Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-19, 14:16
  #4741
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZT
Den som åker ut på Söndag är:


Och på gränslandet händer följande:


Citera gärna men använd spoiler taggen!

E Nickedockan med barn, förnekelse
2018-05-19, 14:29
  #4742
Medlem
49450s avatar
Johan för tankarna till Jerker. Vi vet alla hur det slutade. Ta ut honom i tid.
2018-05-19, 14:36
  #4743
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej han trollar inte det som står i spoiler taggarna stämmer


avsnittet finns redan ute därför vet vi att det blir så

Har TV4 själva läckt, då,d insett hur kass produktionen är, och hoppas på invävd tittarspekulativitet?
2018-05-19, 15:18
  #4744
Medlem
Jag hoppas att Johan tar hem hela skiten, av den enkla anledningen att det skulle reta gallfeber på nästan alla i den här tråden.
2018-05-19, 15:22
  #4745
Medlem
Jackxasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av probe53
Har TV4 själva läckt, då,d insett hur kass produktionen är, och hoppas på invävd tittarspekulativitet?

Läckt och läckt.. Har varit lika dant nästan hela säsongen dom lägger upp avsnittet på sin play server innan helgen för antar att dom inte vill jobba helg haha. Med att dom lägger upp den på play serven menar jag att den finns där bara att man inte kan se den i vanliga appen eller hemsidan förens söndag. Så torrent grupperna hittar avsnittet iallafall och kan släppa. Förra tisdagen tror jag det var släpptes alla avsnitt direkt för det var röda dagar och det.
2018-05-19, 16:18
  #4746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Men skicka här till alla.

Jag fick länken h´genom PM så jag tror inte man får det. Vill inte bli bannad för en sån sak.
2018-05-19, 16:30
  #4747
Medlem
ZTs avatar
I de nästkommande avsnitten väntas följande:

Söndag

Måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag
2018-05-19, 16:32
  #4748
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackxass
Läckt och läckt.. Har varit lika dant nästan hela säsongen dom lägger upp avsnittet på sin play server innan helgen för antar att dom inte vill jobba helg haha. Med att dom lägger upp den på play serven menar jag att den finns där bara att man inte kan se den i vanliga appen eller hemsidan förens söndag. Så torrent grupperna hittar avsnittet iallafall och kan släppa. Förra tisdagen tror jag det var släpptes alla avsnitt direkt för det var röda dagar och det.

Haha, fan va kass om det e så
2018-05-19, 18:07
  #4749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Modigt? Det kallas för att vara konflikträdd.
Ja, hon verkar vara så feg att hon håller med den hon sist talade med. Det kallas att vända kappan efter vinden.
2018-05-19, 20:50
  #4750
Medlem
Fridfullts avatar
Söndagens avsnitt:

Är det någon som vet hur deltagarna kompenseras för sin medverkan?
En av dem vinner ju förstås 500.000:-, men jag menar man åker ju inte dit och betalar hyra och liknande hemma i Sverige på sparade pengar i hopp om att en eventuell vinst ska täcka det.
Jag utgår från att de får en ekonomisk ersättning som motsvarar fasta utgifter alternativt ordinarie inkomst.
2018-05-19, 21:47
  #4751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridfullt
Söndagens avsnitt:

Är det någon som vet hur deltagarna kompenseras för sin medverkan?
En av dem vinner ju förstås 500.000:-, men jag menar man åker ju inte dit och betalar hyra och liknande hemma i Sverige på sparade pengar i hopp om att en eventuell vinst ska täcka det.
Jag utgår från att de får en ekonomisk ersättning som motsvarar fasta utgifter alternativt ordinarie inkomst.

Det skulle förvåna mig något oerhört om icke-vinnare fick ersättning för sitt deltagande. Såå länge är de inte borta. Och har man det sååå tight ekonomiskt överväger man nog inte deltagande i Robinson...
2018-05-19, 22:29
  #4752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Det skulle förvåna mig något oerhört om icke-vinnare fick ersättning för sitt deltagande. Såå länge är de inte borta. Och har man det sååå tight ekonomiskt överväger man nog inte deltagande i Robinson...
De är borta 6 veckor enligt länken. Jag tror att de definitivt får en ersättning för förlorad arbetsinkomst.

http://www.pankpraktikan.se/2017/05/...robinson-2017/

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback