2018-01-04, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Så alltså ingen AT alls? Serotonegt alltså typ mera mdma än tjack?

Precis. Nej AT har jag aldrig upplevt. Men sen är jag en person som hanterar dom flesta substanser varsamt.
När det gäller droger som MDMA så tar jag 1 dos, och sen får det vara.
Dom som fått avtänding av 3-FEA här på forumet verkar vara den skara av personer som trycker i sig ett helt gram på ett dygn, eller försöker racea på det som om det vore vanligt amfetamin.
Jag testade att återdosera en gång på 3-FEA men effekten blev inte direkt bättre av o göra så. Så har hållt mig till 1 dosering sen dess dom gånger jag tagit det.
Återdosera gång på gång ger inte allt för mkt helt enkelt. Man kommer nog bara stöta på mer och mer bieffekter destu mer man doserar det iaf.
Max dosen vid 1 tillfälle jag själv intagit är runt 170MG.
Sen har jag tagit ett break från substansen på minst 1-2veckor.
Citera
2018-01-04, 15:29
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Precis. Nej AT har jag aldrig upplevt. Men sen är jag en person som hanterar dom flesta substanser varsamt.
När det gäller droger som MDMA så tar jag 1 dos, och sen får det vara.
Dom som fått avtänding av 3-FEA här på forumet verkar vara den skara av personer som trycker i sig ett helt gram på ett dygn, eller försöker racea på det som om det vore vanligt amfetamin.
Jag testade att återdosera en gång på 3-FEA men effekten blev inte direkt bättre av o göra så. Så har hållt mig till 1 dosering sen dess dom gånger jag tagit det.
Återdosera gång på gång ger inte allt för mkt helt enkelt. Man kommer nog bara stöta på mer och mer bieffekter destu mer man doserar det iaf.

Okej tacksam för utförliga svar. Ska nog testa 3an, vilken dos körde du då då? Körde du nasalt el oralt?
Citera
2018-01-04, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Tycker att 3fea var bättre än 4an, men kan vara för jag fick psykos eller överdos på den. (Ca25mg rp) Ska testa igen i helgen o se om det är bättre med mindre fast i näsan denna gång haha

Ja det kan ju gå åt helvete. Titta bara på aftonbladet, Där har ju någon tomte lyckats hoppa från 6våningen med nån psykos. Men då inte av 4-FEA. Utan 3-FEA haha!
Blanda inte in 3f-PVP i mixen som du gjorde sist så ska du nog se att du inte får någon psykos nästa gång iaf hehe.
Citera
2018-01-04, 15:33
Medlem
Citat:
Okej tacksam för utförliga svar. Ska nog testa 3an, vilken dos körde du då då? Körde du nasalt el oralt?
150-170mg har jag hållt mig till varje tillfälle.
Jag har testat det både nasalt och oralt. Och för mig så var det ungefär likadant. Det slog på lite snabbare med nasalt som man kan förvänta sig.
Men det går utmärkt att bomba det i stället. Den lämpar sig bra nasalt iaf, tyckte varken den sved för mkt, eller doftade särskilt äckligt. Tyckte nästan lukten påminde lite om vanligt affe.
Citera
2018-01-04, 17:02
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ja det kan ju gå åt helvete. Titta bara på aftonbladet, Där har ju någon tomte lyckats hoppa från 6våningen med nån psykos. Men då inte av 4-FEA. Utan 3-FEA haha!
Blanda inte in 3f-PVP i mixen som du gjorde sist så ska du nog se att du inte får någon psykos nästa gång iaf hehe.
Vad kan jag förvänta mig? Typ mdma rus eller typ uppåt cs? Alt hur blir ruset
Citera
2018-01-04, 17:34
Medlem
-spitzlix-s avatar
Hmm ingen CS inrikes som påminner om tjack?
Citera
2018-01-04, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Vad kan jag förvänta mig? Typ mdma rus eller typ uppåt cs? Alt hur blir ruset

Lite små mdma vibbar kanske. Men inte lika bra själv klart Ruset sitter dock i en bra bit längre än vad MDMA gör.
Citera
2018-01-04, 21:21
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Hmm ingen CS inrikes som påminner om tjack?

3-fea 4-fea verkar vara dom som i allafall ligger lite nära
Citera
2018-01-04, 21:23
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
150-170mg har jag hållt mig till varje tillfälle.
Jag har testat det både nasalt och oralt. Och för mig så var det ungefär likadant. Det slog på lite snabbare med nasalt som man kan förvänta sig.
Men det går utmärkt att bomba det i stället. Den lämpar sig bra nasalt iaf, tyckte varken den sved för mkt, eller doftade särskilt äckligt. Tyckte nästan lukten påminde lite om vanligt affe.

Man brukar ju vilja dra på när man väl är igång, men om avtändningen ligger i mängden så kommer i allfall jag chilla då fast är ju svårt när man väl börjat nalla hehe
Citera
2018-01-04, 21:27
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
3-fea 4-fea verkar vara dom som i allafall ligger lite nära
Nja kört dom och tycker det är mer mdma-light tyvärr.. Saknar 3-bmc, hoppas någon får in den. 4-me-nep eller 4-epd då? Något att hänga i granen? Annars blir det nog en 3a tjack för ockerpris.
Citera
2018-01-05, 07:42
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Nja kört dom och tycker det är mer mdma-light tyvärr.. Saknar 3-bmc, hoppas någon får in den. 4-me-nep eller 4-epd då? Något att hänga i granen? Annars blir det nog en 3a tjack för ockerpris.

Vet faktiskt inte. Rc’s brukar inte heller vara billigt.
Citera
2018-01-05, 16:48
Medlem
Citat:

Hade ca 1/3 gram kvar av nep efter jag hade kört slut på 3F-PVP, och blev vaken bara typ. Jag gillade ändå den när jag tog den innan, pvp sabbade den typ? Har tom skrivit ett inlägg i 3F-PVP tråden att jag gillade nep ruset mer utan att jag kommer ihåg det.

Hade vilat 2 dagar emellan och ätit/druckit(som jag ändå gör genom ett cs-race) och sovit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in