Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Har du spelat mycket under julen och pyntat granen?
Jag lirade en del och hittade helt plötsligt fyra kvinnliga besättningsmedlemmar i baracken. Med 2 fria skills, helt sjukt har ingen aning hur dem kom dit
Jäpp det har jag gjort. Tjejerna har man vunnit i takt med att man fått granen högre och högre. Tror jag hade den i IX, 78 med två kvar för nästa nivå, 80. Sen försvann den ju =/ Men det ska gå att ha fått en femte tjej om man fått granen så pass högt pyntad.
Andra bonusar från granen och snökanonen är ju en hel del kaffe med dopp, verktygslådor, första förbandslådor osv, och du har dessutom (antagligen) fått
en helvetes massa "100% bonus för 1 timme", "50% extra silver i 2 timmar" osv, jag har 99+ styck såna bonusar liggandes nu.