Citat:
Ursprungligen postat av
Sykonylop
jag utvecklade i denna tråden och står fast vid att 3F-PVP är verkningslöst och antagligen skadligt. Skadligt är väl alla droger men jag tar hellre risk att få skada av en substans som man mår bra på än detta ämne.
(FB) 3f-pvp
Jag har aldrig fått några av de där biverkningarna du beskriver. Men så är det väl med alla droger vilken sort de än tillhör? Jag får skit av saker som folk älskar också, som sagt, individuellt.
Sen är det väl ingen drog som är särskilt bra för kroppen. Har bara tagit nasalt och tycker inte den är särskilt farlig, men om du drar upp 0,2 i snoken fattar jag om du får hjärtklappning och massa annat, jag är inte ens i närheten av så höga doser på denna, det känns som om att satsa på psykos eller dylikt. Det är väl mer typ vad man skulle ta på tjack eller liknande?
För att undvika missförstånd: Jag menar absolut inte att denna är nyttig, ofarlig eller att jag skulle gå runt och förespråka den för andra människor! Jag är fullt medveten om hur RC kan förstöra människor eller känna själv vilka just min kropp inte reagerar bra alls på. Sen konsumerar jag någon helg då och då så det känns ok för mig!