2018-09-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Det hade säkert varit ett jävla liv ett litet tag, likt när ett barn blir argt när mamma eller pappa säger att det är läggdags när han/hon vill fortsätta leka. Men det hade mattats av. Män däremot har ett djupare lidande, ett tyst sådant som långsamt dödar dem inifrån. Mannens lidande mattas inte av utan ökar tills han är förgjord.
Att kvinnor blivit så bortskämda beror ju i grunden på att bara ett kön är attraherat av det andra.

Så alla kvinnor är egentligen lesbiska? Och homosexuella män existerar inte, enligt dig?
Citera
2018-09-05, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
De bryr sig bara när det handlar om deras söner. Problemet är att kvinnor inte kan se långsiktigt på samma sätt som män så dessa kvinnor inser inte att problemet kommer vara MYCKET VÄRRE när deras söner kommer upp i sena tonåren/20 års åldern.

Kvinnan har i regel inget tänk för rättvisa, detta tänk är modulerat av testosteron vilket är det manliga könshormonet.

Man har gjort studier på detta, ger man en människa testosteron så börjar organismen att tänka mycket mer i form av rättvisa, tar man bort testosteron och ger östrogen så blir organismen mycket mer självisk.

Detta är en av många anledningar till varför man inte tillätt kvinnor i politiken förut, de bryr sig inte om samhället som helhet på samma sätt som män gör.

Det dumma med det är ju att deras ev söner högst troligt blir utan och blir deprimerade. Men de tänker väl inte så långt.
Citera
2018-09-05, 21:07
Medlem
eastermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Men tjejer har tillgång till kramar och närhet? Alltså fy fan, ge dig.

Tjejer, kramas ju hela tiden med varandra.

Det var ett år sen jag kramade någon som inte var en släkting.
Citera
2018-09-05, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Det dumma med det är ju att deras ev söner högst troligt blir utan och blir deprimerade. Men de tänker väl inte så långt.

Deras söner, dvs deras egna gener, deras avkomma, kommer få det riktigt riktigt svårt. MYCKET svårare än idag, då pressen kommer öka lavinartat det kommade 10-15 åren.

Men kvinnor tänker inte så långt, kvinnor tänker egentligen inte så mycket över huvud taget, just nu håller de på att rösta in tusentals våldtäktsmän och ISIS-krigare för att "inte vara rasist!!", kvinnan gör alltid som media säger åt henne, oavsett konsekvenser, hon är livrädd att gå emot samhällets normer.
Citera
2018-09-05, 21:11
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Mycket intressant tråd.

Jag sluter mig till inlägg nr 20, kunde inte sagt det bättre själv.

Men ingen har föreslagit vad som står för dörren. Islam. Konvertera till Islam. Då får du kvinnor som medborgarlön. Kvinnan får åter sin plats i livet där hon inte får köra bil eller arbeta. Hon blir beroende av sin man.

Varför inte konvertera till islam som vit, svensk man? Jag ser inte en enda nackdel med att vara manlig muslim.

Bara fördelar och rättigheter. Araberna är inte dumma i huvudet. De har mejslat ut sitt regelverk i fem tusen år och kuvat den korkade kvinnan där hon hör hemma. Vid spisen.
Om de är smarta när det gäller det där i mellanöstern, är det därför utvecklingen inte går fram där? Är det därför de knappt står får några framsteg i samhället alls? Få uppfinningar, hög andel inavel, terrorister m.m. Det är för att de förtrycker kvinnor och därigenom förtrycker naturen. Det finns ingen konkurrens där. Männen behöver inte prestera eller konkurrera med någon eftersom de redan vet att de kommer få sig en kvinna som någon annan familj ger dem och därför får t.o.m bottenskrapen föröka sig. Är mannen för dålig för att få sig en kvinna så blir han ändå lovad en kusin av släkten som han kan gifta sig med. Det är därför deras samhällen ser ut som de gör och man sällan hör om någon framstående arab. De behöver inte kämpa, de behöver inte konkurrera, vilket är meningen att mannen ska göra för att driva samhället framåt. Det är kvinnan som ska välja man, inte deras familjer. De har satt det selektiva urvalet ur spel och tror sig stå över naturen, och resultatet är deras länder.
Senast redigerad av Kgjj 2018-09-05 kl. 21:57.
Citera
2018-09-05, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av easterman

