2018-09-08, 20:39
Medlem
snabelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grushus
Nej, många män i världen får inte sex.
Ja, män har ett behov.
Kvinnan likaså har ett behov av att få barn och vårda barn, ligger lika mycket i hennes natur som det ligger i männens att vilja ha sex.
Många kvinnor som önskar sig ett barn mer än något annat får ändå inga barn.

Tycker män synd om barnlösa kvinnor för det? Nej!
Likaså känner jag totalt brist på empati för män som inte får sex.

En stort grund till att kvinnor avskyr män och absolut inte vill ha sex, är nog detta beteende. Det är otroligt avtändande med en man som förväntar sig sex som en rättighet.
En man är inte född för enbart sex, utan för att sköta sin roll som människa.
Precis som kvinnan inte kan få alla sina lustar.

Det gäller dock inte i riktiga relationer och giftermål, där anser jag sex vara mer eller mindre en rättighet. Men annars anser jag att kvinnans rättighet till barn är lika minst lika stor som männens rätt till sex.

Hade sex varje dag. Kanske 5 gånger om dagen i flera år med mitt ex, för att han skulle bli nöjd. En dag var jag så öm så klarade inte av mer än 1 gång. Han blev förbannad.
Klart som fan man backar och hellre avstår helt när man blir bemött så.

Tvångkastrera alla män som inte kan hantera sin sexualitet.

Skillnaded är att kvinnor kan få uppleva sin morderliga instinkt på riktigt genom att ta en sperma donation från någon klinik. Män och andra sidan kan välja Lena Handén eller att ha 'kallt' sex med någon eskort. En kvinna har det så extremt mycket lättare att få sina luster uppfyllda än män. Tvångskastrera män som inte kan kontrollera sin sexualitet är en bra idé, borde också ta bort kvinnors rättigheter samtidigt då så vi blir av med det östrogena genus tramset som genomsyrat dagens samhälle.
Citera
2018-09-10, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easterman
Bara, att vänta en 30 år då.
Nä allvarligt, det här var bland det mest empatilösa jag läst. Du ser alltså
någon sorts humor eller till och med njutning i att många män lämnas utanför det viktigaste i livet -bekräftelse och närhet med det motsatta könet det som i längden leder till giftermål och barn. Hur ska du kunna gifta dig om du aldrig får träning i det som utvecklar människan mest , för det är det det här i förlängningen handlar om, inte enbart sexet. Enormt psykiskt lidande, så starkt att det i många fall leder till fysisk sjukdom. Att leva med extremt små chanser till bekräftelse från det motsatta könet är att leva under ständig stress. Så hög att kroppen inte längre kan reglera utsöndringar av kortisol vilket gör att binjurar börjar sluta fungera vilket ger mer kortisol vilket minskar testosteronet vilket gör dig fet och sjuklig pga nedsatt immunförsvar, tillslut orkar du inte ens jobba, träna är bara att glömma för du blir sjuk om du tar i bara lite för mycket, sexlusten avtar och du blir deprimerad,ångestfylld, får.sömnproblem och blir mer och mer omanlig och oattraktiv, sen är det en väldigt lång väg tillbaka till ett normalt liv och ännu längre till ert sexliv.
Men det tycker väl du bara är positivt för att du antagligen hatar män.
Kvinnor har det likadant. Men varför ska män ha kvinnor att ha sex med, varför duger det inte med 1 tjej och hålla sig till henne.
Citera
2018-09-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsaetaren
En sak jag har tänkt på är det här med antalet män kontra kvinnor i Sverige. På krogen nu för tiden är det ju helt jävla sjukt jämfört med för 10-15 år sen i min stad iaf. Det är mängder av killar/män/gubbar överallt och så några få tjejer. Till viss del har det väl alltid varit så men nu börjar det bli extremt, och det är ju inte bara krogen, långt ifrån. På gymmet igår exempelvis såg jag inte en enda tjej. Är det här något ni tjejer har tänkt på? Inte så jävla konstigt att såpass många killar inte får sex om mina observationer stämmer...
Eller finns det kvinnor men inga "snygga kvinnor" så du liksom inte ser de som finns eller räknar med dom?

Jag ser både kvinnor på uteställen och på gym, men kanske du går till bögbarer och riktigt grabbiga gym?
Kanske kvinnorna är där andra tidpunkter?
Gå till gym med gruppträning, var med på ett pass så ska du nog se kvinnor.
Citera
2018-09-10, 19:46
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incelwarrior28
Enda lösningen är att åka till Danmark och köpa sex

Nej. Lösningen är att män byter kön och lever som lesbiska kvinnor. Jag tycker att man borde byta kön på små pojkar, som man vet inte kommer bli alfahanar när dom blir stora. Byt kön på dem och låt dem leva mer harmoniska liv som lesbiska kvinnor.
Citera
2018-09-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Nej. Lösningen är att män byter kön och lever som lesbiska kvinnor. Jag tycker att man borde byta kön på små pojkar, som man vet inte kommer bli alfahanar när dom blir stora. Byt kön på dem och låt dem leva mer harmoniska liv som lesbiska kvinnor.

