2018-04-13, 15:58
Medlem
https://www.instagram.com/p/3dn26lPczP/?hl=sv&taken-by=nicolineartursson

Har denna varit ute än? (har inte följt tråden slaviskt)

Hon och Nick kände varandra sedan tidigare alltså? Bilden är från 2015. De är då en jäkla ankdamm detta med dokusåpor.
2018-04-13, 16:39
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott
Baserar du att dem är tillsammans på den där instagrambilden? För kommentarerna tyder på att det bara var ett skämt.

Svar: Ja. Jag fattade väl inte att det var ett skämt, angående förlovning.... Får hoppas det går bra för dom i vilket fall ! Dessi verkade gilla D-K, av hennes kommentarer och kram att tolka det på. Men de kanske är mycket goda vänner...
2018-04-13, 16:55
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Alltid värt att tävla, om de vill ha ut Pascal t.ex så är det inte bra att han vinner. Är väl tävla så ingen annan får den i örådet.

Yepp, det stämmer. Men när de redan har immunitet så kan de tävla för att andra inte skall få immunitet=ja. Men jokrarna borde förstå konstellationerna. Skall de kunna få ut Pascal så måste de liera sig med Caroline.
Carro kommer sannolikt ryka, Pascal gänget har sagt att hon ville hem, om jag tolkat det rätt.
Jokrarna måste sen förstå att de hamnar i underläge med ursprungsgänget, om de nu inte bildar pakt med Victoria...?
Men jag tycker att jokrarna borde få något extra än att bara hindra någon annans immunitet om någon av dem vinner...
2018-04-13, 17:03
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolsson34
Håller jag helt med om, men det är sällan man är helt urblåst som VD vilket jag menade. Dessutom har säkert folk sagt samma sak till henne tidigare, just för att hon är en ung och snygg kvinna och sånt tycker jag är riktigt lågt.

Den enda anställda i hennes företag är hon själv. "VD" my ass.
2018-04-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han tror han är med i Navy Seals.
Han VAR med där i sin ungdom.
2018-04-13, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
https://www.instagram.com/p/3dn26lPczP/?hl=sv&taken-by=nicolineartursson

Har denna varit ute än? (har inte följt tråden slaviskt)

Hon och Nick kände varandra sedan tidigare alltså? Bilden är från 2015. De är då en jäkla ankdamm detta med dokusåpor.

Nej, men Halmstad och andra orter i samma och mindre storlek är det(till och med i Stockholm springer ju folk in i varandra konstant). Om någon Wannabe-Rambo och någon som är fotomodell söker Robinson så har båda rätt stor chans att komma med, då dessa två persontyper är obligatoriska för en lyckad produktion.
2018-04-13, 18:15
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Svar: Ja. Jag fattade väl inte att det var ett skämt, angående förlovning.... Får hoppas det går bra för dom i vilket fall ! Dessi verkade gilla D-K, av hennes kommentarer och kram att tolka det på. Men de kanske är mycket goda vänner...

Kanske. Men inte enda bild på honom har hon lagt upp efter ”förlovningen”
2018-04-13, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Han VAR med där i sin ungdom.

Troligt.
2018-04-13, 23:08
Medlem
Tenedors avatar
Marie är den fortsatta favoriten hos mig, även om de nya deltagarna faktiskt har gjort ett bra intryck. Jag gillar inte sättet de kom in på, men Rick och Alexandra verkar vara både bra och vettiga. Jag ser gärna Marie, DK och Rick gå längst. Bra blandning av folk i en sådan final, vilket TV4 nog vill ha.

Citat:
Ursprungligen postat av 1597536842
Totalt meningslöst avsnitt idag.

Är så trött på bögen och hans gnälliga röst, låt nord förlora två raka nu så vi blir av med honom.

Kan inte hålla med dig mer. Dessa 30-minutersavsnitt är verkligen inte bra. Om bara bögen får åka ut är det nästan värt det, men bara nästan. TV4 hjälper ju inte direkt HBTQ-samhället genom att välja ut den mest stereotypiska och irriterande människan i Sverige som homo-deltagare. Hans jävla E efter varje ord... Fy fan. Nästan lika vidrigt som när han börjar sjunga "spontant".

Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Och hur i helvete kunde Nord veta att Rick är 70 år? Tror inte att någon motståndare sa det till dom under tävlingens gång.

Nästan i samma klass som med DKs mobbningshistoria i örådet. TV4 gör verkligen sitt bästa för att dumförklara tittarna. Robinson var en gång ett riktigt bra program. Nu är manuset lika uppenbart som i en amerikansk sitcom.

Citat:
Ursprungligen postat av Zampras
Vad då Hahaha...indirekt har de det. betalar du ej vanlig licens får du ej 4an 1,2an.

Dessutom verkar du vara arrogant med ditt svar!

Haha, inte så smart att dumförklara någon när du är den som har fel
2018-04-13, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edt.cat.
Jag har funderat lite kring mannen, myten, legenden; Månsson.

Under tiden som Månsson var en del utav lag Nord så förlorade laget samtliga tävlingar. Det var inte förrens efter att Månsson blivit utröstad som lag Nord totalt krossade lag Syd. Ett faktum som fick mig att tänka, att det måste ha funnits ett samband mellan lag Nords tidiga förluster o Månsson! En del skulle säga att Månsson helt enkelt var den svaga länken. Ja, må hända, men varför!? Min hypotes är att Månsson hade en ondskefull genial plan (uträknad i minsta detalj); att medvetet prestera lite sämre i tävlingarna så att hans lag förlorade. Tanken med detta var kanske att förlusterna skulle skapa en cirkel av negativ energi inom laget, en social miljö där Månsson med sina djupa kunskaper inom psykologi blivit spindeln i nätet o spelat ut alla andra, en efter en. I denna detaljerade plan ingick dock tyvärr inte att redan dag 1 bli ihopkedjad med Lille-Mor; ett straff som fick Månsson ur balans vilket ledde till hans tidiga fall.

Nå, vad säger ni om min hypotes?

Tror du är nåt på spåren, men du har fel med att bli fastkedjad inte ingick i hans plan. Månsson har givetvis räknat ut allt på förhand och allt som hänt hittills har varit noga planerat i hans taktiskt överlägsna hjärna. Om vi inte förstår varför han ville bli fastkedjad så är det för att vi inte spelar spelet lika bra som Månsson.
Månsson har ju varit först i allt i årets Robinson, först hatad, först utröstad och i första tävlingen var han först från slutet.

Har dock vissa farhågor att Månsson är så smart att han manipulerade ut sig själv, ingen annan än han hade klarat det.
Men troligtvis dyker han upp igen när man minst anar det och tar hem allt på slutet.

PS. på en amerikansk Månsson-fanclub sida spekuleras det att 70-åriga Rick i själva verket är en förklädd Månsson. Jag låter det vara osagt tills vidare.
Senast redigerad av Brstd 2018-04-13 kl. 23:15.
2018-04-13, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Troligt.
Dom blir pensionerade efter 30 års (maxtid, kan gå tidigare också) tjänstgöring.
Om jag fattar det hela rätt.
Så om han hoppade in vid 18 så var han nästan i Nick-ålder när han pensionerades om han höll ut maxtiden.
För den som vill köra källkontroll http://www.navyseal.com/navy-seals-retirement/
2018-04-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag hoppas Caroline får stanna och jag är inte alls imponerad av Pascal. Tycker han är alldeles för självgod och jag har svårt för sånt. Gillar ödmjukhet och det tycker jag inte han har.
Jag tror det finns en risk att lilla desire ryker eller mest av allt hoppas jag på Victoria men hon verkar ha blivit kompis med 70-åringen och då fixar hon örådet
Spännande blir det på söndag
Victoria har fortfarande en immunitet kvar som hon köpte för lagets prylar. Osäkert dock om den immuniteten endast gällde ifall hennes lag gick till öråd den veckan som hon köpte den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in