Citat:
Nej, många män i världen får inte sex.
Ja, män har ett behov.
Kvinnan likaså har ett behov av att få barn och vårda barn, ligger lika mycket i hennes natur som det ligger i männens att vilja ha sex.
Många kvinnor som önskar sig ett barn mer än något annat får ändå inga barn.
Tycker män synd om barnlösa kvinnor för det? Nej!
Likaså känner jag totalt brist på empati för män som inte får sex.
En stort grund till att kvinnor avskyr män och absolut inte vill ha sex, är nog detta beteende. Det är otroligt avtändande med en man som förväntar sig sex som en rättighet.
En man är inte född för enbart sex, utan för att sköta sin roll som människa.
Precis som kvinnan inte kan få alla sina lustar.
Det gäller dock inte i riktiga relationer och giftermål, där anser jag sex vara mer eller mindre en rättighet. Men annars anser jag att kvinnans rättighet till barn är lika minst lika stor som männens rätt till sex.
Hade sex varje dag. Kanske 5 gånger om dagen i flera år med mitt ex, för att han skulle bli nöjd. En dag var jag så öm så klarade inte av mer än 1 gång. Han blev förbannad.
Klart som fan man backar och hellre avstår helt när man blir bemött så.
Tvångkastrera alla män som inte kan hantera sin sexualitet.
Ja, män har ett behov.
Kvinnan likaså har ett behov av att få barn och vårda barn, ligger lika mycket i hennes natur som det ligger i männens att vilja ha sex.
Många kvinnor som önskar sig ett barn mer än något annat får ändå inga barn.
Tycker män synd om barnlösa kvinnor för det? Nej!
Likaså känner jag totalt brist på empati för män som inte får sex.
En stort grund till att kvinnor avskyr män och absolut inte vill ha sex, är nog detta beteende. Det är otroligt avtändande med en man som förväntar sig sex som en rättighet.
En man är inte född för enbart sex, utan för att sköta sin roll som människa.
Precis som kvinnan inte kan få alla sina lustar.
Det gäller dock inte i riktiga relationer och giftermål, där anser jag sex vara mer eller mindre en rättighet. Men annars anser jag att kvinnans rättighet till barn är lika minst lika stor som männens rätt till sex.
Hade sex varje dag. Kanske 5 gånger om dagen i flera år med mitt ex, för att han skulle bli nöjd. En dag var jag så öm så klarade inte av mer än 1 gång. Han blev förbannad.
Klart som fan man backar och hellre avstår helt när man blir bemött så.
Tvångkastrera alla män som inte kan hantera sin sexualitet.
Skillnaded är att kvinnor kan få uppleva sin morderliga instinkt på riktigt genom att ta en sperma donation från någon klinik. Män och andra sidan kan välja Lena Handén eller att ha 'kallt' sex med någon eskort. En kvinna har det så extremt mycket lättare att få sina luster uppfyllda än män. Tvångskastrera män som inte kan kontrollera sin sexualitet är en bra idé, borde också ta bort kvinnors rättigheter samtidigt då så vi blir av med det östrogena genus tramset som genomsyrat dagens samhälle.