Citat:
Ursprungligen postat av
Palettblad
Vem har hjälpt ÖN att skriva detta? Alldeles för välformulerat för att komma från ÖN:s penna.
Spökskriven artikel i detalj rättad av Expressen. Ja, Det var även min första tanke. Detta är inte författat av honom utan en tillrättalagd införande i ett försök att rentvå sig. Glöm inte att Özzen vid intervjun drog in eget kamerateam och skulle avslöja UGs arbetssätt även detta var utfört på ett sätt enbart någon med krishanterings assistans agerar, även hans planerade svarstaktik mot JJ, inövad. Taktik alltogether folks!
Som jag ser det har Nujens och Richard Damm sedan dess gått igenom sina räkenskaper, gjort sitt yttersta för att städa upp efter det som hänt med en syster som advokat kan de nog hittat vägar att efterhandskonstruera det mesta. Tomteverkstan hos Nujens och Richard Damm, dagligdags arbetandes på Telia. Nu har det städats färdigt och Özzen är redo att möta JJ igen..
Det enda acceptabla då man nu i pressen erkänt att man betalt svarta pengar till bla Sveriges värsta terrorist och nu skälva begär att SKV går igenom bolagen och de privata deklarationer som utförts under renoveringsåren. SKV bör då begära utdrag från bankerna avseende alla Nujens banktransaktioner. TV kan om de vill göra något bra intervjua människor runt omkring Tingstäde på Gotland kring volymen bilar, svart arbetskraft som färdats till och från Özzens byggnader, detta bör i detalj diskuteras i en ev intervju. Man bör förbereda denna intervju ordentligt för att kunna visa på detaljer.
Özzen inklusive dem kände svågern och Debbie gemensamt bör alla ställa upp på intervjun. Att intervjua enbart Özzen är enligt mig inte intressant, han han skickat ansvar till många andra, dessa skall genomlysas och då speciellt svågern.
För övrigt tycker jag att en intervju med enbart Özzen inte ger någonting utan enbart en möjlighet för Özzen att blanda korten igen
Kom igen nu
SKV, Ekobrott och Polisen, Ni har hans erkännande av svarta betalningar genom familjen i Expressen. Som byggherre är man 100%ansvarig att kontrollera att betalningar som sändes är till företag som är momsregistrerade osv. Agera!