"Detta låter ju fantastiskt, att det överhuvudtaget finns en substans som fungerar idag när allt annat är skit enligt vad man läser. Hur har du hittat den här? Är den ofarlig? Ursäkta, förstår kanske fel men finns det risk för psykos eller tvärtom"? Själv har lagt ner RC skiten av en anledning...
har inte fattat reglerna för om man får posta vendors namne eller inte, vilket ju kan tyckas lite märkligt, då det ska vara lagliga chemikalier. hursomhest. googla 3-fea så kommer en välkänd (zero) svensk shop up.
Hurvida det kan leda till psykoer låter jag vara osagt, men tvivilar inte en sekund på att det kan ge just det. Handlar väl om personlighet, tidigare erfarentheter/historik/känslohet osv, samt på dos och hur många doser/lång tid man håller på. Mitt första gram, drog jag 0.3 på kvällen, NOLL psyk-känsla. Andra dagen på hotell lyckades jag tycka i mig resterande mängd, var väl lite havskev då efter en stressig dag och då upplevde jag en viss paranoia, att hotellgrannarna i rummen bredid pratade om mig osv. Men jag bortsog från det o körde på, även om de sista pannorna, faktiskt kunde kvittat. I stort sett endast en lätt fysisk kick och smak i munnen. Inte mkt till rus.
Hur som helst, jämfört (för mig) med tex amfetamin så är detta betydligt snällare. Sisst jag tog tjack tog jag 0.5 sen fick jag spola ner resten för jag kände vart det var på väg. En sisådär 15 xanor fixade biffen, men ledde till andra ledsammeter dagen efter som jag inte ens kommer ihåg. Tjack är riktigr rävgif för mig. Upplever måna rc,tex 3.mmc, 3-cmc, Methylone mm som BETYDLIGT snällare än amfetamin när vi pratar psykoser. Men klart, beror på dos och tid av användande. Sist blev jag som sagt knas på första pannan tjack. Kändes som jag kom billigt undan när jag spolade ner de resterand 9.5
Sinnessjukt hur bränd man kan bli av en kemikalie som ska göra att man blir "smart". Srkämmande. Psykos är som att leva i en mardröm. Jag försöker vara försiktig av mig, men det blir lätt för mkt av det goda... att man aldrig lär sig... har iofs testat medicinska doser av attentin och elvanse med hyfsad bra effekt och utan större biverkningar än nån crash på eftermiddagen, lite nervösitet osv. Får se hur jag gör, har kontaktat sjukvården för remiss till psykiater
Huruvida 3-fma är farligt eller inte låter jag vara osakt, saknar tillräcklig erfarenhet, men gissar att det ligger i nivå med andra narkotiska preparat, dvs det är nog inte direkt hälsokost... :-) Det känns rent, starkt, lugnt, potent, och jag tror det klingar av mjukt (har fan ingen aning om jag ska vara ärlig). Idag, dagen efter en session, mår jag dock BÄTTRE ÄN NORMALT, viket känns lite skumt, återstår och se hur det känns i morgon.
5a beställd.... köp! köp! köp! (iaf om ni kör iv, annat vet jag inte, verkar ju fått högst delade omdömmen nasalt/oralt.)