Jag tycker om man vet med sig att man troligtvis kommer skapa en dålig Beta-hane så måste man tänka till.

Man skulle kunna komma fram till att det är bättre skapa en flicka eftersom hon kommer inte på samma sätt vara lägst på skalan socialt och sexuellt.

Byta kön verkar vara lite väl drastiskt , är mycket problem med detta och dyrt är det också.
Citera
2018-09-10, 19:59
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tycker om man vet med sig att man troligtvis kommer skapa en dålig Beta-hane så måste man tänka till.

Man skulle kunna komma fram till att det är bättre skapa en flicka eftersom hon kommer inte på samma sätt vara lägst på skalan socialt och sexuellt.

Byta kön verkar vara lite väl drastiskt , är mycket problem med detta och dyrt är det också.

Eller så kan folk som inte är genetiskt starka nog att skapa en alfahane göra abort tills dom får en flicka.
Citera
2018-09-10, 20:08
Medlem
Citat:
Eller så kan folk som inte är genetiskt starka nog att skapa en alfahane göra abort tills dom får en flicka.

Jo visst det skulle vara mycket smart eftersom det genetiskt sett är slöseri med energi att föda upp en dålig Beta-hane men att föda upp en flicka ger så gott som alltid resultat i barnbarn.
Citera
2018-09-10, 20:12
Medlem
Citat:
Jo visst det skulle vara mycket smart eftersom det genetiskt sett är slöseri med energi att föda upp en dålig Beta-hane men att föda upp en flicka ger så gott som alltid resultat i barnbarn.
Men hur mycket är arv (gener) och hur mycket är miljö? Jag var skitblyg när jag var yngre men tog tag i det och får idag en hel del tjejer.
Citera
2018-09-10, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karelin-
Men hur mycket är arv (gener) och hur mycket är miljö? Jag var skitblyg när jag var yngre men tog tag i det och får idag en hel del tjejer.

Mycket bra !

Fast i genomsnitt så har många killar problem som vi kan se i många trådar , för att göra samhället lite bättre borde det vara fler Alfa-hanar och färre Beta-hanar.

Beta-hanarna får problem och i USA har de verkliga problem som gör att de tar livet av sig i en omfattning som inte varit förr , det är helt enkelt inte roligt vara Beta-hane man får inget sex ,inga komplimanger ,ingen kärlek saker som ger kvalitet åt livet. Det är teoretiskt sett möjligt att ändå vara nöjd med livet men det är lite lättare om man får relationer med kvinnor.

Fast åter gratulerar till att du kunde skaffa dig förmågor som gav dig tjejer.
Citera
2018-09-10, 20:27
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:

Vi pratar om utseende. Men visst, en riktig karlakarl till utseendet som avskyr den sexuellt dominanta mansrollen hade det säkert varit mer naturligt för att leva som lesbisk kvinna.
Citera
2018-09-10, 20:34
Medlem
Citat:
Mycket bra !

Fast i genomsnitt så har många killar problem som vi kan se i många trådar , för att göra samhället lite bättre borde det vara fler Alfa-hanar och färre Beta-hanar.

Beta-hanarna får problem och i USA har de verkliga problem som gör att de tar livet av sig i en omfattning som inte varit förr , det är helt enkelt inte roligt vara Beta-hane man får inget sex ,inga komplimanger ,ingen kärlek saker som ger kvalitet åt livet. Det är teoretiskt sett möjligt att ändå vara nöjd med livet men det är lite lättare om man får relationer med kvinnor.

Fast åter gratulerar till att du kunde skaffa dig förmågor som gav dig tjejer.
Tack Prepper!

Citat:
Vi pratar om utseende. Men visst, en riktig karlakarl till utseendet som avskyr den sexuellt dominanta mansrollen hade det säkert varit mer naturligt för att leva som lesbisk kvinna.
Fast det finns ju massa fula killar som har tjej. Problemen uppstår när du är både ful och blyg. Men det finns även sådana som har haft tur och fått en tjej, typ träffat nån på rollspelsklubben.

Skulle det inte vara bättre med en skola, typ ist för lumpen, där män i ett år får öva på sin sociala förmåga med kvinnor?
Citera
2018-09-10, 20:36
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Tack Prepper!

Fast det finns ju massa fula killar som har tjej. Problemen uppstår när du är både ful och blyg. Men det finns även sådana som har haft tur och fått en tjej, typ träffat nån på rollspelsklubben.

Skulle det inte vara bättre med en skola, typ ist för lumpen, där män i ett år får öva på sin sociala förmåga med kvinnor?

Dom fula män du talar om är antingen elaka, vilket lockar dom riktigt undergivna kvinnorna, eller ihop med kvinnor som ser dom som spermadonatorer och bra fäder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in