Citat:
Ursprungligen postat av
Utflyttad
Var så säker på att de mycket goda kommuntanterna kommer att hålla en stenhård koll vid insläppet för att förhindra att hemska rasister tar sig in.
Sådana här events är viktiga för godhetsknarkarna, det är ju så som de säkrar skattefinansierade bidrag och/eller löner.
Och skulle några upprörda Tidaholmsbor drista sig till att protestera så kommer som ett brev på posten (innan PostNord) en artikel i Expressen om nazistattacken.....blah blah blah.
Ja, Tidaholm är väl ingen stor kommun så att bli uthängd på Expressens löpsedlar som rasist är väl ganska kännbart om man råkar bo där.
Vore dock intressant att se hur publiksammansättningen ser ut under framträdandet. Jag gissar att det till stor del består av kommunalanställda som tvingas dit för att fejkskratta och att frånvaro utan giltig orsak kommer att noteras.
Men visst, skulle några ha stake nog att ropa "fråga min svåger" under föreställningen så är de hjältar i min bok.
Helt makalöst att han blir bokad över huvud taget efter Uppdrag Granskning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Fantastiskt hur blatteriet har infiltrerat hela samhället. Ahmad Itani är anställd som Integrationssamordnare.
Självklart hyr han in Özz för svenskarnas skattepengar, för att berätta hur rasistiska svensken är & hur festligt det är med "mångkultur".
Grattis Sverige!
Som du skriver: Rötan sitter djupt. Djupt djupt djupt. Julia Ceasar framför den något pessimistiska men intressanta åsikten att så många nyckelpositioner i det offentliga och andra samhällsgrenar är så besmittade att det inte kommer att spela någon roll hur valresultatet blir. Det kommer bara att rulla på ändå.
Att en sådan som Özz fortfarande får stå och kräkas på Sverige och det svenska folket efter Uppdrag Granskning är ju fullständigt horribelt.
En svensk hade varit ute ur offentlighetens ljus för länge sedan, men Özz kör bara på. Ingen vågar säga något. Till och med en omhuldad henvänstertyp som Virtanen sparkades ut ur rampljuset, men han var ju svensk.
Özz verkar dock vara den sista komedi-blatten de har kvar nu. Är det därför de håller honom så hårt om ryggen och låtsas som om det regnar? Det står ju inte någon självklar "arvtagare" i kö för att ta över direkt. Eller har jag missat något?