Citat:
Ursprungligen postat av
Bogomil
Jag HAR bildad mig en uppfattning om dina "argument". Du har i stort sett inga som helst belägg, bevis eller ens nån större grad av sannolikhet som underlag.
Men det är inte upp till mig att skapa DINA bevis.
Du måste studera livet själv tills du vet vilka som talar sanning och vilka som är fejk.
Har du lyssnat på alla utan att tro på någon så kommer din hjärna plocka fram den som talade sanning automatiskt när du uppleveler bevisen.
Har du valt att lyssna på en källa tex. media så kommer allt du hör att låta som fejk så länge det inte kommer ur tv-skärmen.
Allt utanför sekten är väldigt läskigt och oförståeligt. Det är därför folk som tror på media , tycker att internet är läskigt.
Media har ju tillåmed sagt att internet är farligt eftersom det är så mycket galenskap och självtänkande människor som har slutat titta på tv för att predika om massa saker online istället.
Jag skulle dock hålla med media om det, internet är väldigt farligt för media-troende människor som tror på allt som en skärm säger.. för dom kan falla för lögner online om dom inte kan tänka själva och sortera bort sånnt som är obevisbart, som att ateister har intelligens.
Ibland kan man tro att den troende ateisten & religiösa människor i sig, är ett bra argument och bevis för att gudar inte existerar.. jag säger motsatsen.. för människors ondska tillåts av gudar genom den fria vilja vi alla har.. och den fria viljan är äkta kärlek från gudar eftersom vi har chansen att skona synder och börja göra rätt utifrån vad våra insidor känner om vad som är rätt och fel.