2018-04-12, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joi
Såg att en ny säsong av Robinson är i antågande. Det hela utspelar sig på Fiji under 6 veckor. Programledare är Anders Öfvergård, hur klarar han sig med det istället för att snickra?
Det spelades in under augusti/september 2017.
Någon som vet datum när det börjar sändas på tv?
Vad kommer vi få se för egenskaper hos deltagarna, är alla bra på det mesta och riktiga överlevare eller är dom blåsta, typ farmendeltagare? Kanske blir det blandat?
Nån med mer info?

Jäkla skitprogram, de som är värdiga åker ut? Samma med Farmen de bästa bönderna åker ut. Är det sådan skit vi vill ha? Kan ju inte säga nej till TV licensen.
2018-04-12, 23:36
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zampras
Jäkla skitprogram, de som är värdiga åker ut? Samma med Farmen de bästa bönderna åker ut. Är det sådan skit vi vill ha? Kan ju inte säga nej till TV licensen.

Haha tv4 har ingenting med licensen att göra..
2018-04-12, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Haha tv4 har ingenting med licensen att göra..

Vad då Hahaha...indirekt har de det. betalar du ej vanlig licens får du ej 4an 1,2an.

Dessutom verkar du vara arrogant med ditt svar!
2018-04-13, 06:17
Medlem
Citat:
Vad då Hahaha...indirekt har de det. betalar du ej vanlig licens får du ej 4an 1,2an.

https://www.tv4play.se/support#humany-tv4play=/537/tar-tv4-del-av-tv-licensen/;phrase:Logga%20in;categoryId:94

Nej TV4 är reklam finansierat
2018-04-13, 07:19
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:

Du kan titta hur mycket du vill utan att betala licens, dock gäller licensen bara svt och SR. Bara samvetet som stoppar om du betalar eller inte.
2018-04-13, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
VD i Stockholm? Trodde det var politiskt styrt.

Däremot driver hon ett bolag med pappans hjälp.

Bolaget ligger i hallandslän, Lååååååååååångt från sthlm

Precis. Nicoline är sannolikt inte "dum" i ordets rätta bemärkelse. Däremot verkar hon inte vara tillräckligt intelligent för att förstå mekanismerna bakom att skaffa sig status på riktigt, så att säga. Ingen riktig östermalmare uppger till exempel att de bor där om någon frågar(eller på sociala medier som Nicoline). De säger "Stockholm" och sedan om någon frågar om de kan specificera så nämner de gatan på Östermalm. Absolut INTE "Östermalm".
På samma sätt säger man givetvis inte att man är "vd" om man inte är det för ett företag som är tillräckligt stort för att det ska finnas en poäng med att ha en verkställande direktör.
"Egenföretagare" är ett uttryck som kan betyda allt från ett enmansföretag till ett något större företag med några fler anställda. Det passar bättre in på henne och det är lite cyniskt av TV4/produktionsbolaget att inte föreslå att hon ska kalla sig det i stället. Det är liksom gjort för att tittarna ska sitta och skrocka "höhö, där är den där bimbon som kallar sig vd".
Senast redigerad av heavenorlasvegas 2018-04-13 kl. 10:14.
2018-04-13, 11:37
Medlem
Pantheraduss avatar
Hej, det verkar vara en massa diskussioner om Nicoline...
Inget jag bryr mig om, hon har inte så mycket profil att jag uttalar mig om henne och tycker det blir för mycket diskussioner om henne just nu.

Pascal gänget vill ha ut Caroline, och hon får inte ändra sig när hon sade att hon ville vara kvar.
Vad blir det för tävling.... att hänga med armarna....
Jag tror Caroline är rätt så bra på det, men Alexandra är favoriten.

Jag förstår inte varför de nya jokrarna måste tävla när de ännu har immunitet, är det för att få 2 immuniteter vid 2 ö-råd ? Eller kan de ge bort immuniteten....? Om Alexandra gillar Caroline, så kan hon ge immuniteten till henne...

På något vis hoppas jag att Caroline får någon immunitet, annars åker hon med stor sannolikhet ut i ö-rådet.
Hoppas hon är god vän med Alex och att hon kanske hjälper henne..?
Jokrarna hamnar i underläge om de inte lierar sig med Carro.

Tycka vad man vill om henne, men jag tycker bra om henne, trots dispyterna med Jim, så tyckte jag båda var ok, tyvärr blev det krock mellan dessa personlighetstyper.
D-K är favoriten.... Lite synd att han blev ihop med Dessi... Men ja, hon verkar kärleksfull i alla fall.
Blir spännande på söndag angående immuniteten och ö-rådet, samt hur konstellationerna blir.
2018-04-13, 11:58
Medlem
Krickedixans avatar
Jag hoppas Caroline får stanna och jag är inte alls imponerad av Pascal. Tycker han är alldeles för självgod och jag har svårt för sånt. Gillar ödmjukhet och det tycker jag inte han har.
Jag tror det finns en risk att lilla desire ryker eller mest av allt hoppas jag på Victoria men hon verkar ha blivit kompis med 70-åringen och då fixar hon örådet
Spännande blir det på söndag
2018-04-13, 12:07
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrimlareN2017
Nej det ska jag erkänna, min insyn i produktionen är inte från årets upplaga, men att de skulle bo på hotell och få äta stora mängder mat ser jag som osannolikt.

Vi får inte glömma att de endast varit där någon vecka och man ser på några, Pascal och sminkösen bland annat, att de tappat en del vikt redan.

Men jag säger inte emot dig, kommer ihåg något år där deltagarna fick extremt lite mat. De låg mest utslagna i skuggan och gjorde inte ett skit. Det blir tråkig tv

Kommer ihåg den säsongen när de bara låg helt utslagna vissa mindre och andra hela tiden
Det var skit tråkigt och funkade inte alls, riktigt dålig tv.
2018-04-13, 12:57
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Inget jag bryr mig om, hon har inte så mycket profil att jag uttalar mig om henne och tycker det blir för mycket diskussioner om henne just nu.

Pascal gänget vill ha ut Caroline, och hon får inte ändra sig när hon sade att hon ville vara kvar.

Jag förstår inte varför de nya jokrarna måste tävla när de ännu har immunitet, är det för att få 2 immuniteter vid 2 ö-råd ? Eller kan de ge bort immuniteten....? Om Alexandra gillar Caroline, så kan hon ge immuniteten till henne...

På något vis hoppas jag att Caroline får någon immunitet, annars åker hon med stor sannolikhet ut i ö-rådet.

Tycka vad man vill om henne, men jag tycker bra om henne, trots dispyterna med Jim, så tyckte jag båda var ok, tyvärr blev det krock mellan dessa personlighetstyper.
D-K är favoriten.... Lite synd att han blev ihop med Dessi... Men ja, hon verkar kärleksfull i alla fall.
Blir spännande på söndag angående immuniteten och ö-rådet, samt hur konstellationerna blir.

Angående varför jokrarna tävlar. De kan ju hindra de andra från att få immuniteten.
2018-04-13, 15:00
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:

Alltid värt att tävla, om de vill ha ut Pascal t.ex så är det inte bra att han vinner. Är väl tävla så ingen annan får den i örådet.
2018-04-13, 15:33
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:

Baserar du att dem är tillsammans på den där instagrambilden? För kommentarerna tyder på att det bara var ett skämt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in