2018-03-03, 16:25
Medlem
Jag kände ingen när jag var ung som inte fick sex. Har aldrig träffat på någon som varit oskuld ända upp i 25 års åldern. De få snubbarna är nog internetberoende och sitter inne på sitt rum största delen av dygnet. Konstigt då om man inte får sex, eller?
Citera
2018-03-03, 16:30
Medlem
Mooons avatar
Kan bero på att topic är: Hur många unga män får (egentligen) aldrig sex?

Citat:
Ursprungligen postat av poxer
Vad har slutdelen av ditt inlägg med mig att göra? Jag konstaterade bara att på flashback är allt svart och vitt från båda håll, jag skiter väl fullständigt i vad ni sysslar med.
Citera
2018-03-03, 16:31
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Det är ju inte bara unga män som har det svårt. Kvinnor i ens egen ålder kan ju enkelt få ligga med 10-15 år yngre snygga killar så varför skulle de ligga med en 40+ med ölmage? För att jag har pengar? Nej för det har de själva. Man får sänka sin standard rejält. Börja dejta trasiga brudar med låg självkänsla.
Exakt. Det är säkert en anledning till att en del killar inte får knulla. För att dem vill ha modelltjejer. Jag har inte så höga krav. Hade jag haft höga krav så hade jag fortfarande suttit hemma med kuken i handen och bölat över att mitt ex dumpade mig.
Citera
2018-03-03, 16:36
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proctorian
Jag kände ingen när jag var ung som inte fick sex. Har aldrig träffat på någon som varit oskuld ända upp i 25 års åldern. De få snubbarna är nog internetberoende och sitter inne på sitt rum största delen av dygnet. Konstigt då om man inte får sex, eller?
Exakt. Då är det inte så konstigt. Jag vet en som är 30 år. Han har bara knullat en gång i sitt liv. Han sitter nästan bara vid datorn.
Citera
2018-03-03, 16:39
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poxer
Ungdomarna har lärt sig att knullet inte är värt insatsen, helt rätt dessutom.
Hur det blir med jobbsökandet beror ju på hur välfärden utformas i framtiden, ett jobb kan ju vara livsnödvändigt medan knulla aldrig kommer vara.
Om man får tro de frusterade männen på flashback så verkar ju avsaknaden av sex sänka deras livskvalitet rätt drastiskt. Så jag köper inte riktigt att det kan tänkas vara ovärt att göra ett ärligt försök att få ligga. Min jämförelse med swipes var ju mest att chansen att få ligga genom att swipa i en app är ungefär lika stor som att få jobb genom att swipa random arbetsgivare i en app. Antagligen marginellt större än att inte göra någonting alls, men man kan näppeligen påstå sig ha gjort ett ärligt försök att få ett ligg genom att bara använda sig av dejtingsidor och appar.
Citera
2018-03-03, 16:48
Medlem
Det är ju svårt att veta hur sexlivet ser ut för de personer man inte känner väl, men av killarna och männen i min närhet verkar de flesta ha sex regelbundet.

Mina söner som är 15 och 16 har flickvänner de har sex med, och mina vänners män har troligen sex. De flesta singelmän jag känner (30-45 års åldern) verkar få napp på Tinder och krogen, en av dem avvisar ganska ofta kvinnor som vill ha mer än han vill.
Citera
2018-03-03, 17:00
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Om man får tro de frusterade männen på flashback så verkar ju avsaknaden av sex sänka deras livskvalitet rätt drastiskt. Så jag köper inte riktigt att det kan tänkas vara ovärt att göra ett ärligt försök att få ligga. Min jämförelse med swipes var ju mest att chansen att få ligga genom att swipa i en app är ungefär lika stor som att få jobb genom att swipa random arbetsgivare i en app. Antagligen marginellt större än att inte göra någonting alls, men man kan näppeligen påstå sig ha gjort ett ärligt försök att få ett ligg genom att bara använda sig av dejtingsidor och appar.
Exakt. Jag har använt både tinder och Badoo men har inte fått knulla med någon därifrån. Folk säger att "Jag har fått knulla med massa tjejer från tinder och Badoo" antingen var det för att det var mer inne förut, de kanske är snyggare eller så ljuger dem.
Men jag hittade min flickvän på Facebook. Så jag skulle säga att Facebook är bättre. Det är dessutom gratis plus att det finns fler medlemmar där
Citera
2018-03-03, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av proctorian

Du var ung på en annan tid. Det är mycket hårdare tider idag.

