2017-11-28, 17:50
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Du verkar inte förstå att det kommer alltid vara de som inte får någon partner när obalansen mellan könen är så stor.

De som fixat till detta har gjort det i ren ondska dessutom för att de hatar vita män.

Där har du en poäng, men man har ett egenansvar. Detta behandlas i mitt inlägg här: (FB) En majoritet av killar får inte sex Har varit framgångsrik sedan dess, och det är många år sedan nu.

Citat:
Ursprungligen postat av KantarellHatt
Om man "går ut hårt" vad det nu betyder, låter det som risk för att man kan bli uthängd genom #metoo.

Yes, se bara på Ohly. Är det någon som får bestående men av det han gjorde så är det fanimej fel på "offret" (nej, jag är inte vänster. Jag avskyr Ohly.). Dock var det inte så jag menade, även om jag förstår att det uppfattades så. Det var en sällsynt dum formulering från min sida. Vad jag menade var att stå ut, visa att du duger någonting till rent fysiskt, var "farlig" - även om du faktiskt inte är "gangstah". Se länken ovan. En klockren strategi.

Jag är numer en rimligt avlönad tjänsteman i det privata näringslivet, med eget hus på tomt med badplats. Är man badboy på riktigt går det åt helvete förr eller senare, men är man som jag en "hybrid" eller vad man ska kalla det, kan man lyckas kanon. Detta insåg jag redan vid 15-16 års ålder, det är inga konstigheter.

Man får variera badboy-faktorn efter tjejens socialklass, det underlättar om man är någorlunda väluppfostrad och har koll på sociala koder i olika klasser. Annars får man hålla sig till den klass man är uppväxt i. Jag har varierat mig lite - uppväxt i akademikerfamilj men gick högstadiet i en jävla ghettoskola, så jag har kanske lite bredare register.

Nu, i fyrtioårsåldern, är jag lyckligt gift med en kvinna jag träffade genom min eminenta metod. Hon är välutbildad, och tjänar lika mycket som jag. Dock tar hon ensam hand om hushållet: "Jag tänder inte på bögar".

Skärp er nu pojkar.

EDIT: Givetvis ska man stå för det man säger, annars är det ingen mening. Ljuga och låtsas är avtändande.
Senast redigerad av 2560p 2017-11-28 kl. 17:52. Anledning: Tillägg
Citera
2017-11-28, 18:00
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Där har du en poäng, men man har ett egenansvar. Detta behandlas i mitt inlägg här: (FB) En majoritet av killar får inte sex Har varit framgångsrik sedan dess, och det är många år sedan nu.

Yes, se bara på Ohly. Är det någon som får bestående men av det han gjorde så är det fanimej fel på "offret" (nej, jag är inte vänster. Jag avskyr Ohly.). Dock var det inte så jag menade, även om jag förstår att det uppfattades så. Det var en sällsynt dum formulering från min sida. Vad jag menade var att stå ut, visa att du duger någonting till rent fysiskt, var "farlig" - även om du faktiskt inte är "gangstah". Se länken ovan. En klockren strategi.

Jag är numer en rimligt avlönad tjänsteman i det privata näringslivet, med eget hus på tomt med badplats. Är man badboy på riktigt går det åt helvete förr eller senare, men är man som jag en "hybrid" eller vad man ska kalla det, kan man lyckas kanon. Detta insåg jag redan vid 15-16 års ålder, det är inga konstigheter.

Man får variera badboy-faktorn efter tjejens socialklass, det underlättar om man är någorlunda väluppfostrad och har koll på sociala koder i olika klasser. Annars får man hålla sig till den klass man är uppväxt i. Jag har varierat mig lite - uppväxt i akademikerfamilj men gick högstadiet i en jävla ghettoskola, så jag har kanske lite bredare register.

Nu, i fyrtioårsåldern, är jag lyckligt gift med en kvinna jag träffade genom min eminenta metod. Hon är välutbildad, och tjänar lika mycket som jag. Dock tar hon ensam hand om hushållet: "Jag tänder inte på bögar".

Skärp er nu pojkar.

EDIT: Givetvis ska man stå för det man säger, annars är det ingen mening. Ljuga och låtsas är avtändande.

Så om du råkar diska lite är du en "bög" och sedan när ni har sex är hon en "hora"? Detta är ju enligt din egen utsaga i oilka trådar.

Man undrar vem det är som skall skärpa sig asså? Känner du verkligen att du är en bra rolemodel för hur det skall vara i ett äktenskap? Vet inte hur många gånger du har skrivit att du är lyckligt gift nu. Är det oss eller dig själv du vill övertyga?
Citera
2017-11-28, 19:54
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Så om du råkar diska lite är du en "bög" och sedan när ni har sex är hon en "hora"? Detta är ju enligt din egen utsaga i oilka trådar.

Man undrar vem det är som skall skärpa sig asså? Känner du verkligen att du är en bra rolemodel för hur det skall vara i ett äktenskap? Vet inte hur många gånger du har skrivit att du är lyckligt gift nu. Är det oss eller dig själv du vill övertyga?

Vad andra tror eller tycker intresserar mig inte. Jag inser också att min modell givetvis inte är universell, någon som har social fobi eller liknande kan näppeligen tillämpa den.

