2018-02-27, 23:01
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
GW:s hnflinanden t Krister Petersson kndes bara malplacerade och ondiga. Det r klart som fan att han som palmeutredare mste g in med instllningen att mordet ska lsas.
Han skrattar ju alltid sdr.
Citera
2018-02-27, 23:03
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Han skrattar ju alltid sdr.

Ja, tyvrr. Det ger ett oskert intryck. Ovrdigt GW.
Citera
2018-02-27, 23:05
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Ja, tyvrr. Det ger ett oskert intryck. Ovrdigt GW.
Kanske mste man va en tuffing fr att frst hur kriminella tnker.
Citera
2018-02-27, 23:20
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Han har brjat trna p gym, enligt egen utsago i kvllens program. Inte en dag fr tidigt!

Bra initiativ av GW! Han r naturligtvis vldigt medveten om att hans stora vervikt r en uppenbart hlsorisk och att han behver gra ngot t det. Han har ju en mlsttning att g ner X antal kilo och han verkar ha kommit in i ett ddlge med sin viktnedgng, s att brja p gym kanske kan motivera honom att bli mera hlsosam.

Det verkar stmma in p vad jag tror om att han r inne i en vit period just nu, med att han ocks verkar ha en vilja att ta sin hlsa p allvar.
Citera
2018-02-27, 23:23
Medlem
AA-suiteds avatar
Kul att Camilla pressade med samma frga tre gnger i rad och fick ett rakt svar nr det gllde utredarens sikt om Christer Petterssons skuld.

Leif sa att tv teorier kliar i huvudet p honom. Ena knner han sig rtt sker p och den andra sger han ska ha vdliga konsekvenser. Vad r den andra? Lter spnnande. En specifik polis/militr/vakt/liknande som har pekats ut frut?
Citera
2018-02-27, 23:27
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Kul att Camilla pressade med samma frga tre gnger i rad och fick ett rakt svar nr det gllde utredarens sikt om Christer Petterssons skuld.

Leif sa att tv teorier kliar i huvudet p honom. Ena knner han sig rtt sker p och den andra sger han ska ha vdliga konsekvenser. Vad r den andra? Lter spnnande. En specifik polis/militr/vakt/liknande som har pekats ut frut?

Det bermda polisspret I presume..
Citera
2018-02-27, 23:35
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lian.Vendl
Det bermda polisspret I presume..
N polisspret (inte det med tiderna utan det om ngon med polis/militr bakgrund) har han ju lagt fram i alla r, och ven tidigare i programmet, med knslolshet i ton och utseende men nr han talade om det som hade kliat i huvudet p honom och som skulle ha vdliga konsekvenser uttryckte han sig p annorlunda vis.
Citera
2018-02-27, 23:40
Medlem
swimmingpools avatar
Klart det var GW som mrdade Palme.
Citera
2018-02-27, 23:42
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
r det inte tvrt om!?

Nr man krkar blir man lugn och fridfull, men nr man har lite abstinens blir man retligt? Krkar man halvrsvis s borde man tvinna lakan utan h-vete nr man lgger av.Vad vet jag?

Detta kan man lsa med piller. En lagom dos benso varje dag hller vrsta abstinensen borta. GW har skert bra kontakter s har nog inga strre problem att f recept.
Citera
2018-02-27, 23:44
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
N polisspret (inte det med tiderna utan det om ngon med polis/militr bakgrund) har han ju lagt fram i alla r, och ven tidigare i programmet, med knslolshet i ton och utseende men nr han talade om det som hade kliat i huvudet p honom och som skulle ha vdliga konsekvenser uttryckte han sig p annorlunda vis.

Du kan ha en pong! Eller s ser du nt som inte finns dr. Svrt att veta men man blir ju lite nyfiken...
Citera
2018-02-27, 23:49
Medlem
wizzmans avatar
Jag tror han syftade p att det var Spo eller en liten del av Spo iaf. Christer P var det iafall inte det stter jag min hgra pungkula p!
Citera
2018-02-28, 00:00
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Jag tror han syftade p att det var Spo eller en liten del av Spo iaf. Christer P var det iafall inte det stter jag min hgra pungkula p!

Jag tror samma!

Jag tror p den enkla lsningen. En liten grupp mnniskor inom Spo och/eller polisen med starka politiska ideer som var milsvid frn OP.
Slumpmssigt fick man rtt info vid rtt tillflle och sg sin chans.
Skerligen en hel del tur att man lyckades genomfra det hela och komma undan. F inblandade, viss kyla och rutin och som sagt tur med timingen vid tex flykten.

Inget verdrivet komplicerat, ingen masterplan.. bara den bermda slumpen och lite flax..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in