Och just när man trodde att hon kanske skulle hålla lite låg profil,med tanke på att hennes son blivit dömd i tingsrätten för våldtäkt,så lägger hon upp att det varit jordbävning i turkiet där hennes syster/kusin är på semester,de tycks ha klarat sig bra,var de ens i närheten?
Så trevligt för fru Book att mötas av alla dessa totalt intelligensbefriande kommentarer på IG imorgon.Åh sy mysigt,styrkekramar,vad vacker du är,åh,vilken fin blomma,fantastiskt vad du är duktig,kan jag få recept på gröten,vad är det för frukter på gröten,vad är det för sås i vasen

Kan väl inte vara riktiga människor bakom hennes kommentarer hon får på IG.
Läste att hon hade sänt något live där hon bara satt och grät ikväll,var det detta hon var ledsen för?
Jag fick för mig att hon kanske fått besked om att hon blivit diskad från biggest loser vip.De har en regel om att deltagarna inte får visa sig i helfigur innan programmet sänts,och det har ju Anna brutit mot.Värre än det är ju hennes huvudlösa kommentarer hon svarat på IG.
Det började lite försiktigt med frågor om hennes son begått våldtäkt,och så kom hennes idiotfelstavade emojsade inlägg som var helt gräsliga,ja de ligger på en fjortisnivå eller lägre.Hon försöker vända opinionen mot att brottsoffret ljuger,och att hennes son är oskyldig.Visst skall man stötta sina barn,men absolut inte när de gjort fel och förgripit sig sexuellt på en 13åring,då måste man även som mor fördöma beteendet.
Jag tycker att det vore bedrövligt om Anna får vara med i diverse lekprogram i TV igen,de borde bojkotta henne.
Vilken annan "artist" hade kunnat skriva den skiten på sitt instagram där hon attackerar unga människor,och ändå kunna få vara med i TVprogram?
Vad liknar detta,skall vi ha artister med rutten människosyn på lekprogram på bästa sändningstid?
Det sänder ju helt fel signaler till unga människor.Var självgod och blind för dina egna fel och försvara dina barn när de begått brott eller fel.
Tror inte ens Anna har gymnasiekompetens,det märks när hon skriver.Våra förebilder i tvrutan skall väl ändå vara någon som kan vara någon slags förebild och som man i bästa fall kan lära sig något av?
Hon har väl två förinspelade program,biggest loser och fångarna på fortet?
De programmen där hon är med skulle ställas in med tanke på hur hon svarat unga människor på instagram och även försökt baktala en 13årig flicka som hennes son förgripit sig på,det här är riktigt allvarligt.
Andra mediapersonligheter blir bojkottade för diverse korkade inlägg de gör,men det Anna skrivit är så myckket allvarligare,,det är nog nu med hennes utspel,gråtande och korkade uttal.
En ny generation är på frammarsch,låt oss få ta del av dem istället i media.Blir bara sorgligt att ni ger Anna mediautrymme med tårar utspel, mm,suck.
Tja,vi får väl se vad som händer framöver,men min personliga åsikt är att Anna skall klippas bort i framtida program.Så mycket roligare att få se Edward Blom,Laila Adele,Jonas designern istället,och övriga deltagare.
Anna Book har väl gjort sitt som driftkucku i diverse lekprogram.