2013-05-29, 14:50
Medlem
Att sitta i radion och beskriva hur kåt man är och redogöra sitt sexliv är totalt avtändande och väldigt konstigt. Har aldrig i hela mitt liv haft behov av att berätta om det som verkligen är privat för någon och mår bra ändå.
Citera
2013-06-04, 20:01
Medlem
Cissi ägnade ett helt program åt att berätta och ge råd om hur man söker jobb. Hon gav råd som tex, ring upp företaget du söker jobb på (Som om det var helt nytt). Sedan sa hon helt själv att hon aldrig sökt arbete utan fått jobben ändå. Trots det ansåg hon sig så bra på jobbsökande att hon kunde ge andra råd...

Hörde i ett annat program Cissi prata om att hon har många kompisar som varit grovt kriminella. I VARJE program pratar hon om "sina många kompisar". Dessa kompisar måste ju vara ¨låtsaskompisar eftersom de alltid har direkt anknytning till ämnet, oavsett ämne. Cissi säger också ofta "enligt en studie, enligt forskning, jag har inga siffror på det här just nu", osv. Jag fattar inte varför hon får fortsätta på radio 1! Hon ljuger och förvränger eller förskönar allt efter vad som passar för stunden. Hon är en äckligt narcissistisk mytoman.

Hon berättar även ofta om hur dåliga andra är, och hur bra hon är. I programmet om sol hittade hon på att folk solar mer nu än någonsin. Malignt melanom ökar, och utifrån det hittade hon på att alla solar mer. Hon beklagade sig över hur korkade alla som solar så mycket är. Hon sa också flera gånger att många klagar på henne för att hon inte solar och över att de inte fattar att det är farligt.
Citera
2013-06-06, 13:43
Medlem
Det är väl också det som stör mig mest med Cissi, som inlägget ovan beskriver.

VARJE ämne, VARJE sändning så har Cissi ALLTID ett gäng kompisar som antingen är eller har varit sexmissbrukare, narkomaner, haft ätstörningar, runkat bulle, åk trådbuss, varit i Kenya eller varit GAIS-anhängare. Spelar ingen roll, hon måste ha SJUUUUKT mycket kompisar! *avis*

Eller så tror hon bara det efter det hon läst bloggar och twitter till förbannelsen så hon tror hon känner allt och alla. Tröttsamt Cissi, skärp dig!
Citera
2013-06-10, 19:23
Medlem
Vilket skämt!! Jag har inte slutat skratta åt bilden än...

http://www.alltomstockholm.se/scenku...s#xtor=AD-500-[alltomstockholm]-[]-[Textlank]-[aftonbladet]-[]-[]
Citera
2013-06-10, 22:26
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inventor
Vilket skämt!! Jag har inte slutat skratta åt bilden än...

http://www.alltomstockholm.se/scenku...s#xtor=AD-500-[alltomstockholm]-[]-[Textlank]-[aftonbladet]-[]-[]

Herrejävlar, hon har säkert aldrig pratat med Uggla ens! Han är ju unik i det han gör, han är inte den som han sjunger om precis. Det är typ ett alter ego, men det har inte Cissi fattat.

Skulle dock betala för att se spektaktlet. Hur många visningar tror ni det blir? Har de ett PK-stöd så de får sätta upp överallt för att synas? Blir det nationellt?
Citera
2013-06-10, 22:33
Medlem
ArturoBandinis avatar
Hur har Lady Dahmer mage att gnälla över Ugglas kvinnosyn samtidigt som hon skickar fanmail till seriemördare? Den där föreställningen lär knappast gå särskilt bra. Till och med de få som gillar Lady Dahmer (varför man nu gör det) hatar äcklet Wallin.

Äcklet Wallin visar även på sin dumhet när hon diskuterar Ugglas låtar (lite som att påstå att Dostojevskij är en mördare för att han skrev Brott & Straff) och inte ens klarar av att säga rätt låttitel.
Citera
2013-06-11, 13:06
Medlem
Camcalderons avatar
Hela jävla Cissi är en lögn! Tycker synd om hennes jävla toffel kille.... Hon är Polska/Våldtagen/Feminist/Bostadsrättsägare när det passar henne.

Hon ljuger för sig själv och tror på det!
Senast redigerad av Camcalderon 2013-06-11 kl. 13:08.
Citera
2013-06-11, 13:40
Medlem
Cissi har ämnet lögner och mytomani idag. Hon tycker det är helt okej att hitta på saker som inte hänt när hon berättar historier, för att göra det roligare. Det är inte att ljuga enligt henne.

