2018-02-12, 09:26
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Samt så har hon 70 000 förfrågningar som väntar att bli godkända?!

Haha, ja just det, det var ju den lilla detaljen med!
Citera
2018-02-12, 10:14
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Samt så har hon 70 000 förfrågningar som väntar att bli godkända?!

Ja det där är ju så konstigt då hon i snitt minskar sin följarskara med ca 500 i veckan, nu 65,3K. Inkonsekvens är ett ledord i Löjliga familjen.
Citera
2018-02-12, 10:27
Medlem
Killthepoors avatar
Bjuder på 20 minuter gråtande Tunna från liven igår.
Där hon dessutom råkade lyssna på sina egna låtar som bakgrundsmusik då de ”råkade komma upp på Spotify” (som hon sa) Vilket lustigt sammanträffande! I vanliga fall tycker jag att hon verkar vara väldigt noga med vilka låtar hon väljer att mima till, men igår orkade hon tydligen inte och som av en slump dök hennes egna låtar upp! Wow!👏

https://minfil.org/e5Ve8bdab7/3835BC...008BB1C62C.MP4
Citera
2018-02-12, 10:36
Medlem
Lindalovers avatar
I liven igår, när hon var i det ledsna stadiet avslöjade hon:

Alla i familjen kommer till henne med sina problem så hon har ingen att ”luta” dig mot, ingen att prata med.

Någon skrev upprepat att kan hon inte vända sig till sin syster för att få stöd? Inget svar på de frågorna (kan man gissa på att det kört sig även där?)

Någon föreslog resa till Spanien med väninna för att komma bort, men det ville hon inte för dit vill hon bara resa med familjen, och ingen i familjen har tid just nu.

Till påsk hade hela familjen tänkt åka till segunda casa, men svärfar ska komma till Sverige då, så det blir inget med den resan.

Men värst var ändå migränen hon nu haft i två veckor!?!?? Migrän och sända live upp till två timmar om dagen, jo tjeena!

Inte ett sant ord kommer ur Tunnans mun.
Citera
2018-02-12, 11:03
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Alla i familjen kommer till henne med sina problem så hon har ingen att ”luta” dig mot, ingen att prata med.

Någon skrev upprepat att kan hon inte vända sig till sin syster för att få stöd? Inget svar på de frågorna (kan man gissa på att det kört sig även där?)

Någon föreslog resa till Spanien med väninna för att komma bort, men det ville hon inte för dit vill hon bara resa med familjen, och ingen i familjen har tid just nu.

Till påsk hade hela familjen tänkt åka till segunda casa, men svärfar ska komma till Sverige då, så det blir inget med den resan.

Men värst var ändå migränen hon nu haft i två veckor!?!?? Migrän och sända live upp till två timmar om dagen, jo tjeena!

Haha, ja gode gud.
Stackars Anna, allt var fel och för bedrövligt igår..
Folk tipsade om att kanske gå till läkaren pga migränen?
”- den läkaren jag vill träffa är på...semester!” Meeeen guuud stackars Anna :/ Har hon hört om journalsystem som numera innebär att hennes semestrande doktor kan läsa det senare?
Folk tipsade om diverse läkemedel mot migrän, meeeen..
”- Ja det apoteket här i närheten är dessvärre stängt nu så jag kan inte gå dit...Så så är det tyvärr..*självömkande min*”
Vilken tur då att apoteket öppnar igen imorgon Anna!🤔

