2018-04-29, 21:34
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
De gjorde rätt val att rösta ut Pascal istället för Nicoline denna vecka. För om de hade förlorat nästa vecka och hamnat i öråd så är det inte otänkbart att Pascal hade kunnat övertala Dessie och Victoria att rösta på Lina eller Ida. Men nu behåller de Nicoline som är värdelös i tävlingar och som inte kan tala för sig själv. Hon är den som åker nästa öråd. Hon har endast kunnat komma så här långt för att hon hade Pascal runt lillfingret.

Men nu med ett tjejlag blir det väl inga fysiska tävlingar längre?

Vad snackar du om?
2018-04-29, 21:35
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
nej nej inte ge henne andra namn nu. hennes smeknamn här är Knulldockan. då hon inte gör något annat än sära för Pascal.

Fast det är ju väldigt mycket roligare att skämta om hennes VD-titel istället för ett knull som aldrig verkar bli av.

Edit;
2018-04-29, 21:36
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Fast det är ju väldigt mycket roligare att skämta om hennes VD-titel istället för ett knull som aldrig verkar bli av.

Edit;

får gå med två smeknamn då.

Henrik är min favorit.
2018-04-29, 21:36
Medlem
Han.Jelins avatar
Citat:
Vad snackar du om?
Läs? Vissa i tråden tycker att man borde ha röstat ut Nicoline och sen Pascal. Jag förklarade att det inte är smart för Ida och Lina som bestämde utfallet av detta öråd.
2018-04-29, 21:38
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Läs? Vissa i tråden tycker att man borde ha röstat ut Nicoline och sen Pascal. Jag förklarade att det inte är smart för Ida och Lina som bestämde utfallet av detta öråd.

Men du skriver som att de redan röstat ut Pascal?
2018-04-29, 21:39
Medlem
Han.Jelins avatar
Citat:
Men du skriver som att de redan röstat ut Pascal?
Titta på programmet.
2018-04-29, 21:41
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Haha, så lång tid tog det för de nya brudarna att lista ut att Pascal och Nicoline är totalt falska och äckliga ursäkter till människor.
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Titta på programmet.

Ja jag tänkte titta på när de skickar hem VD:n
Medlem
S.O.Stolps avatar
Rick grät för att han inte fick ringa sina barn. Seriöst, hur gamla är barnen. 45 och 50?
2018-04-29, 21:42
Medlem
SailorCalvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Haha, så lång tid tog det för de nya brudarna att lista ut att Pascal och Nicoline är totalt falska och äckliga ursäkter till människor.

Inte Nicoline. Hon är bara pantad och mjäkig. Pascal har hybris däremot.
2018-04-29, 21:42
Medlem
bombaccis avatar
Inte tittat på något avsnitt på Robinson på ett tag. Surprise, surprise lag syd är i öråd

Bra att de fd lagmedlemmarna från lag nord verkar inte vilka typer Pascal och nikolina är. Få se om de fullföljer det som de gav uttryck för eller om de får en härdsmälta som så många andra har fått. Hoppas de röstar ut Pascal eller nikolina.
2018-04-29, 21:47
Medlem
Eyedols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Rick grät för att han inte fick ringa sina barn. Seriöst, hur gamla är barnen. 45 och 50?

Han älskar väl sin familj lika mycket som de andra älskar sina? Men jag förstår var du kommer från

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in