2018-02-24, 06:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Jag skrivit om detta förut men Dee har haft nån sorts "agg" mot Stella från dag 1, Dee har "tävlat" mot henne utan att ens Stella har förstått det från början.

Första gången Stella började förstå det var när hon en gång frågade Dee vad nån växt/krydda hette och Dee vägrade dela med sig av sin "stora" kunskap till henne, Dom var ju kompisar då och hade inget emot varandra trodde Stella, men det ar då hennes ögon började öppnas, kommer ihåg att det blev ett lite bråk då men man märkte att Stella var mest besviken och fattade inte varför.

Vad chockad hon måste ha blivit när hon förstod att Farmen var en tävling. Det tog iofs förvånansvärt länge. Men om man är väldigt upptagen med sina naglar och lösögonfransar så kan man kanske missa sånt.
Citera
2018-02-24, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sophie.Nordh
bara jag som stör mig nått fruktansvärt på stella?

Jag gör det. Nästan ohälsosamt mycket. Det entoniga, släpande och självgoda när hon pratar. Hon är långsammare än en sengångare. Är slug när det gäller att slippa jobba. Hemsk på alla vis!
Citera
2018-02-24, 09:35
Medlem
Pethuglins avatar
Hur har tjuven Stella Kibona fått anställning som lokförare när hon förekommer i belastningsregistret?
Citera
2018-02-24, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Hur har tjuven Stella Kibona fått anställning som lokförare när hon förekommer i belastningsregistret?

Hon har för avsikt att utöka sin utbildning och bli lokförare mellan Danmark och Sverige, läs hennes instagram där hon nyligen viftar stolt med nåt papper om intyg på utbildning på lokförare mellan gränserna.
Hennes tanke bakom det hela är att smuggla hasch mellan Danmark och Sverige i förarhytten då hon vet att Tullen enbart kollar passagerare.
Hon tänker dryga ut lönen på detta sätt.
Citera
2018-02-24, 11:20
Medlem
Pantheraduss avatar
Jag undrar om J-P kommer tvingas tävla igen (då han som vanligtvis lyckats smita undan alla val oh amulett), och isf mot en av dom som kommer tillbaka från torpet..?
Jag tror nämligen att 2 st kommer tillbaka från torpet, men att 2:an där kommer få tävla sig in....

För övrigt kan man hoppas Dee väljer Stella, men Dee väljer den kacklande Linda som andre kämpe då hon har större chans mot henne...
Citera
2018-02-24, 11:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Nu måste ni börja tänka, alla masterminds i tråden

Stella Rita Kibona Blygdläpp och Tjockis har ju en egen pakt nu.
I den pakten ingår inte Jean-Babian.
Han tror det, men han är ju dum i hela huvudet.

För att citera Dabba-Dee: "Mark my words".
Jean-Babian kommer stå utan amulett och missa finalen.

Man det hela har varit uppenbart sedan Vagina-fyran skapades. Kokosbollen är en lallande neger för Vagina fejset, pundaren och Big Fat Mama. De har ju använt honom som man visade upp negrer på cirkus och variete på 1800-talet. Jag skrattar så urinen sprutar varje gång jag tänker på hur han känner nu när han ser programmen. Inte så konstigt att de inte vill ha kontakt idag. Bara Big Fat Mama och pundaren som urinerade hela kroppen av chock vid branden som har någon kontakt. Han vill fortsätta doppa kuken i skäggmusslan frågan är bara om Big Fat Mama släpper till nu när det inte finns två slaktade kalkoner på bordet som föder henne. Såvida inte pundaren tog hem farmen och hon vill ha föda och släpper till.
Citera
2018-02-24, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vad chockad hon måste ha blivit när hon förstod att Farmen var en tävling. Det tog iofs förvånansvärt länge. Men om man är väldigt upptagen med sina naglar och lösögonfransar så kan man kanske missa sånt.

Dees största fördel i tävlingen (enligt henne själv) är kunskap, men hon tvekade inte en sekund att dela med sig allt hon kunde till Daniella när chansen fanns att slå ut Stella. Om hon nu bara tänkte på att det är en tävling så är det inte så smart att dela med sig allt hon kunde till nån som hon för eller senare måste tävla mot om båda hade varit kvar länge.

