2018-07-31, 16:21
  #24025
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Ni är elaka, med QBs hjälp lurar ni iväg mina surt förvärvade pengar till ryssland

Nä. Jag blev faktiskt riktigt sugen på att köpa den - men efter att ha spelat lite nu idag och fått den vanliga RNG-hammaren med 90% förluster på rad pga bot-lag och att det inte går att träffa/penna något stillastående på 200 meter med en .02x-kanon med 330+ pen - så nej. WG kan ta sin polska bögtank och köra upp den i röven på Serb utan att spotta först.

Jag bränner de 350 spännen på någonting annat istället. Synd - för jag var faktiskt på humör att köpa skiten.
Citera
2018-07-31, 20:10
  #24026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Nä. Jag blev faktiskt riktigt sugen på att köpa den - men efter att ha spelat lite nu idag och fått den vanliga RNG-hammaren med 90% förluster på rad pga bot-lag och att det inte går att träffa/penna något stillastående på 200 meter med en .02x-kanon med 330+ pen - så nej. WG kan ta sin polska bögtank och köra upp den i röven på Serb utan att spotta först.

Jag bränner de 350 spännen på någonting annat istället. Synd - för jag var faktiskt på humör att köpa skiten.

Du har turen med dig, många sa den(50TP Prototyp) var inte särskilt bra vagn.

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/680194-pre-sales-the-50tp-prototyp/page__st__140#topmost

Läs bara några senaste sidorna.

edit: om man ska vara konspiratorisk, kanske quickybaby fick betalad av WG för överhypa den vagn?
Citera
2018-07-31, 20:33
  #24027
Medlem
270215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
edit: om man ska vara konspiratorisk, kanske quickybaby fick betalad av WG för överhypa den vagn?

Tycker väl inte han sa varken bu eller bä här utan lade fram fördelar och nackdelar sen får du avgöra om det är en vagn du vill ha.

Jag har inte hans skills jag har ingen besättning med 4-5 skills eller perks men jag HAR en Obj.252 så det blir ingen polsk tung vagn för mig inte =)
Citera
2018-07-31, 20:48
  #24028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 270215
Tycker väl inte han sa varken bu eller bä här utan lade fram fördelar och nackdelar sen får du avgöra om det är en vagn du vill ha.

Jag har inte hans skills jag har ingen besättning med 4-5 skills eller perks men jag HAR en Obj.252 så det blir ingen polsk tung vagn för mig inte =)

Varför la WG ut en premium polsk tungvagn, de borde lägga ut en premium polsk kavallerihäst med 0 i armor istället.

Citera
2018-07-31, 21:31
  #24029
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
edit: om man ska vara konspiratorisk, kanske quickybaby fick betalad av WG för överhypa den vagn?

Ärligt talat så tänkte jag samma sak när han spelade. Han träffade i princip samtliga skott han drar iväg (bortsett från snapshots) - och det gör jag inte i samma lägen ens med Strv 103-0 eller Strv S (de med bäst accuracy jag har i spelet; 0,27 eller vad det är) en riktigt bra RNG-dag.

Och då har den djävla polskitanken 0,40 dispersion (visst lite med bättre med full crew, vents, consumables osv som QB till och med sade att han körde- men ändå).

Så bra träffar inte en vanlig spelare - på så långa avstånd dessutom. Inte en chans.
Citera
2018-07-31, 21:36
  #24030
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Du har turen med dig, många sa den(50TP Prototyp) var inte särskilt bra vagn.

Har bara spelat en match inget Ess, 3918 skada.
Citera
2018-07-31, 21:40
  #24031
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Så bra träffar inte en vanlig spelare - på så långa avstånd dessutom. Inte en chans.

Han spelar många matcher och väljer de med bra resultat. Det är alltså inte genomsnittlig RNG man ser i youtube klippen.
Citera
2018-07-31, 21:53
  #24032
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Har bara spelat en match inget Ess, 3918 skada.

Jag hänvisar bara till tråden i WoT har inte spelat den så har ingen åsikt angående den.
Citera
2018-07-31, 23:09
  #24033
Medlem
franges avatar
Ok. Nu sitter jag på 32 matcher och 31% wr med AMX AC 46. ARL V39 låg jag på 55% på 118 matcher och och S35 CA wr på 66% på 32 matcher.

Alltså seriöst. Blir 46an ens bättre med toppkanonen eller är det lika bra att ge upp det franska TD-trädet helt och hållet?

För det här är verkligen inte roligt. På något sätt.

Och det är konsekvent samma saker som det gick med Jpanther II och ISU-152 (som jag gav upp och sålde efter 50-75ish matcher med varje) - det blir enbart katastrofmatcher med katastroflag - konsekvent. Oavsett hur bra jag presterar i matcher och hur mycket utmärkelser jag än får - så går det inte att vinna när det står 0-5 redan efter knappt 2 minuter och bara fortsätter så.

Detta utan allmän RNG/MM-katastrof. Utan det håller i sig konsekvent just på den här djävla vagndjäveln. Som sagt. Samma förbannelse som ISU-152 och Jpanthern.
Citera
2018-08-01, 01:15
  #24034
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Du har turen med dig, många sa den(50TP Prototyp) var inte särskilt bra vagn.

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/680194-pre-sales-the-50tp-prototyp/page__st__140#topmost

Läs bara några senaste sidorna.

edit: om man ska vara konspiratorisk, kanske quickybaby fick betalad av WG för överhypa den vagn?
Ja faktiskt. Det var lite väl många jämförelser med Defender kan man tycka (även om han försökte släta över det lite). Och visst, i rätt händer är 50TP säkert bra... men långt ifrån alla som spelare den är "rätt händer".
Orkade bara lira 5 matcher idag men det svämmade över med 50TP i de matcherna. (Måste ju vara årets försälnjningssucce - alla vill ha en ny Defender). Iaf, det blev inte mer än 6 kills totalt. 3 av dessa var 50TP. Lower plate är stark som ett mjölkpaket - och de som inte är "rätt händer" kör den bara rakt fram in i vilken brawlersituation som helst. Tack för kaffet!

Själv skyggar jag lite för den dåliga pennen med standardammon. Men jag har inte helt uteslutit ett köp ännu...
__________________
Senast redigerad av Ace Ventura 2018-08-01 kl. 01:21.
Citera
2018-08-01, 02:06
  #24035
Medlem
Inte så jätte imponerad av den nya Polska tanken, har sänkt ett par idag. tornet verkar starkt men skjuter den bara lång ner eller i sidan.
Citera
2018-08-02, 00:16
  #24036
Medlem
Som jag skrev ett par dagar sedan när jag haft en dålig dag, med 34% i W/L, idag jag har bra flyt idag faktiskt, 16wins/4loses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in