Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Fast lite konstigt är det. Ubåten har väl fyllts med vatten iom sänkningen, och sedan tömts varpå ny luft strömmat in.
Eller hur..? Det är konstigt att inte rätten - eller Betina och Madsen, först och främst! - reagerade för det uppenbara!
Citat:
Ursprungligen postat av
kejsarinnakanel
Det kanske räcker med en teckning av Madsen genomborrad av en vässad skruvmejsel. Nej förresten du ska förstås göra ett collage av Nautilus genomborrad och sönderskuren - det är ju där hans empati vaknar. Och det räcker att du stänker lite vigvatten på pappret så kommer det att brinna i händerna på honom.
Nivå..?
Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
Det är fel, vittnet sa att man kunde se sot?
Men nu var det ett annat tekniskt bevandrat vittne som sa att man inte nödvändigtvis kan det, sörru!
Citat:
Ursprungligen postat av
Whyback
Inte bara konstigt, utan helt...koko...jag har skrivit en del om detta och annat runt röran de senaste timmarna.
Det känns inte rättssäkert alls...
Citat:
Ursprungligen postat av
kejsarinnakanel
Lite oklar hur du tolkar citatet? Jag tyckte det var ett stort minus att experten Ditte säger att hon redan i bilen, på väg till "olycksplatsen" tänkte att PM sänkt sin båt avsiktligt. Det kallar jag förutfattad mening och det är inte så bra hos en expert.
Hen är ute efter Madsen, det är uppenbart. Hen såg direkt en chans att vinna hans skalp. Om jag får gissa, så handlar det om någon ordväxling de hade, när han bjöd in "henne" till hangaren i tron att hen var en kvinna, efter att de diskuterat raketbränsle i en grupp på Facebook. Och Ditte skrev tillbaka och berättade att hon a) varit man och b) varit den man som underkänt Freya... M har vräkt ut sig något då, som hen aldrig har förlåtit... Och hen borde aldrig ha fått vittna i denna saken, p.g.a. detta
jäv.