Citat:
BullshitI inlägg 35060 ifrågasatte jag ditt felaktiga påstående, det besvarade du inte ens.
I inlägg 35070 och efterföljande inlägg frågade jag dig igen, det besvarade du i inlägg 35074 utan att ens beröra ditt felaktiga påstående.
Jag frågade igen i 35076 och då svarade du väldigt intressant - nämligen i inlägg 35078 där du istället cementerade ditt påstående om stålbyggnader genom att skriva att det var intressant att "ta reda på vad det var för knas med just WTC7’s konstruktion som gjorde att den totaldemolerades av spridda bränder på ett begränsat antal våningar när andra skyskrapor av stål/delvis stål kan brinna som facklor helt övertända under mycket längre tid utan att ens kollapsa lite grand
Så att det inte händer igen".
Därefter svarade du återigen utan att omformulera dina förutsättningar till lägre byggnader av annan konstruktion, t.ex. här - inlägg 35093,
här - inlägg 35098
och här - inlägg 35104.
Det var först i inlägg 35120 som du försökte dig på att ändra dina förutsättningar/ditt påstående, fortfarande utan att ens ha besvarat frågan med ett relevant exempel eller ett medgivande att du hade fel...
----------------------------------------------------------------
Nu kommer jag inte orka tjafsa om detta längre - evighetstramset har dock resulterat i att vi kunnat visa att inga skyskrapor* i världshistorien - vare sig före eller efter 9-11 överhuvudtaget tagits ned med sprängmedel i en cd.
samt att när attackerna inträffade hade ingen skyskrapa* av stål brunnit så länge som WTC7 gjorde utan att kollapsa.
----------------------------------------------------------------
* med skyskrapa avses här onoponos definition av en skyskrapa som en byggnad om minst 40 våningar.
Citat:
Jag har tjatat vidare eftersom jag fått flera PM där man bett att jag inte skulle låta dig komma undan utan att för en gångs skull erkänna att du hade fel.. Nu orkar jag dock inte längre och ger därför ändå upp - alla kan ju se själva hur du försökt åla dig ur detta med efterkonstruerade påståenden om att du menade låga byggnader, andra konstruktioner och bränder efter 9-11- dvs argument och jämförelser du själv kraftigt förkastat som irrelevanta vid ett flertal tidigare tillfällen.. (för att inte tala om alla pinsamheter om avföring och liknande som du som så ofta tar till när du blir pressad.)
Det är DU som ältat frågan sida upp och sida ner, inte jag. Skälet till att du gör det är dessutom helt uppenbart. Det är ju din favorit-lek när du märker att du sakta men säkert sjunker ner i din egen avföring.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-09-05 kl. 07:44.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-09-05 kl. 07:44.