2017-10-10, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Faktum verkar tyvärr vara att kinesen eller vem nu ZH köpte in 3-bmc't ifrån är puts väck. Tråkigt på sätt och vis då 3-bmc hade potential

Sista batchen ZH hade inne är den bästa RC:n som funnits på länge tycker jag.
Men då gillar jag ett "rus" som sitter i länge också. Alla gör inte det.
Ingen direkt AT heller förutom att mitt balanssinne inte tyckte om det.
Du jämförde det med tjack tidigare. Det tycker jag var en bra jämförelse.
Citera
2017-10-13, 11:21
Medlem
Skall nämnas att jag inte testat flertalet av de nyare rc kemikalierna, då de för mig verkar helt ointressanta. Jag gillar katinoner och är typ allergisk mot långtidsverkande amfetaminer. IV, en ihållande kick som slår allt (tjack, mdma, vad du vill), och sedan några timmar så är man "hemma" igen (om man hittar hem, inte gräver djupare).

Hur som helst, testade 4-fea nyligen, bara 1 g, första skottet 150 mg - näst intill överväldigande kick, bra rus. Inte jätekul, men väldigt skönt, trivsamt. Gick återdosera. I går kväll tog jag de två sista 150 doserna, men bara lite smak i munnen och ett lätt påslag som följd. Tillvänjning- uttömd serotoninnivå? Testade även mindre skott på ca 50 mg, och även där var en tydlig effekt, så ämnet har potens. Både kick och rus på den lilla mängden (iofs ganska svagt, men kicken var fortfarande bättre än 0.25 genomsnittstjack.

Rekommenderad startdos iv 150 mg (enligt mig) Pga att det gav en STARK kick och lärde mig känna ämnets potensial. Man kan fega med 50-100 mg om man vill vara försiktig, men isf rekommenderar jag 100 mg framför 50, för en iaf lite starkare upplevelse.

Handlar jag igen (vilket jag kommer göra) testar jag ev gå upp i dos till 200-250, men det känns egentligen som overkill

Osäker på hur lång rustiden är eller hur snart efter en dos man kan sova, då jag fuskat vid läggdags. Somnat har jag iaf alltid gjort, vilket är ett stort plus.

Kicken-stark amfetaminliknande kick, med stark kemisk smak i lungor och mun. Flämtar några minuter. Viss yrsel kan uppstå. Sedan ser man "serotonin-landet". Ljuden, färgerna, allt är "crisp" och ljust. Lätt i kroppen, annan känsla fysiskt. Sen är man mest trött, även om man kan få små korta infall att grejja något praktiskt. Men nice bara ligga och blunda på. MKT nice. Överaskad.

Ruset är ( i min begränsade erfarenhet) 90% serotonin dominant, vilket passar mig fint då det ger mig viss marginal gentemot vilande psykoser...

Ingen AT dagen efteråt, what so ever. Kan iofs bero på xanoren.

Jag rekommenderar!
Citera
2017-10-13, 12:07
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk
Skall nämnas att jag inte testat flertalet av de nyare rc kemikalierna, då de för mig verkar helt ointressanta. Jag gillar katinoner och är typ allergisk mot långtidsverkande amfetaminer. IV, en ihållande kick som slår allt (tjack, mdma, vad du vill), och sedan några timmar så är man "hemma" igen (om man hittar hem, inte gräver djupare).

Hur som helst, testade 4-fea nyligen, bara 1 g, första skottet 150 mg - näst intill överväldigande kick, bra rus. Inte jätekul, men väldigt skönt, trivsamt. Gick återdosera. I går kväll tog jag de två sista 150 doserna, men bara lite smak i munnen och ett lätt påslag som följd. Tillvänjning- uttömd serotoninnivå? Testade även mindre skott på ca 50 mg, och även där var en tydlig effekt, så ämnet har potens. Både kick och rus på den lilla mängden (iofs ganska svagt, men kicken var fortfarande bättre än 0.25 genomsnittstjack.

Rekommenderad startdos iv 150 mg (enligt mig) Pga att det gav en STARK kick och lärde mig känna ämnets potensial. Man kan fega med 50-100 mg om man vill vara försiktig, men isf rekommenderar jag 100 mg framför 50, för en iaf lite starkare upplevelse.

