Citat:
Ursprungligen postat av
ewdagon
Bara några exemplen som man skulle kunna bättra på som kille så tror jag att du får en större chans att ligga mera:
-raka dig (ansikte/bröst/mage)
-sola (blekfisar är extremt äckliga)
-gå till tandläkaren/tandhygienist (var 4de månad)
-gå till gymmet 4 dagar i veckan(ja alfahanar måste också kämpa)
-köp frächa kläder
-ha ett jobb och va generös
-skaffa en god (dyr) parfym exempeltvis hugo boss och bär varje dag!
- klipp naglarna!
- gå till frisören var 3dje månad och be dem styla ditt hår!
Detta är nog en standardmall för många tjejer och det är nästan bara alfahanar som lever upp till detta verkar det som...
Jag har ett jobb och är rätt generös, men i övrigt gör jag inget av det där. De flesta av grejerna gör jag aldrig, och övriga mer sällan än de flesta jag känner. Klipper naglarna gör jag förstås ibland, men mest de som riskerar att göra illa de jag ligger med, de andra blir det mer sällan. Jag får ändå ligga rätt ofta. Fyra olika tjejer senaste året varav tre nya bekantskaper, alla återkommande. Helt ok tycker jag.
Det är säkert en bra lista det där, jag tror uppriktigt att den kan hjälpa vissa, men det är inte enda sättet. Överlag så tror jag just det är lite av problemet, att det inte är så mekaniskt. Jag gör uppenbarligen något rätt, men det mesta tror jag är rätt svårvunnen charm. Jag har försökt förmedla det jag kan till kompisar som saknar det, och det är fan inte lätt. Vissa sliter som fan, och lägger dagligen timmar på olika sociala event, tinder, andra dejtingsidor och på att över lag bli mer attraktiva, men kommer ändå aldrig längre än någon enstaka dejt som inte leder till någon vidare kontakt.