Är det inte lite roligt att de som säger detta inte är ett problem alls, kan aldrig visa något dom själv? De kan aldrig visa sina egna jävla konversationer, tinder matchningar eller något. Varför? För att dom får inte heller något, de försöker bara framstå som tuffa och som att de får massa brudar.

Jag har för fan gjort flera experiment själv, sanningen är den att om man inte är jävligt snygg så har man det ordentligt tufft online, inte bara det, men även om du lyckas få till nåt så har kvinnan fortfarande 50.000 andra snyggingar som hon kan träffa precis när hon får lust, detta gör att hennes syn på män blir väldigt väldigt låg, för hon har alltid tillgång till dom.

Något måste göras och det snart, annars kommer vi få se ett riktigt våldsamt samhälle framöver, jävligt intressant hur så få här inne klarar av att se det.
Citera
2018-03-03, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Exakt. Jag har använt både tinder och Badoo men har inte fått knulla med någon därifrån. Folk säger att "Jag har fått knulla med massa tjejer från tinder och Badoo" antingen var det för att det var mer inne förut, de kanske är snyggare eller så ljuger dem.
Men jag hittade min flickvän på Facebook. Så jag skulle säga att Facebook är bättre. Det är dessutom gratis plus att det finns fler medlemmar där

De flesta av dem ljuger, de försöker framstå som tuffa och coola, det är mäns svaghet som kollektiv, de kan aldrig komma överens för det är alltid nån som vill framstå som coolare än alla andra och ljuger hejvilt, detta maskar problemen.
Citera
2018-03-03, 17:14
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsong
De flesta av dem ljuger, de försöker framstå som tuffa och coola, det är mäns svaghet som kollektiv, de kan aldrig komma överens för det är alltid nån som vill framstå som coolare än alla andra och ljuger hejvilt, detta maskar problemen.
Ja så är det. De ljuger alltid om hur många dem har knullat med.
Citera
2018-03-03, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Ja så är det. De ljuger alltid om hur många dem har knullat med.

M, sen finns det en liten klick män som faktiskt får knulla mycket, i stort sett allt. Har testat gjort experiment på tinder med typ topp modell killar, det är helt sjukt, jag pratar om 100+ matches varje dag och tjejerna är väldigt mycket framåt med vad de vill, väldigt vulgära.

Vi måste göra nåt åt detta, detta kommer bli värre och värre för varje år som kvinnornas egon blir större och större.
Citera
2018-03-03, 17:21
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsong
Du var ung på en annan tid. Det är mycket hårdare tider idag.

Är det inte lite roligt att de som säger detta inte är ett problem alls, kan aldrig visa något dom själv? De kan aldrig visa sina egna jävla konversationer, tinder matchningar eller något. Varför? För att dom får inte heller något, de försöker bara framstå som tuffa och som att de får massa brudar.

Jag har för fan gjort flera experiment själv, sanningen är den att om man inte är jävligt snygg så har man det ordentligt tufft online, inte bara det, men även om du lyckas få till nåt så har kvinnan fortfarande 50.000 andra snyggingar som hon kan träffa precis när hon får lust, detta gör att hennes syn på män blir väldigt väldigt låg, för hon har alltid tillgång till dom.

Något måste göras och det snart, annars kommer vi få se ett riktigt våldsamt samhälle framöver, jävligt intressant hur så få här inne klarar av att se det.
Kan det inte vara så att de som får ligga inte använder sig så mycket av tinder och dejtingsidor? Dvs att de faktiskt tar kontakt med kvinnor i verkligheten istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in