Citat:
Ursprungligen postat av
Hs187
edit: om man ska vara konspiratorisk, kanske quickybaby fick betalad av WG för överhypa den vagn?
Ärligt talat så tänkte jag samma sak när han spelade. Han träffade i princip
samtliga skott han drar iväg (bortsett från snapshots) - och det gör jag inte i samma lägen ens med Strv 103-0 eller Strv S (de med bäst accuracy jag har i spelet; 0,27 eller vad det är) en
riktigt bra RNG-dag.
Och då har den djävla polskitanken
0,40 dispersion (visst lite med bättre med full crew, vents, consumables osv som QB till och med sade att han körde- men ändå).
Så bra träffar inte en vanlig spelare - på så långa avstånd dessutom. Inte en chans.