2018-01-23, 04:56
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Det är inte alls omöjligt att det var ont om bilar.
Är det nångång det är ont om bilar i bostadsområden så är det lördagar när folk är iväg på utflykt och gör ärenden man inte hinner med i veckorna eller jobbar.

Folk som bor där har knappast råd med garageplats så jag kan tänka mig att dom slåss om parkeringsplatserna övriga tider
Garageplats kostar 4-500 har jag för mig men det det är inte så många garage så de flesta får gå en bit. Bekvämare att parkera utanför dörren om det finns plats.
Citera
2018-01-23, 05:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Jag blev misshandlad som barn ända tills jag flyttade hemifrån. Ingen gjorde något, fast alla visste, fast alla såg.

Jag tycker att Vanessa far illa. Visst fan borde man väl kunna skicka en orosanmälan? En för mycket skadar knappast. Om det finns något att göra så skall man göra det.

Det verkar som att hon mobbas av sin mamma så ja, det bör göras en orosanmälan eftersom dottern är omyndig. Man kan göra den anonymt om man vill.
Citera
2018-01-23, 06:09
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Fy fan vad jävla elak hon är Anna Book som har lagt upp denna film på sin dotter Vanessa. I alla live som Anna göra så undviker Vanessa att vara med, hon skyler sitt ansikte och man riktigt ser hur hon avskyr att vara med på live, flera gånger springer hon ifrån för att inte vara med hon säger även på visa live att hon inte ska filmas. Sen lägger denna nöt till morsa upp en film när Vanessa dansar jag tror verkligen inte att Vanessa har OKat detta! Tunnan har verkligen ingen respekt för sina barns integritet Fy fan säger vad lågt gjort av henne!
Inte nog med det. De övriga barnen som dansade kom med i klippet. Jag har svårt att tänka mig att AB frågade om lov om att lägga ut klippet på IG.
Citera
2018-01-23, 09:40
Medlem
Undra om det är någon som har berättat detta för dansstudion att Tunnan har stått och filmat och lagt ut på nätet tror inte att varken Vanessa eller någon annan av de som dansade har godkänt detta. Alltså denna kvinna har endast ett focus och det är bara på henne själv hon vänder allt till sin fördel. Tydligen har Tunnan läst här vad som skrivits då hon har redigerat inlägget och lyfter nu fram Vanessa mer positivt än det första som hon skrev vilket var mer nedlåtande mot Vanessa. Säger bara stackars barn hon blir nog inte vettig heller om Tunnan fortsätter så här, chanserna minskar rejält
Citera
2018-01-23, 10:21
Medlem
Är det någon som sparat detta som hon filmat och kan lägga upp här? Snälla.. jag har letat i tråden men finner ingen där Van*ssa dansar.
Gärna lägga upp här om hon kör live igen, för oss som inte kan se hennes insta..Tack, please!
Citera
2018-01-23, 10:33
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Undra om det är någon som har berättat detta för dansstudion att Tunnan har stått och filmat och lagt ut på nätet tror inte att varken Vanessa eller någon annan av de som dansade har godkänt detta. Alltså denna kvinna har endast ett focus och det är bara på henne själv hon vänder allt till sin fördel. Tydligen har Tunnan läst här vad som skrivits då hon har redigerat inlägget och lyfter nu fram Vanessa mer positivt än det första som hon skrev vilket var mer nedlåtande mot Vanessa. Säger bara stackars barn hon blir nog inte vettig heller om Tunnan fortsätter så här, chanserna minskar rejält
Klart hon läser här! Sen så anser väl flodisen i vanlig ordning att hon är undantagen filmförbudsreglerna och tror att det är okej att hon lägger ut materialet bara för att hon är den stora flodisen.
Citera
2018-01-23, 11:10
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Är det någon som sparat detta som hon filmat och kan lägga upp här? Snälla.. jag har letat i tråden men finner ingen där Van*ssa dansar.
Gärna lägga upp här om hon kör live igen, för oss som inte kan se hennes insta..Tack, please!

Av respekt för Vanessa får du varken bild eller video, men däremot Annas text. Sedan tänker inte jag vara ansvarig för att ytterligare hänga ut alla andra som Vanessa också dansar med. Screenshot
Citera
2018-01-23, 11:28
Medlem
Citat:
Av respekt för Vanessa får du varken bild eller video, men däremot Annas text. Sedan tänker inte jag vara ansvarig för att ytterligare hänga ut alla andra som Vanessa också dansar med. Screenshot
Tack ska du ha. Men jag menade absolut inte i syfte att hänga ut "Van*ssa", bara få en uppfattning om vad f-n ni "pratade om" härinne, sorry. Men du som verkar ha tillgång, lägg gärna in nåt om A gör nån live idag- imorgon, etc.! Förut, för ett tag sen var det ju en som nästan dagligen la upp saker som Anna pysslatmed/visat upp under kvällen, så synd att hon försvann..
Citera
2018-01-23, 11:31
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Av respekt för Vanessa får du varken bild eller video, men däremot Annas text. Screenshot

Ja stackars V känner väl ingen press alls ..
Även om Anna självklart vill vara den som strålkastarna riktas mot så är det nog en stor sorg för henne att inte gullsonen fortsatte med barnskåderiet och att inte Vanessa höll kvar intresset för dansen .
Inte så att de på nåt vis får vara mer framgångsrika eller vackrare än sin Mama .. men tillräckligt för att hon ska få chansen att synas i press ännu mer för att att hon är en sådan god och stödjande mor .
Citera
2018-01-23, 11:48
Medlem
För ett tag sedan lade Tunna upp ett uppslag från Hänt att när man går på premiär med Vanessa blir det mittuppslag och publicerade detta på insta, allt ljus på mig r Annas motto, gud förbjude det barn som stjäl detta från henne
Citera
2018-01-23, 12:40
Medlem
Jag måste ha trampat på Annas tår rejält. Efter mitt inlägg här om att V verkade gå mamma och Felicias fotspår och lägga på hullet och bara tvingas äta Annas ohälsosamma mat utan att röra på sig så drar Anna iväg V på dans som hon inte gjort på 7 år.
Vilken barnmisshandlare Anna är. Måste hon läsa här om att barn bör röra på sig? Det skulle vara kul om V kunde få någon aktivitet och slippa sitta och följa morsans pinsamheter hemma. Men Anna är väl för snål för det. Bättre att köpa fina kläder till Antonio. Enda anledningen till att V fick gå och dansa var för att det var gratis prova på.
Senast redigerad av Darrar 2018-01-23 kl. 12:44.
Citera
2018-01-23, 13:21
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag måste ha trampat på Annas tår rejält. Efter mitt inlägg här om att V verkade gå mamma och Felicias fotspår och lägga på hullet och bara tvingas äta Annas ohälsosamma mat utan att röra på sig så drar Anna iväg V på dans som hon inte gjort på 7 år.
Vilken barnmisshandlare Anna är. Måste hon läsa här om att barn bör röra på sig? Det skulle vara kul om V kunde få någon aktivitet och slippa sitta och följa morsans pinsamheter hemma. Men Anna är väl för snål för det. Bättre att köpa fina kläder till Antonio. Enda anledningen till att V fick gå och dansa var för att det var gratis prova på.

Jag gjorde samma koppling. Lilltjejen blev plötsligen satt på träning efter det inlägget och det är ingen slump. Hoppas för Guds skull att mor Anna inte vikthetsar dottern nu. Tyvärr gör hon det ju redan indirekt genom att hetsa sig själv. Stackars V.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in