält en våldtäkt idag så hade jag bett om att få läsa transkriberingen av allt jag sagt i detta förhör. Det gjorde jag inte då och en hel del av det som står i FUPen är märkligt formulerat. Tex så smsade jag inte FV för att jag ville ses på Hultsfred, utan jag ville kolla om han var där pga kändes obekvämt och jobbigt att träffas”.

Men allt det är ju en ren lögn. Förhöret med Cissi hos polisen var ett ljudbandsförhör som sedan skrivs ned precis ordagrant. Innan ev åtal väcks är det praxis att den tilltalade läser igenom alla förhör och godkänner dem. Detta är otroligt viktigt pga rättssäkerheten, och det är inget som ”missas”. Att Cissi påstår att hennes formuleringar ändrats är en stor lögn.

I polisförhöret sa hon följande angående kontakten:
”Jag kommer ihåg att vi smsade lite, det här var i juni, han skulle till Hultsfred. För han jobbade där. Jag läste det på hans blogg på aftonbladet att han skulle dit. Och rapportera. Men då kände jag så där att jag måste prata med honom. För det känns som att vi inte har rett, att det
är någonting som jag bara vill, jag vill kolla med honom om vad det var som hände. På något vis. Jag vill.. ha någon bekräftelse på att… jag vet inte. Bara vill ha någon form av kontakt och bara se hur han reagerar och så. Då skrev jag så här, Hej, är du på Hultsfred? Liknande så här, jag funderade på att, ska vi prata… eller något sådant där, jag kanske kommer dit, ska vi ses? Eller någonting liknande”.

Att Cissi påstår i efterhand att hon sms:ade honom för att hon inte ville dit om han var där, är en efterhandskonstruktion. Hon säger ju i polisförhöret att hon läst i Aftonbladet att han VAR där. Varför ljuga om detta om man inte döljer något? Finns absolut ingen anledning.

Hennes lögner avslöjas en efter en, och klagar sedan på att hennes ”vänner” och andra slutat höra av sig till henne. De har nog förstått vad hon är för sorts person nu misstänker jag.
Citera
2018-10-04, 00:47
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/cissi-wallins-okanda-lyxliv-som-miljonarshustru

Hehe, lite roligt skrivet ändå.. glassarliv Cissi lever ändå, där satsade hon på rätt häst. Slår aldrig fel med vänsterfolk och feminister, klart att när kosingen väl är hemma är det rätt kul med märkesväskor i överflöd, även om de så är tillverkade av barn i tredje världen. Och feminist ska man va, ändå lever hon på sin man, ploppar ut ett gäng med ungar och blir samma svenssonkliche (bara mer välbeställda) de påstod att de hatade, med ojämnt fördelad föräldraförsäkring och barnen i rosa och blått. Sedan kan man ju undra vad hennes man kommer ifrån för familj egentligen. Är han uppvuxen i en radikalfeministisk miljö, föräldrarna gamla övervintrade akademikerhippies från 70-talsvänstern? Ena sonen gifter och avlar sig med Cissi Wallin, den andre än värre med Lady dahmer?! Hur länge har de haft pengar, tjänade väl bra även innan de sålde företaget, kunde väl satsat på bättre kort, om inte annat för sin avkommas skull (Såg förresten Lady dahmers ungar på bild, skulle inte förvåna mig om de gått på genusdagis, typisk feministklippning a la hemgjort pottklippning och stickade tröjor i regnbågens alla färger)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in