Handlar jag igen (vilket jag kommer göra) testar jag ev gå upp i dos till 200-250, men det känns egentligen som overkill

Osäker på hur lång rustiden är eller hur snart efter en dos man kan sova, då jag fuskat vid läggdags. Somnat har jag iaf alltid gjort, vilket är ett stort plus.

Kicken-stark amfetaminliknande kick, med stark kemisk smak i lungor och mun. Flämtar några minuter. Viss yrsel kan uppstå. Sedan ser man "serotonin-landet". Ljuden, färgerna, allt är "crisp" och ljust. Lätt i kroppen, annan känsla fysiskt. Sen är man mest trött, även om man kan få små korta infall att grejja något praktiskt. Men nice bara ligga och blunda på. MKT nice. Överaskad.

Ruset är ( i min begränsade erfarenhet) 90% serotonin dominant, vilket passar mig fint då det ger mig viss marginal gentemot vilande psykoser...

Jag rekommenderar!

Detta låter ju fantastiskt, att det överhuvudtaget finns en substans som fungerar idag när allt annat är skit enligt vad man läser. Hur har du hittat den här? Är den ofarlig? Ursäkta, förstår kanske fel men finns det risk för psykos eller tvärtom? Själv har lagt ner RC skiten av en anledning...

Psykos har man inte haft av dessa rc. Står på långtidsverkande amfetamin och tål det bra. Först var läkaren rädd för det. Men efter att min tidigare läkare konstaterat att det nog inte var psykos man vart inlagd för och försäkringsbolaget konstaterat att någon visst vart inne i bostaden när man vart iväg såå.. skrev denna läkare att det var yttre händelse som låg grund för det hela.. så nu äter man amfetamin som är kämt för och ge paranoia..men det har ännu inte hänt något på psykos fronten och så varit i 8 år minst med ctimulanter. Rc var ett sätt att ta reda på och försöka få en förnimmelse om vad som pågår. Tog ventilations firman till hjälp redan innan så det står klart där oxå. ( också) . Har frågat läkaren om det finns nån bot på psykopatistörning. Fick till svar att det är bara att vänta och leva med det- att man har en sjuk stalker efter sig i över 10 år..som inte ge sig. Undrar jämt dock varför. Polisen har gjort vad dem kan hittils. Psykopater använder andra som redskap dem kan till och med lura hela flashback forumet. En person sa bara en mening: en lögn kan lura och te sig vackert men den kan inte lura en hel värld som sagt. Inte äns grymheten på 40 talet lyckades med det. Kloka ord att tänka på. Tjohopp för amfetamin som ger sån klarhet i tankarna utan xanor tilloch med. / Mvh s.
Citera
2017-10-13, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk

Jag rekommenderar!

Tycker det är HELT fel av dig att rekommendera 150 mg startdos IV...

Ta det försiktigt gott folk, snälla.
Citera
2017-10-13, 19:40
Medlem
Klart smartare att börja försiktigt, men beroende på mängd man har tillgänglig osv, kan 150 ändå vara en bra rekomendation :-) Gillar man iv gör man det av en anledning. Vill man skjuta en 0.5 superdunder polskt stentjack eller 0.25 standarddos från dark web?

Som jag skrev tidigare så är det en potent rc. 50 mg iv färgade på bra på mig efter de första 150. Men vill man ta det lugnt skulle jag ändå säga 100 mg minst. Annars får man bara en halvdan upplevesle .

Inte sinnessjuk kick som 250 mg 3-cmc, men ändå lite när, fast på ett tjackigare vis. Pulsen stegrar för varje halvmeter som glider in, smaken i munnen... Ingen "ut i rymden kick" som Methylone el. liknande. Kickmässigt ganska nära vanligt tjack, bara 3 ggr så bra, Sen har jag inte riktigt klurat ut vad som händer efter kicken, men gissar jag mår ganska ok.