Och ja, jag är lyckligt gift - men det är för att jag träffade på en kvinna vars typ jag inte trodde existerade, iaf inte i det här landet. Hon är speciell, och även om det kanske inte låter som så, så tar jag hand om henne - sannolikt mycket bättre än medelsvensson tar hand om sin fru (hon får mig åtminstone att tro det, så antingen är hon fantastisk eller en lögnerska).
Citera
2017-11-28, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Var det du som lekte vetenskapsman här på forumet nyss? Halmgubbe på dig själv, du.

Vetenskapsman, vilken märklig titel egentligen, misstänker att personer som använder den benämningen tillhör skaran som inte kan skilja vetenskaperna och dess tillämpningar åt.

Det är lite som att se en läkare i läkarrock (en patientfara som bara bärs för status) som tror att medicin är en vetenskap... Patetiskt pinsamt.
Citera
2017-12-14, 21:01
Bannlyst
Östrogen i vattnet från P-piller gör killar kvinnliga. Detta i kombination med att tjejer får mer bekräftelse över internet och att det är mer killar i den åldern gör väl att tjejer inte behöver killar i samma utsträckning som tidigare.
Citera
2017-12-14, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Jag har också märkt att vissa killar vill förneka detta, för att inte framstå som bittra och som att de inte får något, det är extrem tabu att inte få några tjejer i dagens samhälle, så dessa killar vill lägga på en yta att "allt är okej och fine!!", medans man sedan får reda på att dessa killar inte alls får några tjejer över huvud taget.

Det är INTE bara bittra arga män på internetforum, det är en stor stor del av män i samhället i helhet som går utan kärlek och närhet.

Min farfar säger till och med att han undrar vad fasiken som hänt för han har så många unga killar på sitt jobb (eget företag) som inte har några tjejer, som går flera år och är singel och inte får något. På hans tid var det helt annat säger han.

Vad händer?

Många unga män är extremt tafatta. Tror knappast det var vanligt när din farfar var ung. Då hade de flesta män bra självförtroende och tog för sig. Tar du inte för dig blir du sexlös.
Citera
2017-12-14, 21:15
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beglert
Östrogen i vattnet från P-piller gör killar kvinnliga. Detta i kombination med att tjejer får mer bekräftelse över internet och att det är mer killar i den åldern gör väl att tjejer inte behöver killar i samma utsträckning som tidigare.

Kan vara möjligt, och det kan förklara varför jag inte drabbats. Här är det egen djupborrad brunn sen gäller. Å andra sidan borde ju araberna mjukats upp väsentligt, eftersom de sällan eller aldrig har egen brunn. Det har ju knappast hänt.
Citera
2017-12-14, 21:21
Medlem
Alltså sex...

Det förutsätter ju att man ska ha artificiella "preventivmedel"; tjejen ska ha homonrubbande, onaturliga, syntetiska preparat i sig, eller killen ska ha ett gummi/plastöverdrag över organet...

...Det är ju inte naturligt? Är det i princip bara naturligt att ha sex vid fortplantning?
-dvs ett fåtal tillfällen i livet?
Citera
2017-12-14, 21:24
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicksdigit
Alltså sex...

Det förutsätter ju att man ska ha artificiella "preventivmedel"; tjejen ska ha homonrubbande, onaturliga, syntetiska preparat i sig, eller killen ska ha ett gummi/plastöverdrag över organet...

...Det är ju inte naturligt? Är det i princip bara naturligt att ha sex vid fortplantning?
-dvs ett fåtal tillfällen i livet?

Vem citerar du?
Citera
2017-12-14, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Vem citerar du?

öppen frågeställning...
Citera
2017-12-14, 21:40
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicksdigit
öppen frågeställning...

Förstår inte vart du vill komma. Vad har det "naturliga" med något att göra?
Citera
2017-12-15, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Där har ni det, jag sa det.

Jag tror på fullaste allvar att detta påstående är sant, detta baserat på vad jag märker på universitet eller i min umgängeskrets.

En STOR del av killar får inget sex, men så här brukade det inte vara.

För bara 10 år sedan så var det annat, men nu för tiden så känner jag till så extremt många helt normala vanliga killar som ser helt vanlig ut, som inte får ett dugg.

Det är något som har hänt och jag vet inte vad.

När man säger detta, då kommer genast en hel drös med människor och säger: "neej nej detta är inte sant, se dig omkring!! de flesta killar har förhållanden och får sex eller hur?" ... nej ,det är inte sant, vissa killar är i förhållanden ja men många av dessa förhållanden är helt sexlösa och killen är undergiven och överkörd av tjejen.

Online dating är i stort sett helt kört, brudar som för 5 år sedan var normala och schyssta svarar nu för tiden inte ens, till och med RIKTIGT FETA OCH FULA TJEJER får enormt mycket uppmärksamhet och boostat ego.

Jag vidhåller därmed att den största delen av killar i dagens sverige inte får komma till, när dom väl får det så är det väldigt sällan. När dom väl får ett förhållande så har tjejen makten och dumpar ofta inom något år.

Tycker ni detta stämmer, inte, varför inte? Tror ni det är ett växande problem med manlig ensamhet och att bli utstött från samhället?

Jag märker fler och fler killar blir bittra, inklusive mig själv, det är något i hela atmosfären som förändrats de senaste åren, jag kan känna det tydligt.
Stort överskott på män nu, bosätt dig i Finland överskott på kvinnor där i Helsingfors eller varför inte Polen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in