Vet att jag skrivit om det tidigare men nu funderar jag verkligen på att sälja Skorpionen. Den har varit en fantastisk kreditharvare men efter totalt nu c:a 650 matcher (3:e mest i mitt garage - med 55% wr och c:a 1650 i avr damage efter c:a 600 matcher) så är den nu
totalt ospelbar sedan en tid tillbaka. Som sagt, kan inte sätta fingret på vad det är exakt men den måste vara smygnerfad så in i helvete.
Allt studsar, man blir spottad av en IS-3 från 445 meter (trots cammo, cammonät, still bakom en buske och det faktum att en IS-3 bara ser typ 350 m...!?) samt att alla hits man tar resulterar i någon typ av ammorack liknande träff. Trist. Är nu nere på 52,5% wr och 1450 i avr damage. Ett helt makalöst fall från tidigare (ovan) med tanke på att förändringen gäller kanske endast 50-talet matcher av dessa. Då kan ni fatta vilken radda med urusla resultat det varit med Skorpionen den senaste tiden....
Som grädde på moset så gick jag även in i en monumental motivationssvacka när julbonusen försvann. Ligger vanligtvis runt kanske 2k i WN8 när jag lallar runt till vardags - men sen julen tog slut kommer jag knappt ens upp i 1k? Hela den här veckan har jag haft under 25% i wr och 500 i WN8 och loggat ur pga tristess innan jag ens lirat 10 matcher. Tror det är dags för en paus igen helt enkelt. Fast det blir en kort sådan för oavsett vad så kommer jag spela som fan när HD-kartorna kommer.

Det blir ett helt nytt lir! Gillade verkligen de jag testade på Sandbox-servern tidigare. Tror inte folk kommer bli missnöjda direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Amiron
Skiter högaktningsfullt i om folk tycker T29 är en "noob vagn", jag gillar den.
Äsch. En maxad T29 med bra crew är bland de roligaste heavys man kan spela i WoT. Sen får de kalla den vad de vill. Vem bryr sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bluebeast72
Ingen kan anklaga kinesiska td för o vara lättspelade

Tycker de påminner om Obj263-linjen. Är på tier VII nu men jag vet i ärlighetens namn inte varför jag fortsätter grinda dem? Inte speciellt roliga faktiskt. Men det kanske blir bättre?
Apropå Obj263 vill jag även uttrycka min tacksamhet till WG som tar bort 122-54 bara veckor efter att jag la en jävla massa guld på att fri-xp:a mig förbi skiten just för att den var en sån förbannad pina att spela. Tack WG! Mycket uppskattat. (Japp, visst mått av ironi här. Typ 100%).
Citat:
AgingJedi tar en titt på assault mode och varför han har stängt av det.
Har just slagit på Assault mode igen efter att haft det avslaget i typ två år. Det kändes ganska omgående som att jag insåg varför jag slog av det då. Men jag tänkte köra lite till och ge det en chans. Tycker ändå tanken är god.