Visst, inte bara det, men tjejer bildar naturligt vänskap med varandra på ett helt annat sätt. Jag är ju sjuksköterskastudent (jag är gay blabla jaja), å jag ser de nya studenterna nu. Kvinnorna hittar varandra DIREKT, bara för att de är kvinnor, men killarna i årskullen har det mycket svårare, då män måste ha gemensamma intressen å mål för att kunna bonda, de liksom "connectar" inte på samma sätt som kvinnor enbart pga deras kön, då män biologiskt sett konkurrerar om reproduktion.

Hela samhället är som uppsatt för att stöta ut killar idag, det kommer bli ett ENORMT problem framöver, sanna mina ord.
Citera
2018-09-05, 21:13
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurfiix
Ni har ju tusentals snubbar att välja på så varför skulle den vanliga snubbe synas, nu vet ja inte vad mat pojkar har med detta att göra, är dock en persika älskar om man säger så he he. Men det blir nog att gå ut och röra på sig, för på en dejting sida ska en reko snubbe ha tur ta hand om dig fröken.

Nu snackade jag om avarterna, genpoolens avskrap vilket tyvärr verkar sprida sig som en löpeld bland unga män.
Ja tyvärr är de flesta av oss kvinnor så ytliga att vi i första hand går efter utseende. Det kan även uppvägas, ja t.o.m. övertrumfas av utstrålning, men att vara välklädd, välfriserad och dofta gott går alltid hem.
Så testa att klä upp dig, kamma dig, ta på lite gott doftande rakvatten (inte för söt, blommig doft) och glid ner på stan en kväll så lär du säkert få napp såvida du inte är grovt autistisk.
Och nu menar jag inte att du ska spöka ut dig till värsta stekaren med ett halvkilo ister i håret. Bara hel och ren samt inte alltför full.
Lycka till min vän. Det finns säkert nån därute för dig också.

MVH/Gnomegirl
Citera
2018-09-05, 21:16
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Vad menar du?

Jag är antagligen singel av bitterhet mot den svenska kvinnan, jag har planer att ta mig utomlands efter min examen, svenska tjejer har blivit helt förstörda.

Svenska tjejer ser igenom din bitterhet skulle jag tro. Jag skulle då aldrig vilja fortsätta snacka med en snubbe som klagar på det motsatta könet, sätter sej på höga hästar och säger idiotiska saker som; "samhället skulle gå under utan män" och tror att feminism är något det absolut inte är, vilket många flashback-användare verkar tro är nån form av klubb för manshat-bara det utstrålar hur dåligt upplyst och bitter den personen är!

Dessutom spelar många män av idag dataspel, poker på nätet och liknande saker som ofta gör dessa feta och asociala. Jag gillar inte heller krogen som umgängesform, jo när jag var under 25.

Jag vet iaf om massor av killar/män som har olika former av jobb och är i förhållanden! Vet även om många tjejer som INTE är i förhållanden trots trevligt utseende och beteende-jag vet inte så mycket om deras charm när det kommer till dejtande iofs..

Vem vet, om inte alla var så karriärfokuserade och hade tid för annat än plugg och jobb så skulle nog verkligheten vara en annan. Detsamma om inte internet och sociala medier fanns.
Jag dimper gärna ner i soffan efter en lång arbetsdag på vintern, går inte ut mer än på en springtur/gymmet i närheten av bostaden i min ensamhet. Har inte energi att "dejta" och vara öppen och glad och visa mina bästa sidor.