La nyss en ny order...
Citera
2017-10-13, 23:33
Medlem
"Detta låter ju fantastiskt, att det överhuvudtaget finns en substans som fungerar idag när allt annat är skit enligt vad man läser. Hur har du hittat den här? Är den ofarlig? Ursäkta, förstår kanske fel men finns det risk för psykos eller tvärtom"? Själv har lagt ner RC skiten av en anledning...

har inte fattat reglerna för om man får posta vendors namne eller inte, vilket ju kan tyckas lite märkligt, då det ska vara lagliga chemikalier. hursomhest. googla 3-fea så kommer en välkänd (zero) svensk shop up.

Hurvida det kan leda till psykoer låter jag vara osagt, men tvivilar inte en sekund på att det kan ge just det. Handlar väl om personlighet, tidigare erfarentheter/historik/känslohet osv, samt på dos och hur många doser/lång tid man håller på. Mitt första gram, drog jag 0.3 på kvällen, NOLL psyk-känsla. Andra dagen på hotell lyckades jag tycka i mig resterande mängd, var väl lite havskev då efter en stressig dag och då upplevde jag en viss paranoia, att hotellgrannarna i rummen bredid pratade om mig osv. Men jag bortsog från det o körde på, även om de sista pannorna, faktiskt kunde kvittat. I stort sett endast en lätt fysisk kick och smak i munnen. Inte mkt till rus.

Hur som helst, jämfört (för mig) med tex amfetamin så är detta betydligt snällare. Sisst jag tog tjack tog jag 0.5 sen fick jag spola ner resten för jag kände vart det var på väg. En sisådär 15 xanor fixade biffen, men ledde till andra ledsammeter dagen efter som jag inte ens kommer ihåg. Tjack är riktigr rävgif för mig. Upplever måna rc,tex 3.mmc, 3-cmc, Methylone mm som BETYDLIGT snällare än amfetamin när vi pratar psykoser. Men klart, beror på dos och tid av användande. Sist blev jag som sagt knas på första pannan tjack. Kändes som jag kom billigt undan när jag spolade ner de resterand 9.5

Sinnessjukt hur bränd man kan bli av en kemikalie som ska göra att man blir "smart". Srkämmande. Psykos är som att leva i en mardröm. Jag försöker vara försiktig av mig, men det blir lätt för mkt av det goda... att man aldrig lär sig... har iofs testat medicinska doser av attentin och elvanse med hyfsad bra effekt och utan större biverkningar än nån crash på eftermiddagen, lite nervösitet osv. Får se hur jag gör, har kontaktat sjukvården för remiss till psykiater

Huruvida 3-fma är farligt eller inte låter jag vara osakt, saknar tillräcklig erfarenhet, men gissar att det ligger i nivå med andra narkotiska preparat, dvs det är nog inte direkt hälsokost... :-) Det känns rent, starkt, lugnt, potent, och jag tror det klingar av mjukt (har fan ingen aning om jag ska vara ärlig). Idag, dagen efter en session, mår jag dock BÄTTRE ÄN NORMALT, viket känns lite skumt, återstår och se hur det känns i morgon.

5a beställd.... köp! köp! köp! (iaf om ni kör iv, annat vet jag inte, verkar ju fått högst delade omdömmen nasalt/oralt.)
Citera
2017-10-26, 07:53
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det verkar vara ganska dött på cs-fronten för nya rc-droger. 4F-PiPH verkade inte vara något att ha, tydligen gav den bara sveda i snoken och inget märkbart rus. Men hur är askens 4F-NEP då? Är den något att hänga i julgranen eller? Jag är skeptisk till dagens cs-droger.

