Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Vad är detta för jävla sätt?! Özz ska självfallet inte använda sitt krönikörutrymme för att rentvå sig i rent privata affärer. Det han ska göra är att kontakta någon nyhetsmedia, helst SVT, och låta sig intervjuas.
Jävla idiot.
Trots att du är hen-vänster så kommer det ibland vettiga inlägg från dig. Det här var ett av dem. Naturligtvis är din fråga mycket relevant och har, skulle jag våga påstå, hamnat lite i skymundan.
Så vi ställer den igen: När fan blev det ok att använda krönikörutrymme i en av Sveriges största kvällstidningar för att försöka rentvå sig i rent privata affärer? När?
Det här naggar ju även Expressens status å det grövsta. Och den var inte hög från början hos mig.
Ett lågvattenmärke för svensk press!
Citat:
Ursprungligen postat av
Ruuzak
Så kom dagen Flashback förutspått skulle komma för flera veckor sedan. Özz kryper till korset. Den rabiata offensiva taktiken funkade inte, dags att pudla. Så otroligt otippat. Eller inte.
Att han ges beredskap på en av Sveriges största tidningar för denna typen av texter känns smått bisarrt. Det är som en reklamplats på "bästa" sändningstid. Hur många har den möjligheten?
Och en annan sak;
Özz, din ursäkt med att du agerade i vrede och "i stundens hetta" (eller hur du nu formulerade dig) hade kanske fungerat om du inte spenderat dagen/dagarna efter inspelningen till att klippa ihop och skriva en lång nedvärderade beskrivning gällande JJs arbetsmetoder efteråt. Menar du att känslorna inte hade hunnit svalna tills dess? Du hade inte hunnit överväga situationen och tänka rationellt? Nej, hade du inte drabbats så grovt och missbedömt reaktionerna så kraftigt hade den här pudeln aldrig kommit, vilket innebär att den är vatten värd. Hoppas inte svenska folket köper det.
Bra skrivet.
Och jag tror du kan vara ganska lugn angående det sista. Det svenska folket, med undantag av några enstaka dårar, kommer inte att köpa detta.
Özz är rökt.
Hans karriär, så som den var fram till december förra året, kommer aldrig tillbaka. No way.