Svenska (el folk som beter sej "europeiskt") män (och kvinnor) är även dåliga på att börja prata med en ute på stan eller i kollektivtrafiken. Jag själv är inte bättre, det beror nog på att jag nästan aldrig behövt ragga öht, är extremt osäker idag utan att vara osäker på mej själv och jag är knappast en liten tonåring längre-men mer osäker nu än jag var back then när det kommer till sånt.
Men blev oerhört glad då en artig, snygg och trevlig kille (typ 10 år yngre!) kom fram till mej mitt i tunnelbanan och frågade om jag ville gå och fika eller ta en öl, jag var på väg för att träffa en annan men gav han stora komplimanger både för hans mod, utseende och hans artighet. Har inte varit med om någon med hans sätt och stil som kommit fram sådär på evigheter.. Mer sånt:-)

Som någon sa tidigare; våldtäkter, historier om våldtäkter/sexuella utnyttjanden och tröga killar som inte ens fattar att det är våldtäkt att gå på någon som ligger aspackad och inte orkar göra fysiskt motstånd, "bara" säga nej, tron att kunna tjata till sej sex och försöka med detsamma, inse att i princip alla sina tjejpolare har varit med om något hemskt.. extrema raggtekniker och stalking-beteenden-klart detta får tjejer att tappa sugen! Vissa tappar sugen för livet efter en våldtäkt!
Dessutom, det kommer nog inte som en överraskning, så vill många tjejer inte ens ha one night stands med okända killar utan är mer ute efter riktiga förhållanden eller kk-förhållanden. Tror många (både killar och tjejer) har blivit för bekväma i sin ensamhet för att kunna kompromissa på det sätt en relation kräver.
Senast redigerad av namatara 2018-09-05 kl. 21:21.
Citera
2018-09-05, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easterman

Det måste vara jobbigt för dig.
Citera
2018-09-05, 21:20
Bannlyst
Observera hur alexandraida och gnomegirl (kvinnorna i tråden) fortsätter göra åtlöje. Kvinnor gillar verkligen att provocera, jag undrar om det är en undermedveten önskan att få stryk av mannen? Idag är han kuvad, då man "inte får slå kvinnor!", men jag börjar faktiskt undra om inte alla kvinnor har en fantasi att bli uppläxad fysiskt, för det är sannerligen på det sättet många kvinnor beteer sig.

Sean Connery kanske sa det bäst, om ni googlar honom: "sean connery hits women".
Citera
2018-09-05, 21:29
Medlem
eastermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det måste vara jobbigt för dig.
Skulle det inte vara det för dig?
Citera
2018-09-05, 21:35
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Observera hur alexandraida och gnomegirl (kvinnorna i tråden) fortsätter göra åtlöje. Kvinnor gillar verkligen att provocera, jag undrar om det är en undermedveten önskan att få stryk av mannen? Idag är han kuvad, då man "inte får slå kvinnor!", men jag börjar faktiskt undra om inte alla kvinnor har en fantasi att bli uppläxad fysiskt, för det är sannerligen på det sättet många kvinnor beteer sig.

Sean Connery kanske sa det bäst, om ni googlar honom: "sean connery hits women".

Jamen, din runkarkung.
Testa att ta en dusch, sätta på dig hela och rena kläder och försök att hålla din autism inom rimliga nivåer.
Lämna sedan datorn och pojkrummet och gå ut i verkliga livet.
Du behöver inte ens gå på krogen om du inte gillar det. Anmäl dig till nån kurs som du tycker verkar vara intressant. Typ dans, matlagning, oljemålning eller vadsomhelst. Träna upp dina sociala färdigheter för fan!
Jag vågar påstå att absolut ingen kvinna är intresserad av en mumlande svettig mupp som sitter i ett hörn och bara blänger med råstånd, "diskret" fickrunkande.

MVH/Gnomegirl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in