2018-05-19, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAssFuck
Johanee hade passat i Big Brother eller Fab Five. En 180cm+ med -60kg som knappt orkar stå upprätt hör ju inte hemma i Robinson. Han borde ha åkt ut för längesedan men har fått vadå? 5 extrachanser? Underhållande är han inte heller. En kass binneikemask som hålligt sig kvar trots avmaskningsmedel.

Bortsett från Pascal så tror jag det är Marie som klarat de flesta tävlingar? DK har ofta legat lite hack i häl efter henne? I mitten av säsongen när Pascal åkte så vann Henrik ofta men inte gjort det senaste?

Johanee har väl kommit på näst sista plats i så gott som alla tävlingar?

Ida och Dessie har väl varit rätt jämna sådär. Ibland bra, ibland sämre.

Bra beskrivning av det vidriga kräkmedlet. Precis på gränsen jag står ut med att se äcklet.
2018-05-19, 07:11
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Antar att Pascal slår ut dockan, kommer han tillbaka före eller efter örådet? Nu verkar ju avsnitten ha läkt ut vilket är märkligt. Att någon i produktionen eller TV4 råkar avslöja några saker i förväg är ju möjligt men hela avsnitt ute på nätet, hur är det möjligt?
2018-05-19, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Dessi är helt okej. Hon är sådär skönt ung och osäker. Synd bara att jag får en känsla av att hon känner att hon står i skuld till Victoria av nån konstig anledning. Victoria klarar jag inte av. Hon har precis som Johan eeee inget i tävlingen att göra. Feg båda två. Dessi visar i alla fall på tävlingarna att hon är bra. Hon eller henke hoppas jag tar det. Men det brukar aldrig bli som jag tror.
Både Dessi och Viktoria ger mig rysningar. De smörar och fjäskar för att sen hugga i ryggen.
2018-05-19, 09:59
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Dessie är extremt konflikträdd och korkad. Jämför henne med Ida t ex som enbart är 3 år äldre, det är ju som natt och dag. Ida är en värdig vinnare!
.

Visst är Ida en värdig vinnare. Visst är Dessi lite konflikträdd. Men hon röstade ju ändå emot vad hon sa. Tycker det var modigt.
2018-05-19, 11:58
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Både Dessi och Viktoria ger mig rysningar. De smörar och fjäskar för att sen hugga i ryggen.
Det har i alla fall fungerat hittills med framgång för Désirée.
Man får inte se Robinson som folk skall uppträda mot varandra i vardagslivet. Här gäller det istället att kunna spela spelet och hålla sig kvar så länge som möjligt. Inte vara en belastning när det förut var lagtävlingar och inte vinna en massa enskilda tävlingar, så andra känner ett hot. Istället bygga ett förtroende mellan så många som möjligt och på så sätt slippa bli utröstad.

Jag tycker Désirée lyckats bra med sitt sätt att stanna kvar. Inte fått många röster på öråden och lyckats vara accepterad av olika pakter.
2018-05-19, 12:30
Medlem
Citat:
.

Visst är Ida en värdig vinnare. Visst är Dessi lite konflikträdd. Men hon röstade ju ändå emot vad hon sa. Tycker det var modigt.

Modigt? Det kallas för att vara konflikträdd.
2018-05-19, 12:37
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Modigt? Det kallas för att vara konflikträdd.

Men hon röstade ju emot vad hon sa till mamma att hon skulle rösta på DK. Hon röstade ju på kalsong eee i stället. Då kan det ju bli konflikt med mamma. Men skitsamma. Jag tycker att hon är okej och presterar bra på tävlingar. Så för mig är hon en värdig vinnare.
2018-05-19, 12:58
Medlem
Ringleaders avatar
I nuläget känns Ida och Marie som de enda värdiga vinnarna.
2018-05-19, 13:53
Medlem
Citat:
Söndagens avsnitt finns ute på nätet. Ida glömde jag. Hon är bra också.

Var hittar man det?
2018-05-19, 13:55
Medlem
Citat:
Men hon röstade ju emot vad hon sa till mamma att hon skulle rösta på DK. Hon röstade ju på kalsong eee i stället. Då kan det ju bli konflikt med mamma. Men skitsamma. Jag tycker att hon är okej och presterar bra på tävlingar. Så för mig är hon en värdig vinnare.

Hade hon sagt till mamma att rösten skulle gå på eeee. Vad hade hänt då? Jo det hade blivit en konflikt.
2018-05-19, 14:11
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Hade hon sagt till mamma att rösten skulle gå på eeee. Vad hade hänt då? Jo det hade blivit en konflikt.

Jag tror och hejar på Dessi. Hoppas att hon går emot sin mamma hela vägen och står i final.
2018-05-19, 14:12
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Var hittar man det?
Jag ute så jag vete fan hur man länkar från telefon. Kommer hem snart kan då maila dej länken jag fick mailad till mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in