Marie är den fortsatta favoriten hos mig, även om de nya deltagarna faktiskt har gjort ett bra intryck. Jag gillar inte sättet de kom in på, men Rick och Alexandra verkar vara både bra och vettiga. Jag ser gärna Marie, DK och Rick gå längst. Bra blandning av folk i en sådan final, vilket TV4 nog vill ha.
Citat:
Ursprungligen postat av
1597536842
Totalt meningslöst avsnitt idag.
Är så trött på bögen och hans gnälliga röst, låt nord förlora två raka nu så vi blir av med honom.
Kan inte hålla med dig mer. Dessa 30-minutersavsnitt är verkligen inte bra. Om bara bögen får åka ut är det nästan värt det, men bara nästan. TV4 hjälper ju inte direkt HBTQ-samhället genom att välja ut den mest stereotypiska och irriterande människan i Sverige som homo-deltagare. Hans jävla E efter varje ord... Fy fan. Nästan lika vidrigt som när han börjar sjunga "spontant".
Citat:
Ursprungligen postat av
Giggsy
Och hur i helvete kunde Nord veta att Rick är 70 år? Tror inte att någon motståndare sa det till dom under tävlingens gång.
Nästan i samma klass som med DKs mobbningshistoria i örådet. TV4 gör verkligen sitt bästa för att dumförklara tittarna. Robinson var en gång ett riktigt bra program. Nu är manuset lika uppenbart som i en amerikansk sitcom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zampras
Vad då Hahaha...indirekt har de det. betalar du ej vanlig licens får du ej 4an 1,2an.
Dessutom verkar du vara arrogant med ditt svar!
Haha, inte så smart att dumförklara någon när du är den som har fel