2018-04-25, 20:24
Medlem
Gillar verkligen Lillemor, hon är skärpt och levererar smarta kommentarer. Som hon sa om Jan: 'han saknar den sociala kompassen'. Helt rätt, han är totalt snurrig! Nu hoppas jag verkligen att Lag syd hamnar i ö-rådet, då kommer kärngänget att splittras då de nya är immuna.
2018-04-25, 20:26
Medlem
Jan Banan går från klarhet till klarhet. En någorlunda normalknullad individ skulle lägga samman alla tecken och inse att ens aktier står väldigt lågt i kurs och verkligen anstränga sig för att få en bra nystart nu när chansen mot alla odds uppenbarat sig..

Janne däremot inleder med att smörja kråset big time och sen kräva svar på varför dom gav honom immunitet. Karljäveln är verkligen fenomenalt korkad..
2018-04-25, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf

Nu har Jan fått sin andra amulett utan att behöva lyfta ett finger och trots han är den största idioten som någonsin satt sin fot på en robinsson-ö.

Tredje till och med. Å andra sidan är han jävligt underhållande så jag hoppas att snubblar över en hel kasse immuniteter.
2018-04-25, 20:30
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
Nu har Jan fått sin andra amulett utan att behöva lyfta ett finger och trots han är den största idioten som någonsin satt sin fot på en robinsson-ö.
Han sa att han varit med i flera filmer. Är han kanske med här och fått en roll som "största klant", för inte kan han klarat uttagningen till Robinson.
2018-04-25, 20:31
Medlem
dialektikers avatar
Jaha, då blir det väl Henrik eller Marie som åker då för de lär ju inte vinna, och då blir det öråd. Och Robban kanske lämnar frivilligt innan, när han har bruten arm? Och om han är kvar, så ses han inte som så stark spelare att han måste röstas ut? Kanske D-K röstas ut annars?
2018-04-25, 20:32
Medlem
tuffkatts avatar
Jans personlighet tänjer på mina gränser för vad som är hanterbart och inte. Jag måste stänga av ljudet på tvn när han kör sina monologer.
Medlem
Nu ber vi till högre makter att Pappscal med knulldockan & co förlorar imorgon.
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Jan känns som en Månsson version 2.
Varför? Månsson drabbas av ett helt orimligt hårt straff där enda utfallet kunde bli att man gör sig omöjlig i gruppen oavsett vad man väljer. Vad skulle han ha gjort?
2018-04-25, 20:33
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Alltså Jan verkar ha fått en mild sväng av "Pascal Mazza Ramsby-syndrom". Det enda som vi är osäkra på är om Jan spelar eller inte. Är han bara i en roll borde han nomineras för en Emmy på studs! Det vi däremot är säkra på är att Pascal Mazza Ramsby är en feg liten råtta som uppenbarligen inte vågar stå för sina äckliga handlingar och sitt psykstörda beteende. Inte så aktiv på Facebook och Instagram längre. Det svider tydligen när man visar sin rätta sida i tv för svenska folket. Kan inte vara lätt att vara sitt största fan och dessutom i stort sett sitt enda.
2018-04-25, 20:35
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Varför? Månsson drabbas av ett helt orimligt hårt straff där enda utfallet kunde bli att man gör sig omöjlig i gruppen oavsett vad man väljer. Vad skulle han ha gjort?
Harakiri eller rättare sagt seppuku är det enda rimliga i ett sådant läge.
2018-04-25, 20:38
Medlem
MuppSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Han sa att han varit med i flera filmer. Är han kanske med här och fått en roll som "största klant", för inte kan han klarat uttagningen till Robinson.

Ja efter det här så skulle han lätt kvala in i en parodi på Robinsson som det skämt han är. Tvivlar på att han har gjort några större stårdod i sitt liv.

Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tredje till och med. Å andra sidan är han jävligt underhållande så jag hoppas att snubblar över en hel kasse immuniteter.

Så pass, då har jag missat en. Ja på ett "Apan i buren" vis är han underhållande och man vill se va apan gör nästa gång.
2018-04-25, 20:39
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Harakiri eller rättare sagt seppuku är det enda rimliga i ett sådant läge.
Här får de inte ens slakta en get, så enda utvägen för Månsson var att följa reglerna och släcka sin fackla...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in