2018-05-21, 20:00
Medlem
Vidret Pascal pratar om sig själv i tredje persson. Bara äckliga narcissister gör så. Hoppas det fanskapen åker ur i nån fjanttävling som bygger på slump.
2018-05-21, 20:00
Medlem
Jag har hållit mig länge nu. Men idag sprack det. Helvete vad otrevlig och pinsam Pascal är, han slår nya rekord varje minut.
Jag har kollektiv skam över att vara från samma landskap som snubben. Hade han varit 13 hade jag förstått det, men tydligen ska han vara vuxen. Jag kräver en omvänd ålderskontroll på honom!
2018-05-21, 20:03
Medlem
mjaubrums avatar
Kritiken mot det här programmet och produktionen går inte att uttrycka med ord. Så jävla fruktansvärt dåligt - tävlingarna, alltså va fan är det där för nåt? Och alla jävla fördelar som delas ut hit och dit. Ett satans gränsland borde vara stenhårt. Varfär i helvete göder dom upp, det värsta med hela programmet- Pascal. Så fryktansvärt jobbig människa. Ser hellre på Johans äckliga anorektiska kropp i små kalsongern än att se på Pascal
2018-05-21, 20:04
Medlem
Bra avsnitt idag. Nervöst vid varje tävling nu. Bara det inte blir någon räkna tid tävling igen.
2018-05-21, 20:10
Medlem
Emolls avatar
Har någon hört om Robinson Australien som tydligen skulle börja idag? Är det ett svenskt program det med?
2018-05-21, 20:10
Medlem
havregryyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Pascal är riktigt vidrig. Tror nog aldrig jag irriterat mig så mycket på någon Robinsondeltagare nånsin.

Allvarligt, han kan ju inte bara vara sån i verkligheten. Jag vet inte vad han arbetar med, men i den värld jag lever så skulle en sån där typ snabbt tas ned på jorden. Räddningen är att han är ung och kommer ändras. Jag slår vad om att en 45-årig Pascal skulle skämmas ögonen hur sig.
2018-05-21, 20:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregryyn
Allvarligt, han kan ju inte bara vara sån i verkligheten. Jag vet inte vad han arbetar med, men i den värld jag lever så skulle en sån där typ snabbt tas ned på jorden. Räddningen är att han är ung och kommer ändras. Jag slår vad om att en 45-årig Pascal skulle skämmas ögonen hur sig.

Han är personlig tränare. Skulle dock aldrig ha anlitat honom om han så vore den sista på jordklotet.
2018-05-21, 20:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Kan bli någon pusseltävling som James Fjong stupar på, när hjärnan ska användas.

Produktionen kommer ju självklart inte låta det bli någon tävling som inte handlar om styrka. Där är det ju bevisat att deras gullgosse inte har en chans.
2018-05-21, 20:19
Medlem
havregryyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han är personlig tränare. Skulle dock aldrig ha anlitat honom om han så vore den sista på jordklotet.

Okej. Ja, tanken slog mig att han kanske kör något eget. Med den attityden blir man fullständigt omöjlig på en arbetsplats där man måste samarbeta.
2018-05-21, 20:22
Medlem
J0RDGUBBEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
9 veckor? Kan det verkligen stämma att de varit där i drygt 2 månader?

Skulle tippa på ungefär hälfen. Med andra ord att pris- och immunitetstävlning skett med 1-2 dagars vilket ger att en vanlig vecka utgörs av två "TV-veckor". Har för mig att Henke försa sig vid något tillfälle angående hur länge de varit där och dessutom att immunitetstävlning och öråd sker samma dag, snarare än att de sker dagen efter varandra eller liknande.
2018-05-21, 20:25
Medlem
J0RDGUBBEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaubrum
Kritiken mot det här programmet och produktionen går inte att uttrycka med ord. Så jävla fruktansvärt dåligt - tävlingarna, alltså va fan är det där för nåt? Och alla jävla fördelar som delas ut hit och dit. Ett satans gränsland borde vara stenhårt. Varfär i helvete göder dom upp, det värsta med hela programmet- Pascal. Så fryktansvärt jobbig människa. Ser hellre på Johans äckliga anorektiska kropp i små kalsongern än att se på Pascal

Har suttit och funderat på det där med att de fick obegränsat med mat och kan inte för mitt liv komma på någon bra anledning, bortsett från att produktionen vill se att Pascal går till final. Tydligt hur han premieras, och detta återspeglas även i den oproportionerliga TV-tid han får. Ett annat exempel är den första utröstningen av Johan, där för första gången ytterligare en tävling skedde vid örådet, enbart i syfte att få Nicoline till gränslandet för att spinna vidare på deras kärlekssaga.
2018-05-21, 20:29
Medlem
bagarn29s avatar
Pascal och Johan är lika hemska att lyssna på. Tyvärr så har en av dem chansen att vinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in