2018-05-16, 01:26
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Finns det någon schyst shop som säljer CS och har postförskott? Jag tror tyvärr ej att det finns men måste fråga ändå.
Citera
2018-05-16, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Finns det någon schyst shop som säljer CS och har postförskott? Jag tror tyvärr ej att det finns men måste fråga ändå.
Shoo Finn's de men Dom har tyvärr inte någon CS ;/ bara 4fea o andra hallucinationer o spice
Citera
2018-05-20, 01:26
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Shoo Finn's de men Dom har tyvärr inte någon CS ;/ bara 4fea o andra hallucinationer o spice
Okej, de va ju trist. Du menar kickass antar jag. Såg att det fanns lite godis där. Förresten 4fea är ju cs, men den sög enligt mig.
Citera
2018-05-20, 08:30
Medlem
Citat:
Okej, de va ju trist. Du menar kickass antar jag. Såg att det fanns lite godis där. Förresten 4fea är ju cs, men den sög enligt mig.
Har kört 4fea också men av någon anledning fick ja hallucinationer av den vilket jag inte tycker om o speciellt inte när jag är ute efter CS haha,RC*nrikes har CS men inte pf. Ska testa dom så fort asken tas bort.
Citera
2018-05-20, 18:25
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Har kört 4fea också men av någon anledning fick ja hallucinationer av den vilket jag inte tycker om o speciellt inte när jag är ute efter CS haha,RC*nrikes har CS men inte pf. Ska testa dom så fort asken tas bort.
Har själv inte fått några hallisar av 4fea, utan jag tyckte bara att den gav obehagskänslor.
Citera
2018-05-20, 21:16
Medlem
Citat:
Har själv inte fått några hallisar av 4fea, utan jag tyckte bara att den gav obehagskänslor.
De var mer hjärnan /ögonen hängde inte med o blev typ färger efter skuggor och i ögonvrån, haha men kan också bero på att min kropp/psyke inte var på topp då också,detta är precis när 4an kom ut(i julas/nyår) haha
Citera
2018-06-27, 14:31
Medlem
Någon som vet vilken sort som kommer finnas nu när 3f är borta?
Citera
2018-06-27, 16:17
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lackarkungen
Någon som vet vilken sort som kommer finnas nu när 3f är borta?

Kommer lanseras olika nya PVP varianter. Sen om dom är lika bra vet e fan. Går däremot att beställa både a-pvp och alfa-pihp från utländska sidor som leverar till Sverige. Beställt själv och var riktigt bra kvalité. Särskilt alfa pihpen. Bättre än 3fpvp som asken hade innan dom la ner. Och a-pvp var också sjukt potent. Fick kristaller. Rökte dom och kicka llkt crack/meth. Tror dom som kommer lanseras på svenska sidor inte kommer vara lika bra så mitt tips är att köpa in från utländska sidor. Finns flera att välja på. Både pulver och kristaller. Och jag har beställt kanske ett dussin ggr och alltid fått inom.en vecka.
Citera
2018-07-03, 13:19
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheesecakeLover
Kommer lanseras olika nya PVP varianter. Sen om dom är lika bra vet e fan. Går däremot att beställa både a-pvp och alfa-pihp från utländska sidor som leverar till Sverige. Beställt själv och var riktigt bra kvalité. Särskilt alfa pihpen. Bättre än 3fpvp som asken hade innan dom la ner. Och a-pvp var också sjukt potent. Fick kristaller. Rökte dom och kicka llkt crack/meth. Tror dom som kommer lanseras på svenska sidor inte kommer vara lika bra så mitt tips är att köpa in från utländska sidor. Finns flera att välja på. Både pulver och kristaller. Och jag har beställt kanske ett dussin ggr och alltid fått inom.en vecka.
Antagligen massa bieffekter på de nya.
Citera
2018-07-15, 19:13
Medlem
ishqs avatar
Tips på en bra cs som inte syns på pissprov som går att beställa?
Citera
2018-07-15, 21:25
Medlem
eyeque77s avatar
Är intresserad av mer info då pv-analoger är min stora passion!
Senast redigerad av eyeque77 2018-07-15 kl. 21:30.
Citera
2018-07-15, 21:29
Medlem
eyeque77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheesecakeLover
Vill ha mer info då PV-analoger är det bästa jag vet och har erfarenhet större än de flesta inom detta område men har dålig erfarenhet av kvaliteten på vissa utländska shopar.
Har saknat a-php sen det försvann. Men alfa-pihpen va ju fin den oxå..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in