2018-03-06, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Farmen Norge del 1 ligger på TV4 play om det kan vara något!

Alltså jag misstänker att detta är en slags parodi på Farmen typ (Tomtarna på loftet)
Eller så kan jag inte ta Norskar på allvar
Citera
2018-03-06, 11:12
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Bara jag som tycker Helena är redigt söt?! 😀

Hon har nåt WT-sött över sig men tack vare hennes överdrivna sätt att prata värmlandsdialekt så skulle jag inte stå ut med henne längre än fem minuter.
Citera
2018-03-06, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Fattar fortfarande inte varför några kallar honom för bollywood, eller gatuindiern.
Har ni några bevis på att han är från indien?

Minns när han var med i Ung och bortskämd för många år sedan, då sa han att han var Brasilianare(iafall hans mamma var från Sydamerika), därav hans namn "Marques".. Låter inte så indiskt för mig, inte heller Jean-Pierre låter så jävla indisk

Utöver det så ogillar jag honom starkt oavsett vart fan han kommer ifrån.

Lugna ner dig nu, han har afrikanska rötter men också en släng från Sydamerika (mix från Afrika och Sydamerika), men ser ut som en tvättäkta gatuindier, speciellt med det inövade leendet. Åk till Indien så ser du massvis av Jean Pierre kopior längs gator och torg, de kan sälja in torkade apelsiner till dig utan att du minst anat det, den inoljade/välsmorda attityden fixar allt Bli inte förvånade om han vinner skiten i slutändan den överhale ormen!
Senast redigerad av Gabbe4311 2018-03-06 kl. 12:14.
Citera
2018-03-06, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Finns säkert flera men själv tycker jag hon är för tjock o inte så gint med dubbelhaka o tycker inte det är då gint med en sådär stark dialekt. Däremot verkar hon hyfsad snäll. Väldigt fula tjejer i år rent utseendemässigt faktiskt. Tror inte snygga tjejer är så lockade att ställa upp på farmen. Funnits några enstaka snygga tjejer genom åren på farmen men oftast är det ju 1-4 poängare som ställer upp.

Helena är en stark 4, inget mer. Charmig men saknar egentligen de riktiga kurvorna (typisk bondkropp), dialekten förstör även mycket av utstrålningen. Stella dock, en stark fempoängare (av 10 möjliga poäng) står ensam på topp i årets upplaga. Charmig och lite härligt dominant.
Senast redigerad av Gabbe4311 2018-03-06 kl. 12:13.
Citera
2018-03-06, 12:19
Medlem
InflatableBoppos avatar
Vad är det här för värdelöst Farmen kommer nu i ett vip format.

https://www.hd.se/2018-03-05/har-ar-...a-i-farmen-vip
Citera
2018-03-06, 12:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Helena är en stark 4, inget mer. Charmig men saknar egentligen de riktiga kurvorna (typisk bondkropp), dialekten förstör även mycket av utstrålningen. Stella dock, en stark fempoängare (av 10 möjliga poäng) står ensam på topp i årets upplaga. Charmig och lite härligt dominant.

Skulle ha gått till Specsavers....?
Citera
2018-03-06, 13:07
Medlem
Terrorfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark

Dagens bästa
Citera
2018-03-06, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark

Smaken är som baken vännen, jag tar Stella före Tööörpet 7 dagar om veckan, din smak är en annan. Så enkelt är det, onödigt och sjunka till dagisnivå som allt för lättroade krakar kan gotta sig i.
Senast redigerad av Gabbe4311 2018-03-06 kl. 13:19.
Citera
2018-03-06, 13:21
Medlem
Hjulhusets avatar
Helena är ett fynd. 5 av 5 möjliga. Ingen fjant med ett rövhål i nyllet, stark och rejäl orädd höna som kan ta i ifall det behövs. Dialekten är inget problem.
Citera
2018-03-06, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Han är från Calcutta. Har badat i smutsiga Ganges, iförd endast sjalstyg runt underlivet.

Gatuindiern har nu lyckats med bedriften att skämma ut sig i Idol, vara med i Ung & Bortskämd, osv osv, nu senast Farmen. Vad väntar härnäst för Sveriges utan tvekan mediakåtaste varelse? Söker han till Farmen VIP nästa år?
Citera
2018-03-06, 13:27
Medlem
Terrorfronts avatar
Citat:
Gatuindiern har nu lyckats med bedriften att skämma ut sig i Idol, vara med i Ung & Bortskämd, osv osv, nu senast Farmen. Vad väntar härnäst för Sveriges utan tvekan mediakåtaste varelse? Söker han till Farmen VIP nästa år?

Få hoppas på Gladiatorerna😀
Citera
2018-03-06, 13:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Lyxfällan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in