2018-03-03, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Kan det inte vara så att de som får ligga inte använder sig så mycket av tinder och dejtingsidor? Dvs att de faktiskt tar kontakt med kvinnor i verkligheten istället.

Var i verkligheten? På krogen är det svårt, mycket svårt idag. På stan? Händer aldrig. Jag spelar en hel del datorspel, wow, cs å allt .. med killar som har vanliga jobb å är trevliga, inga direkta supernördar. Kan säga att det är en stor stor del av dem som inte får något och som i princip gett upp tjejer.

Det är inte såhär ett bra samhälle ska se ut.
Citera
2018-03-03, 17:31
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsong
M, sen finns det en liten klick män som faktiskt får knulla mycket, i stort sett allt. Har testat gjort experiment på tinder med typ topp modell killar, det är helt sjukt, jag pratar om 100+ matches varje dag och tjejerna är väldigt mycket framåt med vad de vill, väldigt vulgära.

Vi måste göra nåt åt detta, detta kommer bli värre och värre för varje år som kvinnornas egon blir större och större.
Ja precis. Så är det. Det kan jag tänka mig. Några får knulla helatiden, vissa ibland, vissa sällan och vissa nästan aldrig. Jag får knulla ibland. Jag får knulla när jag har flickvän. Förra året så fick jag bara knulla 2 gånger med en tjej. Jag trodde att jag var för ful för att få en svensk tjej. Men nu har jag flickvän och mår jättebra
Citera
2018-03-03, 17:34
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Var i verkligheten? På krogen är det svårt, mycket svårt idag. På stan? Händer aldrig. Jag spelar en hel del datorspel, wow, cs å allt .. med killar som har vanliga jobb å är trevliga, inga direkta supernördar. Kan säga att det är en stor stor del av dem som inte får något och som i princip gett upp tjejer.

De flesta träffas på jobbet, gymmet och på krogen. Facebook är också det vanligaste idag. Så Börja jobba, gymma, gå på krogen och skriv till tjejer på Facebook så kommer det funka
Citera
2018-03-03, 17:40
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:

Jag tror att det är en del av deras problem i så fall, "händer aldrig". Det är ju inte svårare för dessa killar att ragga på krogen än det var för män på fyrtiotalet. Det är bara ambitionsnivån som är lägre, samtidigt som förväntningarna är högre av någon oförklarlig anledning.
Citera
2018-03-03, 17:56
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
De flesta träffas på jobbet, gymmet och på krogen. Facebook är också det vanligaste idag. Så Börja jobba, gymma, gå på krogen och skriv till tjejer på Facebook så kommer det funka
På gym? går det? Jag vet inte, men visst kan det hända, men oftast det mer förr. Jag kanske börja bli gamal :P. Det vanligast för mig var via andra väninnor, när jag var singel. När jag var gift var det som man var en "flugfångare!" de kom till mig. Då var jag inte intresserad(är den trogna typen). När jag skilde mig, så verka de inte så intresserad, då fick jag locka med min charm o humor. Då gick det lättare.

Fler som har känt så? När man försöker ragga, så är det inte så lätt som när man är "upptagen". Då är det precis som de känner sig på det!
Nu är jag gift och lycklig, så kommer de igen. För jag är ointresserad, som de kommer, verka som så.
Citera
2018-03-03, 18:02
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
På gym? går det? Jag vet inte, men visst kan det hända, men oftast det mer förr. Jag kanske börja bli gamal :P. Det vanligast för mig var via andra väninnor, när jag var singel. När jag var gift var det som man var en "flugfångare!" de kom till mig. Då var jag inte intresserad(är den trogna typen). När jag skilde mig, så verka de inte så intresserad, då fick jag locka med min charm o humor. Då gick det lättare.

Fler som har känt så? När man försöker ragga, så är det inte så lätt som när man är "upptagen". Då är det precis som de känner sig på det!
Nu är jag gift och lycklig, så kommer de igen. För jag är ointresserad, som de kommer, verka som så.
Så är det faktiskt. Det är jättemånga som har sagt det. Det har varit lika för mig med. Det var en 55årig kvinna som visade intresse för mig när hon fick reda på att jag har flickvän.
Citera
2018-03-03, 18:04
Medlem
Jag tror inte det är så himla lätt idag ändå för yngre killar och jag känner många som är 20-30 som ännu är singlar och oskulder..Jag tror det är samhället som har blivit skevt.. tänker nu främst på feminismen och MeToo jakterna på killar.. ok, svin skall åka dit, men det får ju för tusan inte gå till överdrift?
och ja--- jag är tjej
Citera
2018-03-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Att tonåringar tycker att allt som har med sex att göra är jättespännande är ju inget nytt. Eftersom tråden handlar om hur många killar som inte hittar någon att knulla med så tycker att diskussionen borde begränsas till att handla om män uppe i åldrar där sexuell erfarenhet är standard. Det är många 19-åringar som aldrig har knullat - inte för att de har problem, utan för att de inte är vuxna ännu.

Är man inte vuxen vid 19 års ålder, hur tänkte du nu?
Citera
2018-03-03, 18:11
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Exakt. Man är ju vuxen redan när man är 18. Då får man ju fängelse om man begår brott. Å det säger ju att man är vuxen.
Citera
2018-03-03, 18:12
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jezzi25
Jag tror inte det är så himla lätt idag ändå för yngre killar och jag känner många som är 20-30 som ännu är singlar och oskulder..Jag tror det är samhället som har blivit skevt.. tänker nu främst på feminismen och MeToo jakterna på killar.. ok, svin skall åka dit, men det får ju för tusan inte gå till överdrift?
och ja--- jag är tjej
Ja så är det. Det är en anledning.
Citera
2018-03-03, 18:22
Medlem
janwindahls avatar
Sammanfogning -> Hur många unga män får (egentligen) aldrig sex? och (FB) En majoritet av killar får inte sex
/Mod
Citera
2018-03-03, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_

Lagligt, jo. Mentalt, absolut inte. 19-åriga killar har åtminstone 20 år kvar innan de kan kallas vuxna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in