2018-03-05, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Har den vandrande bidén någon andrekämpe han kan slå?
Fast han kan ju ha dolt sina talanger han har ju aldrig behövt visa något.
Förhoppningsvis har han visat allt han kan om Farmen vilket är....är....inget alls.

Jag tror en stor del av hans taktik har varit att spela tafatt "välj inte mig, jag är inget hot".. och jag tror att 90% av det är att han är det på riktigt också (alltså tafatt, inte hot). Men..... han är ju inte svag direkt han ser ut att vara lite större än både Stefan och Robin,, sen är frågan om han är så "muppig" som han spelar på riktigt eller skulle han överraska i en styrke tävling?... svårt att säga..
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-05 kl. 23:06.
Citera
2018-03-05, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Jag tror en stor del av hans taktik har varit att spela tafatt "välj inte mig, jag är inget hot".. och jag tror att 90% av det är att han är det på riktigt också (alltså tafatt, inte hot). Men..... han är ju inte svag direkt han ser ut att vara lite större än både Stefan och Robin,, sen är frågan om han är så "muppig" som han spelar på riktigt eller skulle han överraska i en styrke tävling?... svårt att säga..
Det är just det man är lite rädd för skulle inte förvåna om han plötsligt blir stark och har bra teknik, de andra kanske har sparat honom för länge som ett säkert kort att slå ut.
Citera
2018-03-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Skolskjutarn ska nog inte ta jobb som chefsstrateg inom en.nära framtid - alla hans planer sprack . Det var ju uteslutet att Dee skulle välja Robban som storbonde, men vad hände?

Nu vill jag se en repris på nomineringen till förstekämpe. Skolskjutarn skulle skära ihop av ilska = stor humor. Jag kan inte ens föreställa mig hans reaktion om han skulle åka ut. Topplocket flyger väl av
Jag vill också se en repris på det och se fontanellen flyga av.
Citera
2018-03-05, 23:11
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah

Han har noll koordination och inte van med kroppsarbete, precis som Linda tex.

Han har NOLL chans i sågen eller styrka, det enda skulle vara om han tjuvpluggat som fan och väljer Alex till AK så det blir husförhör om han blir FK.
Hans enda chans till överlevnad, och med tanke på vilken hyena han är så är det inte uteslutet att han agerar så.
Citera
2018-03-05, 23:15
Medlem
Det var ju skoj att höra att Mulle pratat så mycket om Dee på torpet.
Han som aaalldrig går bakom någons rygg och pratar skit utan aalltid är rak och ärlig enligt sin egen och sina fejjan vänners utsago. Börjar gilla den där törpartjejen mer och mer.
Senast redigerad av clanton 2018-03-05 kl. 23:17.
Citera
2018-03-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Han har noll koordination och inte van med kroppsarbete, precis som Linda tex.

Han har NOLL chans i sågen eller styrka, det enda skulle vara om han tjuvpluggat som fan och väljer Alex till AK så det blir husförhör om han blir FK.
Hans enda chans till överlevnad, och med tanke på vilken hyena han är så är det inte uteslutet att han agerar så.
Jo det är precis den känslan man har av honom men han har ju spelat fotboll hela sitt liv, tydligen på en nivå där han har tjänat pengar på det (enligt han själv på ung och bortskämd artikeln).. det är det som är så skumt med människan... isåfall borde han ha jävligt bra koordinationsförmåga och vara van med att träna flera gånger i veckan

"- Jag har jobbat som fotomodell och har spelat fotboll i Rumänien, Estland och i Norge och är van att klara mig själv både med pengar och med praktiska saker."
Citat taget från: https://www.expressen.se/noje/tv/del...t-ar-en-bluff/
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-06 kl. 00:11.
Citera
2018-03-05, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Skolskjutarn ska nog inte ta jobb som chefsstrateg inom en.nära framtid - alla hans planer sprack . Det var ju uteslutet att Dee skulle välja Robban som storbonde, men vad hände?

Nu vill jag se en repris på nomineringen till förstekämpe. Skolskjutarn skulle skära ihop av ilska = stor humor. Jag kan inte ens föreställa mig hans reaktion om han skulle åka ut. Topplocket flyger väl av

Ja han har haft många konstiga teorier för sig den människa, det var nån vecka han pratade om att J.P skulle åka ut och skulle välja honom till storbonde. I typ nästa scen satt J.P och prata om Stefan att han nog skulle kunna bränna ner alla för att vinna och att man aldrig ska lita på en människa som Stefan.

Det var nån annan gång han hade samma teori fast om nån annan kommer inte ihåg vem, men det var nån som uppenbart aldrig skulle välja honom som storbonde.
Han verkar drömma en del
Citera
2018-03-06, 00:10
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Här är JP i Estland och spelar fotboll för många år sedan. Han pratar 2:00-2:20 in i klippet

https://m.youtube.com/watch?v=8uVO8yxw9EM
Citera
2018-03-06, 00:24
Medlem
kukflashs avatar
Vet någon hur länge farmen vip kommer att pågå? Är det lika länge som det vanliga farmen? (Hoppas...)
Hade gärna sett farmen året runt! Tänk er massa deltagare som är i huset på vintern och fryser röven av sig Som gjort för irritation och bråk!!
Citera
2018-03-06, 01:50
Medlem
Bara jag som tycker Helena är redigt söt?! 😀
Citera
2018-03-06, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Bara jag som tycker Helena är redigt söt?! 😀
Du är inte helt ensam.
Och jag antar att hennes sambo också tycker att hon är söt.
Citera
2018-03-06, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Du är inte helt ensam.
Och jag antar att hennes sambo också tycker att hon är söt.

Sambo? Där försvann min chans på henne!😣😏🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in