Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
Usch , nu tycker jag att det här börjar att spåra ut .
Denna tråd ska väl handla om Anna , eller hur?
Ni skriver hela namnen på hennes minderåriga barn som inte har bett om att vara i offentligheten .
Ni skriver att V börjar gå upp i vikt o fan vet allt .. att va i den åldern och råka läsa om nåra gubbar på fb som har skrivit så kan ge allvarliga ätstörningar !
Står inte alls bakom A och vad han har gjort . Men snälla någon , grabben är inte ens 18! Det här börjar kännas som en häxjakt . Om ni tror att det här är bra för han.. en läxa .. så tror jag att det blir tvärtom .. hur ska han kunna tro att en förändring skulle göra någon nytta , när halva stan verkar gotta sig i allt .
Ingen gillar våldtäcksmän eller kvinnofridare .. men de som är ute efter dem mest är ju de som själva är kriminella & whitetrash !
"Grabben" är väl snart myndig och de flesta av oss vet nog redan som rätt unga tonåringar vad som är ok och inte. Att som dömd våldtäktsman sedan hota vittnen hej vilt (antagligen påhejad av mor Book tyvärr) och slänga sig med uttryck som "Hello Bitches" efter allt som hänt rimmar mycket illa med en ångerfull ung man.
Antonio har inte lärt sig ett endaste dugg. Han är en ung man med något mindre intellekt som nu är på ett uppdrag att lära bitches och hoes veta hut, ett upplägg som är som gjort för ytterligare framtida domar. (Kvinno)misshandel, våldtäkter, sexuella övergrepp, you name it.
Nej, Antonio förtjänar att bli named and shamed. Framför allt så förtjänar småflickor i Antonios närhet samt deras föräldrar att få vetskap om Antonio och hans sexualbrott, detta så att flickorna kan undgå s k påtvingat umgänge med Fru Books son.
Att media lämnat Antonio ifred är en sak då han är både omyndig och svagbegåvad. Att det inte slagits upp stort hur Fru Book hotar våldtagna småflickor på nätet(!) och försvarar sin våldtäktsdömde son med näbbar och klor är däremot ett mysterium.
Jag tillhör inte kategorin WT och jag tror på en rättskipande stat i allmänhet. Men nu gäller det småflickor som blir våldtagna och en gärningsman som trots flera domar inte inser allvaret. Jag skulle gladeligen se Antonio bli en haklös munsbitsbitch på någon gudsförgäten anstalt i staterna, alt att han slängdes till vargarna. Yla skulle han lik förbannat. Och jag skulle inte kunna bry mig mindre.