Citat:
Ursprungligen postat av
proctorian
Jag kände ingen när jag var ung som inte fick sex. Har aldrig träffat på någon som varit oskuld ända upp i 25 års åldern. De få snubbarna är nog internetberoende och sitter inne på sitt rum största delen av dygnet. Konstigt då om man inte får sex, eller?
Du var ung på en annan tid. Det är mycket hårdare tider idag.
Är det inte lite roligt att de som säger detta inte är ett problem alls, kan aldrig visa något dom själv? De kan aldrig visa sina egna jävla konversationer, tinder matchningar eller något. Varför? För att dom får inte heller något, de försöker bara framstå som tuffa och som att de får massa brudar.
Jag har för fan gjort flera experiment själv, sanningen är den att om man inte är jävligt snygg så har man det ordentligt tufft online, inte bara det, men även om du lyckas få till nåt så har kvinnan fortfarande 50.000 andra snyggingar som hon kan träffa precis när hon får lust, detta gör att hennes syn på män blir väldigt väldigt låg, för hon har alltid tillgång till dom.
Något måste göras och det snart, annars kommer vi få se ett riktigt våldsamt samhälle framöver, jävligt intressant hur så få här inne klarar av att se det.