Ska hon inte vara ärlig och berätta hur mycket mer hon fabulerar ihop om sina många fd grovt kriminella, ätstörda, psykopatsjuka, manliga och kvinnliga muslimer, glutenintoleranta, enögda medmera medmera kompisar?

Hennes alltid många kompisar som ALLTID, oavsett ämne, har direkt anknytning till ämnet. Att hon ljuger om dem är lika uppenbart som att hon i varje program hittar på många saker som aldrig hänt.

Förstår hon inte att folk i ett diskussionsprogram inte vill serveras fantasier och lögner? Det är ju verkligheten åhörarna ringer in och har synpunkter på. Vad skulle alla godtrogna lyssnare säga om de visste att de ämnen de ringer in för att diskutera är "kryddade", dvs osanna, av Cissi?

Cissi säger även att det är okej att säga saker som "jag åt lunch med Rolf Lassgård igår", bara för att verka mer intressant. I mina ögon framstår hon då inte som mer intressant, utan bara ännu mer som en liten människa med dåligt självförtroende, som inte känner att hon duger som hon är.
Citera
2013-06-11, 13:57
Medlem
Ha ha! Nu har 2 st ringt in och sagt att man har dålig självkänsla om man känner att man behöver hitta på saker om sig själv och bättra på historier. Att det är synd om de personerna. När Cissi precis sagt att hon kryddar sina historier för att göra sig mer intressant.

Men hon låtsades som ingenting. Hon verkar tyvärr för självupptagen för att förstå.
Citera
2013-06-20, 21:38
Medlem
Sqrbankens avatar
Har lyssnat på Radio 1 i ett år nu på jobbet och gillar det överlag. Senaste månaderna när cissi kommer in på banan byter man dock kanal. Pallar bara inte med hennes självgodhet, lögner och fantasier.

Menar finns det nån trend hon inte följt, nån sjukdom hon inte haft, nån person hon inte känner , nått ställe hon inte besökt, nån händelse hon inte varit med om etc? Det läskiga är att hon verkligen i sann mytomanisk anda tror och tar sina egna lögner och fantasier som fakta.

Övrigt på Radio 1 verkar han hundkillen, Fredrik Steen?, vara ett riktigt arsle också.

Gert Fylkings morgonshow är den största behållningen med Radio 1. Älskar den karln. Archbergs gäster brukar vara intressanta och han själv upplever jag som en god proffsig intervjuare.

Ang. Cissi, on topic, är hon ändå värd lite ros. Det finns en anledning till att hon i sin unga ålder tagit sig hela vägen till ett eget program några timmar på en etablerad radiokanal. Hon kan snacka, om än skit, mycket och länge. Hon tar utrymme och hon är inte blyg. Skiter i vad andra tycker och kör sitt race. Sen kan vi sitta här och tycka, rättfärdigt, att hon är helt bombad men kudos till att hon, oavsett metoder, tagit sig sit där hin är nu imo
Citera
2013-06-21, 08:41
Medlem
Cissi Wallin medgav häromdagen att hon inte är utbildad journalist utan bara ägnar sig åt det/utövar yrket, nåt åt det hållet. Ändå får hon SvD att påskina detta:

http://penntricket.se/

"Journalisten Cissi Wallin..."

Då undrar jag följande i min stilla ensamhet. Jag är inte utbildad läkare. Om min granne råkar ut för ex.vis ett hjärtstopp och jag hjälper till genom HLR, då kan jag alltså utge mig för att vara läkare... :-)
Citera
2013-06-21, 08:50
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inventor
Cissi Wallin medgav häromdagen att hon inte är utbildad journalist utan bara ägnar sig åt det/utövar yrket, nåt åt det hållet. Ändå får hon SvD att påskina detta:

http://penntricket.se/

"Journalisten Cissi Wallin..."

Då undrar jag följande i min stilla ensamhet. Jag är inte utbildad läkare. Om min granne råkar ut för ex.vis ett hjärtstopp och jag hjälper till genom HLR, då kan jag alltså utge mig för att vara läkare... :-)

Utövar man ett yrke har man rätt att kalla sig för dess titel, hur dum i huvudet man än är. En skådespelare som inte har gått scenskolan är fortfarande en skådespelare om han/hon arbetar som det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in