2018-03-05, 08:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonmyn
Varför kallar ni Dee för Tottenham-Denver-Washington?

För hon blandar sin svengelska med inte bara engelska men dessutom olika dialekter av engelskan. Det märkliga är att hon uttalar ord på brittisk engelska och ibland på amerikansk engelska.

Pundaren använder vissa uttryck ungefär som han vore en medlem i Cribs eller Bloods i South Central LA.
Han hade överlevt en tusendels sekund i den miljön så han har stora drömmar vårt svar på Black Panthers.
Citera
2018-03-05, 09:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Så jävla skönt att stackars mobbade drabba-dee som nu vart så utfryst och mobbad när hennes pakt åkt en efter en. Vidrig jävla människa som är så genomfalsk att hon skulle fnaska sin egen mor för vinning.

Robert.... Ja vart ska man börja, vart galen direkt med napoleonkomplex.

Känns som du har lagt extremt mycket verksamhet för att skriva ditt inlägg.
Hur vidrig är tottenham-denver-washington tycker du, jättevidrig eller sådärvidrig? Och vad är vidrigt?

Roberts vecka som storbonde var tydligen den bästa enligt Wincent. Men Wincent är väl också vidrig och vad kan han om att driva en Farm? Han är säkert inhyrd och bor egentligen på Östermalm
Citera
2018-03-05, 09:40
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Dee väljer nog Robin till storbonde. De har gemensamt att de blandar in ord från andra språk när de pratar

Fast nä jag tror tyvärr Robert. Jag har tröttnat på hans smyg-aggressiva beteende. Så roligt att han stör sig på att Stefan alltid måste ha rätt, när han själv är likadan.

Stefan växer i mina ögon. Någon som kan fixa kräftor är värd guld!

Robin
Helena
Stefan

Är mina topp 3. De andra är bara pjäser i spelet nu.

Det var väl Robin och Helena som fixade kräftorna när MrPerfect arbetsvägra enl. tradition som förstekämpe.
Citera
2018-03-05, 09:42
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Känns som du har lagt extremt mycket verksamhet för att skriva ditt inlägg.
Hur vidrig är tottenham-denver-washington tycker du, jättevidrig eller sådärvidrig? Och vad är vidrigt?

Roberts vecka som storbonde var tydligen den bästa enligt Wincent. Men Wincent är väl också vidrig och vad kan han om att driva en Farm? Han är säkert inhyrd och bor egentligen på Östermalm

Skiter fullständigt i vad du tycker om mitt inlägg, men en eloge för att du lagt extremt mycket verksamhet på att bemöda dig med att gnälla på vad jag tycker.

Ha en fortsatt bra dag
Citera
2018-03-05, 10:23
Medlem
Citat:
Hade någon av klåparna byggt mjärdarna hade det säkerligen inte blivit några kräftor.

Sen växer nog Stefan i mina ögon i takt med att Robert krymper.

I år har dom viftat med ritningar och beskrivningar till det dom ska bygga/göra flera gånger. Det får dom antagligen till det mesta, kanske allt dom ska göra. Gissar det blivit kräftor även utan Stefan.
Citera
2018-03-05, 10:35
Medlem
Hjulhusets avatar
Robin och Helena är smarta med att de finns i bakgrunden. De blir neutrala och de andra får bråka klart.
Dee skrev att den person som blir storbonde är den som behöver det mest denna vecka! Robban igen annars blir han rökt.
Citera
2018-03-05, 10:45
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Fast väljer han dubbel vaginan eller Mulles hjärta så borde det nästan vara än säkrare att någon av Mullorna ryker.
Väljer någon av dom Helena som andrakämpe väljer Helena den gren hon känner sig säkrast på.
Är Helena förstakämpe har hon inte fördelen av att välja gren.

Helena vinner över vilken mulla som helst i vilken gren som helst.
Hon och norsken ska vara i final.
Citera
2018-03-05, 11:03
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Ingen Som Insett Att Gårdagens Vinnare är En Kloning Av Sheldon Cooper:d :d :d
Citera
2018-03-05, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Du har inte följt den här tråden va?
Citera
2018-03-05, 11:25
Medlem
Terrorfronts avatar
Citat:

Jodå, de tog inte många dagar från att han kom te farmen innan folk här inne började kalla han för de😁
Citera
2018-03-05, 11:27
Medlem
tallulahs avatar
Citat:

Jo, samtliga som läst åtminstone en sida utav denna tråd.
Citera
2018-03-05, 11:46
Citat:
Hade någon av klåparna byggt mjärdarna hade det säkerligen inte blivit några kräftor.

Sen växer nog Stefan i mina ögon i takt med att Robert krymper.
Det måste ha varit den enda kräftan han fiskade och den taskiga motiveringen av Dee, som fick Paolo att utbrista "Det var hårda ord!", som du gillar. Tävlingen var ju riggad för att han skulle ha en chans. Men det måste väl vara så för att Mr Perfect ska kunna behålla sitt överlägsna sätt gentemot resten.
Senast redigerad av Zurfarn08 2018-03-05 kl. 11:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in