4f-NEP är 10ggr sämre än 4F-PiHP.
PiHP kan du röka och få en liten skön känsla och eldar man rätt och försiktigt smakar det inte allt för illa och sätter sig inte så hårt i halsen. NEP däremot är som att röka sockervadd, blir något som liknar det i konstistens av röken. Ni som testat vet vad jag menar. Jag tycker 4F-PiHP är rätt schysst ibland och i inte allt för överdrivna doser och årerdoseringar. Sen går det för tillfället att beställa 4-CL-PHP som ska vara väldigt lika a-php/pvp. Är kristaller men ska gå att röka bra ändå vad jag hört. Rökte Alfa-PiHP kristaller och det är det fetaste jag rökt ever! Så har håller tummarna på att batchen från Aromers 4cl php ska kick nice!
Citera
2017-10-27, 00:48
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
4f-NEP är 10ggr sämre än 4F-PiHP.
PiHP kan du röka och få en liten skön känsla och eldar man rätt och försiktigt smakar det inte allt för illa och sätter sig inte så hårt i halsen. NEP däremot är som att röka sockervadd, blir något som liknar det i konstistens av röken. Ni som testat vet vad jag menar. Jag tycker 4F-PiHP är rätt schysst ibland och i inte allt för överdrivna doser och årerdoseringar. Sen går det för tillfället att beställa 4-CL-PHP som ska vara väldigt lika a-php/pvp. Är kristaller men ska gå att röka bra ändå vad jag hört. Rökte Alfa-PiHP kristaller och det är det fetaste jag rökt ever! Så har håller tummarna på att batchen från Aromers 4cl php ska kick nice!

Okej, då skiter jag i 4f-nep är ändå lite småsugen på 4F-PiHP. Får se om jag beställer när jag får lite pengar över som man kan slösa.
Citera
2017-10-27, 04:59
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Okej, då skiter jag i 4f-nep är ändå lite småsugen på 4F-PiHP. Får se om jag beställer när jag får lite pengar över som man kan slösa.

Gör det. Den är värd att testa i alla fall.
Jag tycker den är rätr schssyt om man röker och inte återdoserar för mycket. Samt inte går på det regelbundet. Brukar bli 1 - 3ggr på 2 månader för mig. Alfa-PiHPen var ju betydligt mycket bättre men man kan blanda 4F-PiHP med t.ex 4-CL-PHP som nu finns på Aromer för att få lite starkare kick och rus. Sen finns det andra Kationer man kan blanda med. Prövade NiEH en gång men fick en dålig batch och sen är den värdelös. Men PiHP och CL-PHP funkar.
Citera
2017-10-27, 16:35
Medlem
Citat:

Vill minnas att det satt någon och höll låda om att RP var det enda som fungerar med 4F-NEP
Citera
2017-10-28, 00:27
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Gör det. Den är värd att testa i alla fall.
Jag tycker den är rätr schssyt om man röker och inte återdoserar för mycket. Samt inte går på det regelbundet. Brukar bli 1 - 3ggr på 2 månader för mig. Alfa-PiHPen var ju betydligt mycket bättre men man kan blanda 4F-PiHP med t.ex 4-CL-PHP som nu finns på Aromer för att få lite starkare kick och rus. Sen finns det andra Kationer man kan blanda med. Prövade NiEH en gång men fick en dålig batch och sen är den värdelös. Men PiHP och CL-PHP funkar.

Okej, det brukar vara ganska nice att röka stimulantia så jag lägger en beställning kanske senare. Tack för tipset.

Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Vill minnas att det satt någon och höll låda om att RP var det enda som fungerar med 4F-NEP

Nä, har inte testat rp och är inte så sugen på det heller. Föredrar snortning eller rökning.
Citera
2017-10-28, 02:07
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Okej, det brukar vara ganska nice att röka stimulantia så jag lägger en beställning kanske senare. Tack för tipset.

Nä, har inte testat rp och är inte så sugen på det heller. Föredrar snortning eller rökning.

Gör så. Beställde själv både.4F-PiHP och 4-CL-PHP kristaller och rökte. Först PiHP sen kristallerna. Upplevde tyvärr inte CL-PHPen Fullt ut då jag börja med PiHP som sagt. Men lagt ny order och ska göra tvärtom denna gång. Sen testa att lägga båda på folie och röka ihop. Återkommer med rapport.

OBS!! Rekommenderar inte att blanda olika RC's utan rätt kunskap och harm reduction. Var väldigt försiktiga och ha gärna någon med dig så ni är två och kan reagera snabbt vid olycka eller pkötsliga negativa effekter! Vid misstanke om hjärtproblem/andnöd/stroke etc Ring 112 DIREKT och uppge exakt vad som tagits, hur och vilken mängd. Var ansvsrsfulla och behandla er själva och substanserna med stor respekt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in