2018-09-03, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Är det killen själv som säger att han är en "vanlig stilig kille med hjärtat på plats och med fin charm"?
Är det hans mamma eller kompisarna som säger det?

Det är killen själv på 37 år och alla i hans jävla omgivning ,ja tröttna helt totalt på era jävla jidder apor finns det någon form av förstånd i denna jävla värd eller är det bara ego jidder som endast gäller?.
Citera
2018-09-03, 17:13
Bannlyst
Citat:
Är det killen själv som säger att han är en "vanlig stilig kille med hjärtat på plats och med fin charm"?
Är det hans mamma eller kompisarna som säger det?
Alla efterhängsna kvinnor som påstår att snyggingen har dessa förfördelar..
Citera
2018-09-03, 17:40
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskil-Prasert
Alla efterhängsna kvinnor som påstår att snyggingen har dessa förfördelar..
Jaha, men varför hänger killen då på nätet då?
Han får ju inga svar.

Citat:
Ursprungligen postat av lurfiix
Om som en vanlig stilig kille med hjärtat på plats och med fin charm skriver till 60 brudar och ingen svarar. Då är det inte fel på kille antingen är då dejt sidan som är helt total rubbad eller så är det ni brudar det är nåt fel på. Jag förstår helt klart att det går inte in i vissa brudar hjärna när man glider räkmacka på den fronten. Att säga det du gör tror jag inte ett skit på för då hade jag haft ett led med brudar. Men vist du vill gärna ge lite bränsle till de trötta jävlarna, visst känns det bra uppmärksamheten frågor på dä? varför är killar så trötta med dålig attityd, try me.
Citera
2018-09-03, 17:48
Medlem
Citat:
Jaha, men varför hänger killen då på nätet då?
Han får ju inga svar.

Tråden handlar om sex, ja han finner säkert nåt krogluder om han vill, men det vill han inte ha.
Citera
2018-09-03, 17:49
Medlem
Det stämmer fan. Sista jag fick mig något va sommaren 2014, efter det har jag fått nöja mig med handen.
Citera
2018-09-03, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewdagon
Bara några exemplen som man skulle kunna bättra på som kille så tror jag att du får en större chans att ligga mera:

-raka dig (ansikte/bröst/mage)
-sola (blekfisar är extremt äckliga)
-gå till tandläkaren/tandhygienist (var 4de månad)
-gå till gymmet 4 dagar i veckan(ja alfahanar måste också kämpa)
-köp frächa kläder
-ha ett jobb och va generös
-skaffa en god (dyr) parfym exempeltvis hugo boss och bär varje dag!
- klipp naglarna!
- gå till frisören var 3dje månad och be dem styla ditt hår!

Detta är nog en standardmall för många tjejer och det är nästan bara alfahanar som lever upp till detta verkar det som...

Absolut no på att raka mage och bröst. Det känns rätt gay, iaf konstigt och jag skulle bli rätt avtänd om jag dejtade en man som höll på med sånt.

Parfym. Hellre utan, men ren såklart.

Tandhygienist - behöves det ens om man sköter sina tänder och går till tandläkaren någon gång om året?
Citera
2018-09-03, 19:05
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurfiix
Tråden handlar om sex, ja han finner säkert nåt krogluder om han vill, men det vill han inte ha.
Killen kan få sex men de han har chans att få ligga med duger inte. Ett lyxproblem mao.
Dags att han kliver ned från sina höga hästar.
Citera
2018-09-03, 23:06
Medlem
Citat:
Killen kan få sex men de han har chans att få ligga med duger inte. Ett lyxproblem mao.

Jag fick på minan mig själv att tråden handlade endast om sex, nej jag borde inte kliva nånting.
Citera
2018-09-03, 23:14
Medlem
Citat:

Där i mot kan jag säga att det är riktig tuff att försöka ge något speciellt och så kan människor inte ens säga hej det gör en inte bara leden.
Citera
2018-09-04, 14:25
Medlem
HanMedPinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewdagon
Bara några exemplen som man skulle kunna bättra på som kille så tror jag att du får en större chans att ligga mera:

-raka dig (ansikte/bröst/mage)
-sola (blekfisar är extremt äckliga)
-gå till tandläkaren/tandhygienist (var 4de månad)
-gå till gymmet 4 dagar i veckan(ja alfahanar måste också kämpa)
-köp frächa kläder
-ha ett jobb och va generös
-skaffa en god (dyr) parfym exempeltvis hugo boss och bär varje dag!
- klipp naglarna!
- gå till frisören var 3dje månad och be dem styla ditt hår!

Detta är nog en standardmall för många tjejer och det är nästan bara alfahanar som lever upp till detta verkar det som...

Jag har ett jobb och är rätt generös, men i övrigt gör jag inget av det där. De flesta av grejerna gör jag aldrig, och övriga mer sällan än de flesta jag känner. Klipper naglarna gör jag förstås ibland, men mest de som riskerar att göra illa de jag ligger med, de andra blir det mer sällan. Jag får ändå ligga rätt ofta. Fyra olika tjejer senaste året varav tre nya bekantskaper, alla återkommande. Helt ok tycker jag.

Det är säkert en bra lista det där, jag tror uppriktigt att den kan hjälpa vissa, men det är inte enda sättet. Överlag så tror jag just det är lite av problemet, att det inte är så mekaniskt. Jag gör uppenbarligen något rätt, men det mesta tror jag är rätt svårvunnen charm. Jag har försökt förmedla det jag kan till kompisar som saknar det, och det är fan inte lätt. Vissa sliter som fan, och lägger dagligen timmar på olika sociala event, tinder, andra dejtingsidor och på att över lag bli mer attraktiva, men kommer ändå aldrig längre än någon enstaka dejt som inte leder till någon vidare kontakt.
Citera
2018-09-05, 10:24
Medlem
HanMedPinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanMedPinnen

Kan förtydliga också att trots att jag tror att listan är bra så tror jag inte den är fullständig. Vad jag menar är att jag inte tror att enbart de nämnda förändringarna alltid räcker för att att gå från gruppen som inte får ligga till gruppen som får det. Flera tjejer har uttryckt i tråden att även om man har ett yttre över medel så hjälper inte det om man saknar charm. (Någon kanske kan komma med input på hur mycket av en hunk man måste vara för att väga upp en töntig personlighet?)
Citera
2018-09-05, 17:12
Bannlyst
Måste säga att detta börjar bli väldigt stort nu. Är nollningsvecka nummer 2 på universitetet där jag är och jag tror tammefan att i princip 90% av killarna här är totalt och helt osynliga för tjejerna på ett sexuellt plan, OSYNLIGA. 5-10% av killarna väljer i princip vad dom vill och lever i sexuellt överflöd, alla tjejerna är efter dom.

Vilken situation svenska män hamnat i alltså, de har skapat ett system där de själva blir utan sex och närhet, inte bara det, men i detta system får de heller inte kritisera det hela för då får de minsann höra "sex är ingen mänsklig rättighet!!", så de håller sig kuvade

Vi har generationer av unga män som växer upp utan att få någon som helst sexuell erfarenhet nu, detta bådar fan inte gott inför framtiden kan jag säga er.'
'
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in