Det var en uppvisning i självömkan som hette duga..Herre min Jesus Amalia alltså.
Citera
2018-02-12, 11:10
Medlem
undrar hur mäklaren som ska sälja lgh väljer ut vilka som får komma på visning, en kompis skrev ett mail och visade intresse för visning,han skrev sakligt och bra men har inte fått svar från mäklaren och han skrev för över en vecka sedan
Citera
2018-02-12, 11:13
Medlem
Emellanåt har jag också perioder med en jävla huvudvärk. Det sista jag skulle vilja ägna mig åt då är ju att sitta och ömka mig i evighetslånga livesändningar. Inte fan prioriterar jag väl att göra krigsmålning i fejset heller.
Häromkvällen var det ju en live från sovrummet, den där kraken till karl hon har hade lagt sig, men hon själv kunde inte sova och då ska då fan ingen annan sova heller.
Om jag hade betett mig på det där viset, som en rätt omogen tolvåring, hade jag fått en fet lavett och respass direkt av maken.
Hur kan de stackare som befinner sig i hennes närhet inte se och förstå att det inte är friskt någonstans? Det här bebisspråket hon håller på med?
Alla tips och råd som "alla gulliga följare" kommer har hon redan provat. Iiiingentiiiiiiiing hjälper.
I en annan av dessa live trodde hon att hon hade fel på sitt "kolestål", hon visste nog inte riktigt vad hon pratade om där. Då kom de gulliga följarna raskt till hjälp och sade att det kanske är kortisolet hon menade. "Ja, jag sade ju det, kortisol."
Jag tycker synd om henne, hela hon är ett haveri. Men lik förbannat måste jag in här och kolla hela tiden. Vad är det som gör att hon är så fascinerande?
Allting handlar om nuläget. Hon gillar det ordet. Herregud, det finns ju hur mycket som helst att fascineras av.
Citera
2018-02-12, 11:26
Medlem
Men oh my ... orka sitta och böla på det viset. Har man migrän så kan man inte sitta uppe och liva på det viset, då är man däckad och spyr om man rör sig. Sen varför gnälla om man inte tar och köper migränmedicin som finns receptfritt på apoteket. Alltså att hon orkar sitta och gnälla och tycka så synd om sig själv när man inte gör något åt det. Nä allt handlar om sympatifiske på hög nivå. Ha ha ha hennes doktor är på semester och apoteket i närheten är stängt idag....... hon bor ju för fan i Stockholm.
Citera
2018-02-12, 11:45
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guninger
Emellanåt har jag också perioder med en jävla huvudvärk. Det sista jag skulle vilja ägna mig åt då är ju att sitta och ömka mig i evighetslånga livesändningar. Inte fan prioriterar jag väl att göra krigsmålning i fejset heller.
Häromkvällen var det ju en live från sovrummet, den där kraken till karl hon har hade lagt sig, men hon själv kunde inte sova och då ska då fan ingen annan sova heller.
Om jag hade betett mig på det där viset, som en rätt omogen tolvåring, hade jag fått en fet lavett och respass direkt av maken.
Hur kan de stackare som befinner sig i hennes närhet inte se och förstå att det inte är friskt någonstans? Det här bebisspråket hon håller på med?
Alla tips och råd som "alla gulliga följare" kommer har hon redan provat. Iiiingentiiiiiiiing hjälper.
I en annan av dessa live trodde hon att hon hade fel på sitt "kolestål", hon visste nog inte riktigt vad hon pratade om där. Då kom de gulliga följarna raskt till hjälp och sade att det kanske är kortisolet hon menade. "Ja, jag sade ju det, kortisol."
Jag tycker synd om henne, hela hon är ett haveri. Men lik förbannat måste jag in här och kolla hela tiden. Vad är det som gör att hon är så fascinerande?
Allting handlar om nuläget. Hon gillar det ordet. Herregud, det finns ju hur mycket som helst att fascineras av.

Haha, kolestålet ja..Det var ett roligt ögonblick
”Ja, det var ju det jag sa, eller hur?”
Himla kul faktiskt

Ja hon är den starkaste drogen jag har testat hittills måste jag säga
Citera
2018-02-12, 12:20
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Tusen tack snälla ni för all info om Anna.
Jag är sällan här och skriver, då jag inte har något att tillföra, men jag kikar ofta in och läser, och, ja, jag är nog en "hemnetknarkare" när det gäller fru Book.... Jag vill att ni alla som refererar ska veta hur mycket jag uppskattar allt arbete och tid ni lägger ner! En riktigt stor alla-hjärtans-kram till er

Jag blir dock lite nyfiken på svärfars hemkomst till påsk, ska han möjligen skriva på något avtal gällande lägenheten då? Tänker att det kanske finns en slags tidsplan att den borde vara såld till dess...???
Citera
2018-02-12, 12:49
Varför kan de inte åka till Spanien för att svärfar kommer hit? Han hade väl ett eget boende här också (förutom deras lägenhet asså)?
Citera
2018-02-12, 13:11
Medlem
Killthepoors avatar
Nu börjar jag bli nojig över detta med inspelningarna. Jag får bara inte bli blockad.
Ska fan vara hemma och sjukskriven i 3 veckor framöver nu.
Vad ska jag roa mig med om jag inte kan följa Annas crazy livesändningar?
Och uppdatera till er kära book-klubb?
Jag ska suga åt mig som en girig svamp så länge jag kan nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in