Citat:
Ursprungligen postat av
Lindalover
I liven igår, när hon var i det ledsna stadiet avslöjade hon:
Alla i familjen kommer till henne med sina problem så hon har ingen att ”luta” dig mot, ingen att prata med.
Någon skrev upprepat att kan hon inte vända sig till sin syster för att få stöd? Inget svar på de frågorna (kan man gissa på att det kört sig även där?)
Någon föreslog resa till Spanien med väninna för att komma bort, men det ville hon inte för dit vill hon bara resa med familjen, och ingen i familjen har tid just nu.
Till påsk hade hela familjen tänkt åka till segunda casa, men svärfar ska komma till Sverige då, så det blir inget med den resan.
Men värst var ändå migränen hon nu haft i två veckor!?!?? Migrän och sända live upp till två timmar om dagen, jo tjeena!
Inte ett sant ord kommer ur Tunnans mun.
Haha, ja gode gud.
Stackars Anna, allt var fel och för bedrövligt igår..
Folk tipsade om att kanske gå till läkaren pga migränen?
”- den läkaren jag vill träffa är på...semester!” Meeeen guuud stackars Anna :/ Har hon hört om journalsystem som numera innebär att hennes semestrande doktor kan läsa det senare?
Folk tipsade om diverse läkemedel mot migrän, meeeen..
”- Ja det apoteket här i närheten är dessvärre stängt nu så jag kan inte gå dit...Så så är det tyvärr..*självömkande min*”
Vilken tur då att apoteket öppnar igen imorgon Anna!🤔
Det var en uppvisning i självömkan som hette duga..Herre min Jesus Amalia alltså.