2018-05-18, 22:15
Medlem
nittontrettons avatar
Ja fyfan att någon som Paktar med Johaneeeh skulle finna skatten var ju inte oväntat.. jävla skit tv4 som riggat allt.

Överväger att sluta titta men man vill ju ändå se när Pascallen tar hem vinsten som det tyvärr kommer bli. Synd hade velat att DK tog hem det. En riktig kille och inte som alla andra bratar och sprättar. ( Henrik är ett undantag)
2018-05-18, 22:36
Medlem
2018-05-18, 22:50
Medlem
Söndagens avsnitt:
2018-05-18, 23:13
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gwennyfhar
Genuin godhet. Rätt ovanlig diagnos idag.

Eller hur. Så ovanligt idag att det riskerar att det ifrågasätts.
Han har lovat sin son att inte käfta med någon. Jag antar att man måste ta i, i överkant för att markera.
Man ska inte glömma vilket gäng skitstövlar han har omkring sig. Jag beundrar hans tålamod.
Man ska inte heller glömma vilken absurd miljö de rör sig i. Man kanske får spel och överdriver ett beteende för att man inte orkar att få alla emot sig.
Men det får man ju ändå, om man är en stark deltagare. Henrik är ingen mes. Han paktar nu också. Och då vänds naturligtvis det emot honom. Men när han delade ut godis till alla enligt milimeterrättvisa gick han till överdrift tycker jag, speciellt när de otacksamma asen klandrade honom för det. I Johan-äcklets egotrippade värld hade något sådant inte funnits på kartan. Han hade hävt i sig allt själv sånär som på en godisbit som han låtit de andra dela på, och slagit sig för bröstet framför kameran att han varit snäll för det.
2018-05-18, 23:38
Medlem
maskerades avatar
visst är johan jobbig men kom igen han står ju för nästan all underhållning. vem vill se henke och co sitta och fjäska för varann? det är ju nästan pinsamt så som han håller på. fattar att han är en reko snubbe, det är ju bra, men man måste inte be om ursäkt hela tiden. blir så tröttsamt. åtminstone vet johan om hur han ställer till det.

en fråga bara - om johan har haft shorts hela tiden va fan springer han runt i blå kallingarna hela tiden...äckligt ju
2018-05-18, 23:47
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskerade
visst är johan jobbig men kom igen han står ju för nästan all underhållning. vem vill se henke och co sitta och fjäska för varann? det är ju nästan pinsamt så som han håller på. fattar att han är en reko snubbe, det är ju bra, men man måste inte be om ursäkt hela tiden. blir så tröttsamt. åtminstone vet johan om hur han ställer till det.

en fråga bara - om johan har haft shorts hela tiden va fan springer han runt i blå kallingarna hela tiden...äckligt ju

Kul underhållning. En snubbe som inte kan avsluta en mening utan att säga eeee. Nej, han är verkligen inget kul. Heil janmeizter!
2018-05-19, 00:02
Medlem
maskerades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Kul underhållning. En snubbe som inte kan avsluta en mening utan att säga eeee. Nej, han är verkligen inget kul. Heil janmeizter!

haha, kanske bara jag som uppskattar rejält störande människor? på tv iaf. tycker victoria är rätt skön också, av samma anledning.

men helt klart dessi som förtjänar vinsten, hon är ju duktig på både det sociala och tävlingarna. alternativt henke men det skulle kännas jävligt tråkigt. eller kanske marie.

hoppas däremot att johan är kvar till slutet, det är ju en utmaning för alla andra att stå ut med han
2018-05-19, 00:30
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
haha, kanske bara jag som uppskattar rejält störande människor? på tv iaf. tycker victoria är rätt skön också, av samma anledning.

men helt klart dessi som förtjänar vinsten, hon är ju duktig på både det sociala och tävlingarna. alternativt henke men det skulle kännas jävligt tråkigt. eller kanske marie.

hoppas däremot att johan är kvar till slutet, det är ju en utmaning för alla andra att stå ut med han

Dessi är helt okej. Hon är sådär skönt ung och osäker. Synd bara att jag får en känsla av att hon känner att hon står i skuld till Victoria av nån konstig anledning. Victoria klarar jag inte av. Hon har precis som Johan eeee inget i tävlingen att göra. Feg båda två. Dessi visar i alla fall på tävlingarna att hon är bra. Hon eller henke hoppas jag tar det. Men det brukar aldrig bli som jag tror.
2018-05-19, 00:36
Medlem
Citat:

Johanee hade passat i Big Brother eller Fab Five. En 180cm+ med -60kg som knappt orkar stå upprätt hör ju inte hemma i Robinson. Han borde ha åkt ut för längesedan men har fått vadå? 5 extrachanser? Underhållande är han inte heller. En kass binneikemask som hålligt sig kvar trots avmaskningsmedel.

Bortsett från Pascal så tror jag det är Marie som klarat de flesta tävlingar? DK har ofta legat lite hack i häl efter henne? I mitten av säsongen när Pascal åkte så vann Henrik ofta men inte gjort det senaste?

Johanee har väl kommit på näst sista plats i så gott som alla tävlingar?

Ida och Dessie har väl varit rätt jämna sådär. Ibland bra, ibland sämre.
2018-05-19, 00:37
Medlem
maskerades avatar
Citat:
Dessi är helt okej. Hon är sådär skönt ung och osäker. Synd bara att jag får en känsla av att hon känner att hon står i skuld till Victoria av nån konstig anledning. Victoria klarar jag inte av. Hon har precis som Johan eeee inget i tävlingen att göra. Feg båda två. Dessi visar i alla fall på tävlingarna att hon är bra. Hon eller henke hoppas jag tar det. Men det brukar aldrig bli som jag tror.

johan och victoria är ju där för att störa folk och skapa konflikter. håller med om att de inte har klassiska robinson egenskaper och naturligtvis ska de inte vinna, men tycker det var ett smart val av producenterna att ta med dem två (och förmodligen fixa så att de blir kvar länge).

henke är nästan too good to be true. hade glömt ida också, hon verkar som en fin människa. hoppas på att henke, ida, och dessi tar sig långt. och hoppas även på att pascal inte vinner då han är alldeles för arrogant.

vet vi hur det blir i finalveckan? de är ju alldeles för många deltagare kvar
2018-05-19, 00:43
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
johan och victoria är ju där för att störa folk och skapa konflikter. håller med om att de inte har klassiska robinson egenskaper och naturligtvis ska de inte vinna, men tycker det var ett smart val av producenterna att ta med dem två (och förmodligen fixa så att de blir kvar länge).

henke är nästan too good to be true. hade glömt ida också, hon verkar som en fin människa. hoppas på att henke, ida, och dessi tar sig långt. och hoppas även på att pascal inte vinner då han är alldeles för arrogant.

vet vi hur det blir i finalveckan? de är ju alldeles för många deltagare kvar

Söndagens avsnitt finns ute på nätet. Ida glömde jag. Hon är bra också.
2018-05-19, 01:16
Medlem
Citat:

Dessie är extremt konflikträdd och korkad. Jämför henne med Ida t ex som enbart är 3 år äldre, det är ju som natt och dag. Ida är en värdig vinnare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in