Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Du verkar inte förstå att det kommer alltid vara de som inte får någon partner när obalansen mellan könen är så stor.
De som fixat till detta har gjort det i ren ondska dessutom för att de hatar vita män.
Där har du en poäng, men man har ett egenansvar. Detta behandlas i mitt inlägg här:
(FB) En majoritet av killar får inte sex Har varit framgångsrik sedan dess, och det är många år sedan nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
KantarellHatt
Om man "går ut hårt" vad det nu betyder, låter det som risk för att man kan bli uthängd genom #metoo.
Yes, se bara på Ohly. Är det någon som får bestående men av det han gjorde så är det fanimej fel på "offret" (nej, jag är inte vänster. Jag avskyr Ohly.). Dock var det inte så jag menade, även om jag förstår att det uppfattades så. Det var en sällsynt dum formulering från min sida. Vad jag menade var att stå ut, visa att du duger någonting till rent fysiskt, var "farlig" - även om du faktiskt inte är "gangstah". Se länken ovan. En klockren strategi.
Jag är numer en rimligt avlönad tjänsteman i det privata näringslivet, med eget hus på tomt med badplats. Är man badboy på riktigt går det åt helvete förr eller senare, men är man som jag en "hybrid" eller vad man ska kalla det, kan man lyckas kanon. Detta insåg jag redan vid 15-16 års ålder, det är inga konstigheter.
Man får variera badboy-faktorn efter tjejens socialklass, det underlättar om man är någorlunda väluppfostrad och har koll på sociala koder i olika klasser. Annars får man hålla sig till den klass man är uppväxt i. Jag har varierat mig lite - uppväxt i akademikerfamilj men gick högstadiet i en jävla ghettoskola, så jag har kanske lite bredare register.
Nu, i fyrtioårsåldern, är jag lyckligt gift med en kvinna jag träffade genom min eminenta metod. Hon är välutbildad, och tjänar lika mycket som jag. Dock tar hon ensam hand om hushållet: "Jag tänder inte på bögar".
Skärp er nu pojkar.
EDIT: Givetvis ska man stå för det man säger, annars är det ingen mening. Ljuga och låtsas är avtändande.