2018-02-15, 17:46
Medlem
Svarar till Er alla undvik 3f-pvp så långt ni bara kan. Orkar inte utveckla nu men det är inte ett dugg potent, luktar fan, smakar fan och helt verkningslöst. Smuts.
Citera
2018-02-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sykonylop
Svarar till Er alla undvik 3f-pvp så långt ni bara kan. Orkar inte utveckla nu men det är inte ett dugg potent, luktar fan, smakar fan och helt verkningslöst. Smuts.

Körde du nåt iv?
Citera
2018-02-15, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontorpserik
Körde du nåt iv?

Nej skulle aldrig falla mig in med denna substans. Hade planer på att göra det men när jag testade att röka och snorta kom jag fram till att ska jag avlida med en nål i armen så ska det göras värdigt med en substans som framkallar glädje.
Citera
2018-02-15, 21:34
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:

Alla rc luktar väl helvete i princip? Om man kör nasalt dvs. Smakat på den har jag dock inte planerat!
Men vi är många som tycker den är potent och bra, det är individuellt.
Sen är det ju svårt att ta något på allvar när det följs av att man inte vill utveckla eller dyl. Är det något innehåll som du har spekulationer om eller sitter du på fakta?
Citera
2018-02-16, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Alla rc luktar väl helvete i princip? Om man kör nasalt dvs. Smakat på den har jag dock inte planerat!
Sen är det ju svårt att ta något på allvar när det följs av att man inte vill utveckla eller dyl. Är det något innehåll som du har spekulationer om eller sitter du på fakta?

Ja dom gör ju det. A-pihp tex luktade ju bra mkt värre än denna. Tycker allvarligt talat inte 3f-pvp luktar särskilt mkt. .
Citera
2018-02-16, 15:54
Medlem
Citat:

jag utvecklade i denna tråden och står fast vid att 3F-PVP är verkningslöst och antagligen skadligt. Skadligt är väl alla droger men jag tar hellre risk att få skada av en substans som man mår bra på än detta ämne.

(FB) 3f-pvp
Citera
2018-02-17, 01:59
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag tycker att 3F-PVP fungerade riktigt bra. Det kan ju vara så att du har råkat fått en dålig batch.
Citera
2018-02-17, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag tycker att 3F-PVP fungerade riktigt bra. Det kan ju vara så att du har råkat fått en dålig batch.

Ja kanske det många lovordar ju denna drog så det är inte helt omöjligt. I vilket fall som helst så stod i går stod det i tidningen om den. Eller ja, i videon säger de 3M-PVP och de har även skrivit det. (stavfel) De måste mena 3F-PVP. De varnar för den och det står att en snubbe hoppat från en balkong under ruset. Tragiskt händelse och i alla fall jag hoppas att denna drog försvinner och blir klassad snarast.

https://www.expressen.se/nyheter/bro...tt-skorda-liv/
Citera
2018-02-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ja kanske det många lovordar ju denna drog så det är inte helt omöjligt. I vilket fall som helst så stod i går stod det i tidningen om den. Eller ja, i videon säger de 3M-PVP och de har även skrivit det. (stavfel) De måste mena 3F-PVP. De varnar för den och det står att en snubbe hoppat från en balkong under ruset. Tragiskt händelse och i alla fall jag hoppas att denna drog försvinner och blir klassad snarast.

https://www.expressen.se/nyheter/bro...tt-skorda-liv/

Använder du expressen som källa? >.<
"Polisen säger denna kommer skörda liv" Men den har tydligen inte det än om man ska döma det som står i rapporten.
Om nån dåre jämför en stimulant men fentanyl så kommer iaf jag inte lyssna. Det är redan bevis på att personen inte vet vad fan han talar om.
Citera
2018-02-18, 02:39
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
jag utvecklade i denna tråden och står fast vid att 3F-PVP är verkningslöst och antagligen skadligt. Skadligt är väl alla droger men jag tar hellre risk att få skada av en substans som man mår bra på än detta ämne.

(FB) 3f-pvp

Jag har aldrig fått några av de där biverkningarna du beskriver. Men så är det väl med alla droger vilken sort de än tillhör? Jag får skit av saker som folk älskar också, som sagt, individuellt.

Sen är det väl ingen drog som är särskilt bra för kroppen. Har bara tagit nasalt och tycker inte den är särskilt farlig, men om du drar upp 0,2 i snoken fattar jag om du får hjärtklappning och massa annat, jag är inte ens i närheten av så höga doser på denna, det känns som om att satsa på psykos eller dylikt. Det är väl mer typ vad man skulle ta på tjack eller liknande?

För att undvika missförstånd: Jag menar absolut inte att denna är nyttig, ofarlig eller att jag skulle gå runt och förespråka den för andra människor! Jag är fullt medveten om hur RC kan förstöra människor eller känna själv vilka just min kropp inte reagerar bra alls på. Sen konsumerar jag någon helg då och då så det känns ok för mig!
Senast redigerad av Phobiazi 2018-02-18 kl. 03:04.
Citera
2018-02-18, 02:42
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Ja dom gör ju det. A-pihp tex luktade ju bra mkt värre än denna. Tycker allvarligt talat inte 3f-pvp luktar särskilt mkt. .

Inte jag heller. Jag menar, använder man typ 7 dagar i rad eller något kan jag tänka mig att man luktar fan, men jag brukar inte direkt köra så ofta! xD
Citera
2018-02-18, 10:36
Medlem
Citat:
Jag har aldrig fått några av de där biverkningarna du beskriver. Men så är det väl med alla droger vilken sort de än tillhör? Jag får skit av saker som folk älskar också, som sagt, individuellt.

Sen är det väl ingen drog som är särskilt bra för kroppen. Har bara tagit nasalt och tycker inte den är särskilt farlig, men om du drar upp 0,2 i snoken fattar jag om du får hjärtklappning och massa annat, jag är inte ens i närheten av så höga doser på denna, det känns som om att satsa på psykos eller dylikt. Det är väl mer typ vad man skulle ta på tjack eller liknande?

För att undvika missförstånd: Jag menar absolut inte att denna är nyttig, ofarlig eller att jag skulle gå runt och förespråka den för andra människor! Jag är fullt medveten om hur RC kan förstöra människor eller känna själv vilka just min kropp inte reagerar bra alls på. Sen konsumerar jag någon helg då och då så det känns ok för mig!

Hjärtklappning? Fick ingen hjärtklappning överhuvud taget. Vissa skrev att om man röker det ska man ta superlite och att man får hjärtklappning som fan och man inte skulle bli rädd då utan det är normalt att få på 3F-PVD en stund efter intag. Jag rökte smakade fan men det blev en fin droppe att jaga drake med. Dock det enda som hände var huvudvärk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in