I förra avsnittet fick man se Dee när hon pratade med Robert och fantiserade om att slå ut Stella. Det var så uppenbart att hennes största våta dröm är att få slå ut just Stella. "tänk om JAG skulle vinna över STELLA, WOW WOOOOW VILKEN GREJ WOW VILKEN UNDERBAR GREJ" satt hon och sa medans hennes mun vattnades. Hon har ju chans att slå ut JP nu (som har mobbat henne hela veckan) men det verkar hon inte fundera så mycket på.
Och jag vet att i just det sammanhanget pratar dom om Stella blir vald till F.K och väljer Dee till A.K men ändå.

Hur fan kan inte vissa inte se att det finns en personlig konkurrens där som inte har nått med vinstsumman att göra. Typiskt tjejkonkurans (vissa tjejer). Har man umgåtts mycket med tjejer i sitt liv eller är tjej själv så borde man känna igen det där direkt.
Citera
2018-02-24, 12:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Jag undrar om J-P kommer tvingas tävla igen (då han som vanligtvis lyckats smita undan alla val oh amulett), och isf mot en av dom som kommer tillbaka från torpet..?
Jag tror nämligen att 2 st kommer tillbaka från torpet, men att 2:an där kommer få tävla sig in....

För övrigt kan man hoppas Dee väljer Stella, men Dee väljer den kacklande Linda som andre kämpe då hon har större chans mot henne...

Dee väljer nog kokosbollen aka den dansande babianen.
Citera
2018-02-24, 12:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Dees största fördel i tävlingen (enligt henne själv) är kunskap, men hon tvekade inte en sekund att dela med sig allt hon kunde till Daniella när chansen fanns att slå ut Stella. Om hon nu bara tänkte på att det är en tävling så är det inte så smart att dela med sig allt hon kunde till nån som hon för eller senare måste tävla mot om båda hade varit kvar länge.

I förra avsnittet fick man se Dee när hon pratade med Robert och fantiserade om att slå ut Stella. Det var så uppenbart att hennes största våta dröm är att få slå ut just Stella. "tänk om JAG skulle vinna över STELLA, WOW WOOOOW VILKEN GREJ WOW VILKEN UNDERBAR GREJ" satt hon och sa medans hennes mun vattnades. Hon har ju chans att slå ut JP nu (som har mobbat henne hela veckan) men det verkar hon inte fundera så mycket på.
Och jag vet att i just det sammanhanget pratar dom om Stella blir vald till F.K och väljer Dee till A.K men ändå.

Hur fan kan inte vissa inte se att det finns en personlig konkurrens där som inte har nått med vinstsumman att göra. Typiskt tjejkonkurans (vissa tjejer). Har man umgåtts mycket med tjejer i sitt liv eller är tjej själv så borde man känna igen det där direkt.

Hon vill nog slå ut vagina fejset för att rädda de andra från silikonförgiftning 😅
Citera
2018-02-24, 12:22
Avstängd
Citat:

Det är klart att hon är arg på hur Stella har uppfört sig dom sista veckorna. Hon har hand om köket och klagar att det är mycket jobb, Dee fixade det ensam dom första veckorna när det var fler deltagare. Stella är en crybaby med tvivelaktig moral.
Citera
2018-02-24, 14:07
Citat:

Vad är det du är ute efter? Att skuldbelägga Dee för att hon blev mobbad? Lägg ner det direkt. Nej, hon har inte gjort något för att förtjäna det.

Ingen tycker att Stella gjort något fel rent tävlingsmässigt. Stella är, liksom Dee, givetvis fri att samarbeta med vem hon tror gynnar henne bäst i tävlingen. Det Stella har gjort fel är att hon har deltagit i mobbing, stölder, lögnaktiga påhopp mm och det finns det ingen ursäkt för. Tävlingen motiverar inte sånt beteende. Folk har vunnit förr utan att sjunka till den nivån, det behövs inte. Det är Fula Fyrans eget val att göra det. Det speglar deras personligheter. Dee har inte sjunkit till den nivån. Det speglar hennes personlighet, likson t ex förra årets vinnare Niklas.

Så lägg ner ditt bajssmetande på Dee. Det håller inte.
Citera
2018-02-24, 15:00
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus

Dee ska såklart välja JP, ingen annan. Hon slår den pappskallen lätt i kunskap
Synd att olika kön inte får tävla i annat än kunskap. Jag tror att Dee skulle slå honom även i repet och sågen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in