2018-09-05, 21:36
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easterman
Skulle det inte vara det för dig?

Jag ställde en sådan ledande fråga förut. Jag kan svara åt henne, nej, det skulle inte vara speciellt jobbigt. Att vara utan män för kvinnor är inte svårare än det är för en rökare att vara utan cigg. Lite jobbigt i början, men snart är det glömt.
Citera
2018-09-05, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Observera hur alexandraida och gnomegirl (kvinnorna i tråden) fortsätter göra åtlöje. Kvinnor gillar verkligen att provocera, jag undrar om det är en undermedveten önskan att få stryk av mannen? Idag är han kuvad, då man "inte får slå kvinnor!", men jag börjar faktiskt undra om inte alla kvinnor har en fantasi att bli uppläxad fysiskt, för det är sannerligen på det sättet många kvinnor beteer sig.

Sean Connery kanske sa det bäst, om ni googlar honom: "sean connery hits women".

Handlar inte om det, dessa kvinnor har själva sår i själen. Det är inte alla kvinnor som får männen, även om kvinnor har det mycket enklare än männen. Det kommer alltid finnas de kvinnor som blir över - ensamma. En sak jag har märkt är att dessa kvinnor oftare söker sig till dejtingsajter, för att locka till sig män som de sedan ratar. Och männen blir bara mer hatiska och kvinnorna blir mer hatiska. Bittra människor kommer i alla kön.
Senast redigerad av Hansomcuckar 2018-09-05 kl. 21:50.
Citera
2018-09-05, 21:38
Medlem
Citat:
Skulle det inte vara det för dig?

Jag vet inte, jag har inte känt efter så noga. Jag har stängt av och bara gjort det som har förväntats av mig.
Citera
2018-09-05, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jamen, din runkarkung.
Testa att ta en dusch, sätta på dig hela och rena kläder och försök att hålla din autism inom rimliga nivåer.
Lämna sedan datorn och pojkrummet och gå ut i verkliga livet.
Du behöver inte ens gå på krogen om du inte gillar det. Anmäl dig till nån kurs som du tycker verkar vara intressant. Typ dans, matlagning, oljemålning eller vadsomhelst. Träna upp dina sociala färdigheter för fan!
Jag vågar påstå att absolut ingen kvinna är intresserad av en mumlande svettig mupp som sitter i ett hörn och bara blänger med råstånd, "diskret" fickrunkande.

MVH/Gnomegirl

Jag är homo.
Citera
2018-09-05, 21:49
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag vet inte, jag har inte känt efter så noga. Jag har stängt av och bara gjort det som har förväntats av mig.

Vet du inte om du har ett behov av sex eller närhet?
Citera
2018-09-05, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nu snackade jag om avarterna, genpoolens avskrap vilket tyvärr verkar sprida sig som en löpeld bland unga män.
Ja tyvärr är de flesta av oss kvinnor så ytliga att vi i första hand går efter utseende. Det kan även uppvägas, ja t.o.m. övertrumfas av utstrålning, men att vara välklädd, välfriserad och dofta gott går alltid hem.
Så testa att klä upp dig, kamma dig, ta på lite gott doftande rakvatten (inte för söt, blommig doft) och glid ner på stan en kväll så lär du säkert få napp såvida du inte är grovt autistisk.
Och nu menar jag inte att du ska spöka ut dig till värsta stekaren med ett halvkilo ister i håret. Bara hel och ren samt inte alltför full.
Lycka till min vän. Det finns säkert nån därute för dig också.

MVH/Gnomegirl

Tack det låter alldeles utmärk,fler av dig vill vi ha.
Citera
2018-09-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Vet du inte om du har ett behov av sex eller närhet?

Har inte alla ett behov av det?
Citera
2018-09-05, 21:55
Medlem
eastermans avatar
Citat:

Att stänga av är väl lika med jobbigt? Du stänger ju av för att en sak är jobbig och avstängning är ju skadligt i längden.
Och svenska killar brukar ju sägas vara avstängda och stela känslomässigt. Kan det helt enkelt bero på att de inte är tillräckligt upvärmda?
Citera
2018-09-05, 21:55
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Killen kan få sex men de han har chans att få ligga med duger inte. Ett lyxproblem mao.
Dags att han kliver ned från sina höga hästar.

OK, sex som sex, vem man har det med är alltså irrelevant enligt dig?

Ja det finns ju människor som inte har mat på bordet eller tak över huvudet så därför bör män vara nöjda med att ha sex med flodhästar..
Citera
2018-09-05, 21:58
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Observera hur alexandraida och gnomegirl (kvinnorna i tråden) fortsätter göra åtlöje. Kvinnor gillar verkligen att provocera, jag undrar om det är en undermedveten önskan att få stryk av mannen? Idag är han kuvad, då man "inte får slå kvinnor!", men jag börjar faktiskt undra om inte alla kvinnor har en fantasi att bli uppläxad fysiskt, för det är sannerligen på det sättet många kvinnor beteer sig.

Sean Connery kanske sa det bäst, om ni googlar honom: "sean connery hits women".

Skulle inte förvåna mig. Har fått känslan av att kvinnor inte respekterar män som ger dom rättigheter och frihet. Kvinnors vurmande för världens mest kvinnoförtryckande ideologi islam samt 50 shades of greys popularitet pekar också i den riktningen..
Citera
2018-09-05, 22:00
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Har inte alla ett behov av det?

Nej, bara män. Hade kvinnor ett genuint behov av det skulle dom förstå att det är jobbigt för män som inte får.
Citera
2018-09-05, 22:05
Medlem
Citat:
Att stänga av är väl lika med jobbigt? Du stänger ju av för att en sak är jobbig och avstängning är ju skadligt i längden.
Och svenska killar brukar ju sägas vara avstängda och stela känslomässigt. Kan det helt enkelt bero på att de inte är tillräckligt upvärmda?

Jag stänger av för att skydda mig själv. Det är nog inte så konstigt att många är osäkra på sig själva och därför kan uppfattas som stela. Det är ju läskigt att våga öppna upp och visa sig sårbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in