2018-03-27, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Förstår inte vad Desiree har gjort för att förtjäna att bli kallad "feministfitta"? Tycker hon verkar relativt sympatisk i jämförelse med majoriteten av de andra deltagarna.

Ingen av de förtjänar annat namn än deras riktiga namn. Bara avundsjuka människor som kritiserar allt och alla.
2018-03-27, 23:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag måste bara fråga, det där med riggat, var det inte en slump vilka deltagare som hittade amuletterna? Eller menar ni som säger att det är riggat att också produktion la ut dem så att just de deltagare de ville skulle hitta dem?

Självklart var det så. Tv4 ville inte att någon av deras gunstlingar skulle riskera att ryka så ifall ifall Victoria inte skulle hitta sin egen amulett så la de ut en ny till henne att hitta. På så sätt visste de att hon skulle dela den med Dessi och vice versa och likadant med bögen och Negermor i Lag Nord.
2018-03-27, 23:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeyn
”Bögen, Negermor, feministfittan” 😱 dina ordval säger mer än du anar. gud vad du är vidrig. skäms över såna som du som lever i vårt framgångsrika land. 0+0 är din IQ trots att vi har skilplikt.

Din åsikt är noterad. Var god lägg på luren.
2018-03-27, 23:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Oj då, vad sa hon när hon "spydde galla" över män?

Hon raljerade om att hon inte tänkte tillåta någon "mansplaining" etc etc.
2018-03-27, 23:11
Medlem
Nä denna säsong har inte börjat bra. De äckligaste deltagarna har paktat ihop sig och de man gillar kommer att åka ut. Vet inte heller om jag pallar att se mer av detta. De gör ju inget roligt på ön heller. Allt kretsar kring tävlingar och ö-råd.
2018-03-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vad har Anders för problem med sina ögon? Ser ju inte riktigt klokt ut ibland, röda och jävliga.

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Har också tänkt på det. Han är väl känslig av solen? Kanske mer pressat att vara programledare där nere än vad han förstått innan? Det är väl en omställning att dra iväg sådär?

(Jag tycker ändå det är skönt att slippa Paolo.)
– Jag har spelat paddle tennis. Jag skulle smasha in bollen, får bollen på kanten av racketen och får den rakt in i ögat. Det var helt mitt eget fel, säger han.

Skadan, som inträffade i Sverige strax före inspelningen, behandlas omgående.

– Jag åkte direkt till Sankt Eriks ögonklinik. Väl här på Fiji så var det en hokus pokus-kille som gav mig en örtblandning att skölja ögat med. Sedan fick jag lite ont i huvudet, fick några blad som jag stoppade i örat och så försvann allt, säger han.
2018-03-27, 23:22
Medlem
Spaning: Victoria Heaps och Farmen-Kirsi hade blivit mycket goda vänner.
2018-03-27, 23:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipscola

Lika barn leka bäst. TV4 vet hur man ska förstöra framgångsrika program.
2018-03-27, 23:27
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Vad tror ni det var för cliffhanger då, vad ska hända med de som anses ovärdiga av de andra?

Jag tror det är någon/några som får byta lag.
Det försvagar amuletternas eventuella betydelse också, om nu exempelvis bøgen får byta lag, då kan han inte ”dela med sig” av sin amulett till Lillemœr.
(Vansinne om en amulett ger trygghet åt två deltagare, de måste ju formulerat sig fel i brevet. Det måste väl ändå vara så att man kan ge bort amuletten till någon annan, inte skydda sig själv +1 annan lirare???)
2018-03-27, 23:31
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Relevant?

Bara lite bakgrundsinfo ju
2018-03-27, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipscola

Haha så himla sant
2018-03-27, 23:46
Medlem
Dessi lade ju upp en bild på insta för ett tag sen från sin lägenhet där hon stod med Lillemor och Johan och skrev typ "Hej Flashback, här står jag med de "inkvoterade". Något säger att denna pakt kommer att vara kvar ändå mot slutet i tävlingen. Tyvärr...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in