2018-03-06, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Vet någon hur länge farmen vip kommer att pågå? Är det lika länge som det vanliga farmen? (Hoppas...)
Hade gärna sett farmen året runt! Tänk er massa deltagare som är i huset på vintern och fryser röven av sig Som gjort för irritation och bråk!!

Farmen Norge del 1 ligger på TV4 play om det kan vara något!
Citera
2018-03-06, 07:38
Medlem
Hade varit spännande om Robban satt nån av Mullorna som FK. Frågan är om de vågar på sig Helena eller Robin? Eller om de kör kniven i JP....
Citera
2018-03-06, 08:25
Medlem
crippledmfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Här är JP i Estland och spelar fotboll för många år sedan. Han pratar 2:00-2:20 in i klippet

https://m.youtube.com/watch?v=8uVO8yxw9EM

Haha roligt att se.. Jag tror inte JP överdriver sin personlighet särskilt mycket i Farmen ändå, tror han helt enkelt är väldigt överdriven som person. Genomskinligt osäker.

Kanske har lyfts upp innan men hittade hans idolaudition från 2005
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=xNaF00i7H0A

Det ironiska är ju att några av farmarna började sjunga på just den otippade låten för bara några avsnitt sen varpå han började garva och sjöng glatt med
Citera
2018-03-06, 08:40
Medlem
FETochFULs avatar
trodde bara JP var kvar för de vore inte lika kul lr bra tv utan han.
sen robban ser ut och ha rökt en fet och inte sovit med hans paranoida ögon haha
norsken, varje gång han pratar får jag ångest
Citera
2018-03-06, 08:55
Medlem
Precis när man börjat få upp hoppet för Robban igen, sjunker han som en sten då man på Norskens IG kan läsa om att Robban blev sist kvar med Dee vid utslagningen. Han ska då ha viskat till Dee att hon Absolut inte får välja Norsken till storbonde! Självklart tror ju Dee då att något har hänt under natten hon sov i kämpestugan och väljer då återigen Robban till storbonde. Bakfalskt och slugt
Citera
2018-03-06, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l150
Som en liten parentes så klöv jag och staplade en kubik ved idag.
Med en kaffe på det så tog det 1.5 timmar.
Inget direkt jobbigt uppdrag, men kanske bara var klippningen som visade den bilden.

Som någon annan sa. Du borde söka till Farmen 2019 och när du blir storbonde så gör du alla uppdragen ensam och däremellan går du in och lagar delikat mat åt de andra deltagarna som drar sig i sängen eller solar.

Ja, det verkar rimlig tid, men du låg i.
Citera
2018-03-06, 09:30
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Bara jag som tycker Helena är redigt söt?! 😀

Nix. Det sa jag redan när de var i skogen. Dessutom jäkla trevlig och vågar säga vad hon tycker.

Hoppas på henne och Robin i final. De har haft en tuffare väg.
Citera
2018-03-06, 09:52
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Bara jag som tycker Helena är redigt söt?! 😀

Finns säkert flera men själv tycker jag hon är för tjock o inte så gint med dubbelhaka o tycker inte det är då gint med en sådär stark dialekt. Däremot verkar hon hyfsad snäll. Väldigt fula tjejer i år rent utseendemässigt faktiskt. Tror inte snygga tjejer är så lockade att ställa upp på farmen. Funnits några enstaka snygga tjejer genom åren på farmen men oftast är det ju 1-4 poängare som ställer upp.
Citera
2018-03-06, 10:04
Medlem
Hjulhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Finns säkert flera men själv tycker jag hon är för tjock o inte så gint med dubbelhaka o tycker inte det är då gint med en sådär stark dialekt. Däremot verkar hon hyfsad snäll. Väldigt fula tjejer i år rent utseendemässigt faktiskt. Tror inte snygga tjejer är så lockade att ställa upp på farmen. Funnits några enstaka snygga tjejer genom åren på farmen men oftast är det ju 1-4 poängare som ställer upp.

Oftast är ju, desto snyggare ju mer dumma i huvudet är de.
Citera
2018-03-06, 10:40
Medlem
bagarn29s avatar
Bollywood som köksansvarig blev ju inte så bra. T.o.m hans egna bundsförvanter tyckte, bakom ryggen på honom, att soppan var smaklös.

Bollywood sa i trailern att kollektiv bestraffning inte var bra. Är det klippningen som spökar där eller vad tror ni?
Citera
2018-03-06, 10:58
Medlem
jabbe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Bollywood som köksansvarig blev ju inte så bra. T.o.m hans egna bundsförvanter tyckte, bakom ryggen på honom, att soppan var smaklös.

Bollywood sa i trailern att kollektiv bestraffning inte var bra. Är det klippningen som spökar där eller vad tror ni?

Fattar fortfarande inte varför några kallar honom för bollywood, eller gatuindiern.
Har ni några bevis på att han är från indien?

Minns när han var med i Ung och bortskämd för många år sedan, då sa han att han var Brasilianare(iafall hans mamma var från Sydamerika), därav hans namn "Marques".. Låter inte så indiskt för mig, inte heller Jean-Pierre låter så jävla indisk

Utöver det så ogillar jag honom starkt oavsett vart fan han kommer ifrån.
Citera
2018-03-06, 11:04
Medlem
Det är inte omöjligt att Robert och Stefan har en överenskommelse sedan deras vistelse i skogen. Det som händer i Farmen är bara ett spel för dessa två. Dom kommer att mötas i finalen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in