2018-02-03, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Allt är individuellt men den jag fått utskrivet (sobril, xanor, stesolid, ett antal olika sömnmedel osv) är inte lika bra som Iktorivil. Klart stämningsstabilliserande samt den skapar ingen tolerans för mig heller. Xanor behöver jag vid stark ångest.

Den enda som är bättre är Lorazepam (Temesta) vilket psyk är extremt restriktiva med (naturligtvis utan att kunna ge någon rationell förklaring till varför man är det).

Provade temesta en gång, funkade inte på mig ;O Men jag köpte den på gatan och vem vet vad det var egentligen liksom.
Citera
2018-02-03, 10:00
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koxbox
Provade temesta en gång, funkade inte på mig ;O Men jag köpte den på gatan och vem vet vad det var egentligen liksom.

Samma här fast ifrån apotek blev väldigt besviken på dessa, ingen effekt alls på något vis förstår inte vad grejen är med dessa men allt är ju individuellt, men allt annat jag provat i piller väg
har iaf gett mig något men inte Lorazepam nadda, inget, värdelösa för mig 1 folköl e bättre.

Hur som detta är en ikto-tråd intog 8mg 4 st x2`or & lite folköl & känner mig klar
inget direkt rus, men ingen ångest & kroppen är skön,gick på 5mg`s stess för månaden
& undrar om det har höjt min tolerans märkvärdigt.. Tkr hur som helst ikto är bäst om du
har benso abstinens så finns det inget bättre än en x2a...släcker elden bättre än något..

Kanske borde ta ikto bara vid behov nu ist för lyx -flödra, så toleransen blir normal igen
like the good old days när man blev svin go på en x2a
Citera
2018-02-08, 05:24
Medlem
Fått tag i ungerska rivotril i glasburk nyligen. Det jag undrar är om någon här har någon erfarenhet av dem? Har googlat och läst på forum att någon hävdar att de är fake. Kan posta pic imorgon på burken och tabletterna så att ni ser om de är äkta vara eller ej.

Må gott.
Citera
2018-02-08, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Hahahaha aldrig hört talas om detta. Vart finns med banansmak? Afrika?

Haha man skulle kunna tro det. Dom finns i England bananakins tror jag dom kallas. Frystorkade tabletter om jag inte minns fel
Citera
2018-02-08, 14:29
Medlem
Tjena! Jag har varit borta ifrån Benzo i typ 3 månader utan besvär.. för 4 dagar sedan tog jag 3mg ikto för o flumma, för 2 dagar sedan tog jag ytterligare 4mg ikto.. Tänkte ta det nu även idag och sedan ha ett uppehåll i kanske 2-3 veckor, eventuellt längre.. Jag kan kontrollera långa uppehåll, har inga besvär så sett.. Tänkte bara höra ifall de kan bli besvärligt med någon mindre form av avtändning efter dessa 6 dagar med totalt ca 11-12mg ikto? Vad tror ni, kommer jag må kasst o känna en aning abstinens i början av nästa vecka?

Tack, mvh
Senast redigerad av Flaeskpommes 2018-02-08 kl. 14:31.
Citera
2018-02-08, 18:17
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarmanhero
Fått tag i ungerska rivotril i glasburk nyligen. Det jag undrar är om någon här har någon erfarenhet av dem? Har googlat och läst på forum att någon hävdar att de är fake. Kan posta pic imorgon på burken och tabletterna så att ni ser om de är äkta vara eller ej.

Må gott.

Har köpt 10 likadana burkar, florerar det fejk menar du? känns ju inte och ser inte ut som fejk. vet väldigt många som köpt av samma kille och alla är nöjda vad jag vet, vore surt i min situation annars :P
Citera
2018-02-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Har köpt 10 likadana burkar, florerar det fejk menar du? känns ju inte och ser inte ut som fejk. vet väldigt många som köpt av samma kille och alla är nöjda vad jag vet, vore surt i min situation annars :P
Har ba läst på några länkar på nätet om det. Behöver inte betyda men hur är de då? Som alltid eller?
Citera
2018-02-09, 09:27
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarmanhero
Har ba läst på några länkar på nätet om det. Behöver inte betyda men hur är de då? Som alltid eller?

Ja dom jag har är jag väldigt nöjd med
Citera
2018-02-10, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaeskpommes
Tjena! Jag har varit borta ifrån Benzo i typ 3 månader utan besvär.. för 4 dagar sedan tog jag 3mg ikto för o flumma, för 2 dagar sedan tog jag ytterligare 4mg ikto.. Tänkte ta det nu även idag och sedan ha ett uppehåll i kanske 2-3 veckor, eventuellt längre.. Jag kan kontrollera långa uppehåll, har inga besvär så sett.. Tänkte bara höra ifall de kan bli besvärligt med någon mindre form av avtändning efter dessa 6 dagar med totalt ca 11-12mg ikto? Vad tror ni, kommer jag må kasst o känna en aning abstinens i början av nästa vecka?

Tack, mvh
Nej det är nog lugnt. Värre om man tar 4 mg per dag som mig i mer än ett halvår nu. Då kan det nog kännas att kliva av men i ditt fall är det nog lugnt
Citera
2018-02-11, 09:14
Medlem
Nu stötte jag även på dessa med cirklarna runt om 2a. Hur e dom i dagsläget? Snabba svar
Citera
2018-02-11, 10:03
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Nu stötte jag även på dessa med cirklarna runt om 2a. Hur e dom i dagsläget? Snabba svar
Står det Roche på dom? Och hur smakar det?
Citera
2018-02-11, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Står det Roche på dom? Och hur smakar det?
Ja men cirkel runt 2an ist för prickar
Sen va se flunisar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in