2018-01-18, 10:32
Medlem
Vet att frågan dykt upp tidigare men har inte sett något bra svar. Finns det någon värdig RC-ersättare till adderall om man vill ha något man kan ta på jobbet för ökat fokus?
Citera
2018-01-18, 10:45
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Nja kört dom och tycker det är mer mdma-light tyvärr.. Saknar 3-bmc, hoppas någon får in den. 4-me-nep eller 4-epd då? Något att hänga i granen? Annars blir det nog en 3a tjack för ockerpris.
Skulle föredra 3f-pvp före epd o me-nep, men som någon skrev så är det ju övepriser på rcs,men har man som ja inget Annat val förutom sluta bruka så föredrar ja alla dagar rc före tjack
Citera
2018-01-20, 14:39
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madwolf
Vilken centralstimulerande laglig RC skulle ni köpt en större mängd av?
Finns det någon RC just nu som ens är värd att ha några hekto av?

Har testat den där 3,4-dimethoxy-a-php, men jag vet inte med den, någon som är bättre? Helst låg dosering..

Jag vill ha RC för kommer gå på UP en längre period.
Tyvärr min vän! RC dagarna har gott emot sitt slut! 3f-pvp har jag inte testat men det är väll den som är på agendan nu. Men back in the days med a-pvp a-php, mefedron och MDPV, dem dagarna får man ha våta drömmar om

RC har blivit totalt skit det senaste året
Citera
2018-01-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Tyvärr min vän! RC dagarna har gott emot sitt slut! 3f-pvp har jag inte testat men det är väll den som är på agendan nu. Men back in the days med a-pvp a-php, mefedron och MDPV, dem dagarna får man ha våta drömmar om

RC har blivit totalt skit det senaste året

Det är typ omvänt nu, ruset är milt men potent, kan tas varje dag och sova/äta/dricka och bara någon mild AT om man tar det en längre stund. När jag tog dronet när det kom var det helt galet skönt rus, men sen var jag döende i 2-3 dagar. Kan tillägga att när ersättaren "methedrone" var jag så besviken att jag sket i följande rcs i flera år. Min comeback blev a-pihp, beställde av tristess. Hur många år missade jag?

3F-PVP kan man bli rätt påverkad av, men många håller låga doser pga oro/puls. Om man ignorerar det och dubblar dosen istället så börjar man inse potentialen.

Den bästa RCn nyligen var 6-EAPB, den kommer jag sakna som dronet. Man var ju snabbare än ljuset, men var dyr utav helvete.
Citera
2018-01-20, 21:39
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Det är typ omvänt nu, ruset är milt men potent, kan tas varje dag och sova/äta/dricka och bara någon mild AT om man tar det en längre stund. När jag tog dronet när det kom var det helt galet skönt rus, men sen var jag döende i 2-3 dagar. Kan tillägga att när ersättaren "methedrone" var jag så besviken att jag sket i följande rcs i flera år. Min comeback blev a-pihp, beställde av tristess. Hur många år missade jag?

3F-PVP kan man bli rätt påverkad av, men många håller låga doser pga oro/puls. Om man ignorerar det och dubblar dosen istället så börjar man inse potentialen.

Den bästa RCn nyligen var 6-EAPB, den kommer jag sakna som dronet. Man var ju snabbare än ljuset, men var dyr utav helvete.
Methedrone till a-pihp är det väll 8 år emellan? Methedron kom väll precis när mefedronet klassades 2008? Och pihp kom väll 2016 någon gång?

Det jag har läst om 3f-pvpn så har den potential. Hade gärna viljat testa den med en fet dos IV..

6-EAPB har jag aldrig testat, men dock så slog en vän i sig dom och sa att han blev helt golvad. Det va lite flummigt rus i det hela typ nämnde han.
Citera
2018-01-20, 22:45
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
6-EAPB har jag aldrig testat, men dock så slog en vän i sig dom och sa att han blev helt golvad. Det va lite flummigt rus i det hela typ nämnde han.
Synd att du inte hann testa 6-eapb, jävlar i min låda vilket drag det va i den!
Körde den jäkligt ofta under tiden Ar*mer hade den, nasalt+bomb va nice men IV (skotta orange lösning huhu) va riktigt jävla nice!
Citera
2018-01-21, 01:21
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Körde den jäkligt ofta under tiden Ar*mer hade den, nasalt+bomb va nice men IV (skotta orange lösning huhu) va riktigt jävla nice!
Fan då att jag inte tog chansen och testa den... va mer intresserad av doset.
Lite radioaktivt av oranga lösningar hehe.
Slog i mig något tjack som var så oranget det bara kan bli. Hua
Citera
2018-01-21, 03:22
Medlem
Citat:
Methedrone till a-pihp är det väll 8 år emellan? Methedron kom väll precis när mefedronet klassades 2008? Och pihp kom väll 2016 någon gång?

Det jag har läst om 3f-pvpn så har den potential. Hade gärna viljat testa den med en fet dos IV..

Jag ändrar mig ang administration av 3F-PVP helatiden, men nasalt kräver fan riktigt mkt jämfört med vapa. Men folk slänger ner en liten hög på sitt folie, blir förvånade och slänger i sig en bens som sen pajjar ruset flera timmar framåt. Inte direkt käkspänningar etc som på tjack, bens blockar bara oro/uppspeltkänslan, det är där jag tror folk gör fel för den har speed/kåthet och allt man vill ha av en stim om man låter den va.

Jag är ingen vap-nörd men en sån "sub ohm big cloud mouth to loung" gör feta hits, utan att det märks i behållaren. Hälften olja, massa pulvers så det är omöjligt att se igenom. Låt stå tills det klarnar. EEEEEEEnjoy, eller ring psykakuten.
Citera
2018-01-22, 03:21
Medlem
Citat:

Det är det snabbaste jag varit i mitt liv, det där ruset. Helt stört speedad. Jag gick nog flera mil inomhus under rusets gång
Citera
2018-01-22, 09:05
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Det är det snabbaste jag varit i mitt liv, det där ruset. Helt stört speedad. Jag gick nog flera mil inomhus under rusets gång

Känner igen det där. Också förvånad över den långa rustiden.
Citera
2018-02-04, 21:28
Medlem
DirtyNorths avatar
Ni som testat 4-FEA hur väger ni upp eran dos? Jag har en våg som kan visa 0,01g.
Har aldrig testat 4-FEA eller någon liknande RC, har testat tjack vilket jag skulle kunna vara det närmaste.
Vill inte bli för speedad utan bara lite mer pigg och orka arbeta hela dagen.
Citera
2018-02-14, 23:23
Medlem
Hej eftersom vissa men få här säger att 3f-pvp går att injicera och då undrar jag om den verkligen är vattenlöslig. Vill liksom ha fakta på det svart och vitt, länkat eller nåt. För stämmer det då är det ju kalas som på MDPV tiden.

Ni som kört denna IV hur mycket tog ni och hur många meter vatten föredrog ni?

Blev vätskan klar? Återdoseringsbehovet hur länge varar det mellan varven.

Sist men inte minst HUR KÄNDES KICKEN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in