Men du är nog ingen som tror att alla av modsen är judar, häng inte upp inte dig just på det.
Frågan är väl retorisk (tror jag det heter) - driver Flashback Forum en Judisk Agenda?
Uppenbarligen; JA
De är väl själva poängen med tråden om jag fattat rätt
Kan du i enkel punktform visa på att det de facto är så att forumet driver en judisk agenda? En lista som håller för objektiv granskning. Det vill säga att man utan problem köper punkterna utan att man för den sakens skull är "judekritisk".
Men du är nog ingen som tror att alla av modsen är judar, häng inte upp inte dig just på det.
Frågan är väl retorisk (tror jag det heter) - driver Flashback Forum en Judisk Agenda?
Uppenbarligen; JA
De är väl själva poängen med tråden om jag fattat rätt
Jag är egentligen osäker på vad som skulle vara en judisk agenda. Som jag ser det får du skriva i princip vad som helst så länge du skriver det på rätt ställe - och därmed faller resonemanget.
Kan du i enkel punktform visa på att det de facto är så att forumet driver en judisk agenda? En lista som håller för objektiv granskning. Det vill säga att man utan problem köper punkterna utan att man för den sakens skull är "judekritisk".
Ja, fast inte just nu, då jag är tillfälligt tystad enligt regel 0.06 (inte min åsikt, det kommer som punkt 1) i enkel punktform hur Flashback nu gått från parantesförbud till Judisk Agenda i enkel punktform, det handlar inte om ”judekritiskt”, antisemitisk, neutral - förutom Sionist, för gynnas av det.
Tråden om Syrien tex, ska det bli som Aftonbladet där ingenting om Israel inblandning får nämnas?
Inlägg som detta https://www.flashback.org/p59936174 (re-post, ursprungligen raderat)
(min åsikt om varför Amnestys/Goldsmiths Förintelseläger Sayanara var Fake, har inte nått med judar att göra knappt. Eller försvara, i skrift, varför de ljuger om sina terrorattacker och skyller på Hezbollah. Eller de här: https://twitter.com/arbetarbroder/status/932386135434817536
(togs upp på Press Tv men på Flashback är sån info förpassad till ”Konspirationsteorier”
Man behöver inte va kritisk ett dugg mot judar för förstå konsekvenserna.
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag är egentligen osäker på vad som skulle vara en judisk agenda. Som jag ser det får du skriva i princip vad som helst så länge du skriver det på rätt ställe - och därmed faller resonemanget.
Alltså, ska jag sammansatta vad de jävlarna försöker sig på och driva igenom så är det att allt om judar, som inte är direkt hyllande, ska tas i forumdel konspirationsteorier
Det är, tyvärr, den Judiska Agendan.
Detta genom korrumpera regler som 0.03 och 0.02 till sin egna Hittepå-regel
Ja, fast inte just nu, då jag är tillfälligt tystad enligt regel 0.06 (inte min åsikt, det kommer som punkt 1) i enkel punktform hur Flashback nu gått från parantesförbud till Judisk Agenda i enkel punktform, det handlar inte om ”judekritiskt”, antisemitisk, neutral - förutom Sionist, för gynnas av det.
Jag tar det som ett nej. Om du är orolig för 0.06 så går det bra att PMa mig den här punktlistan. Jag vill ha punktlistan och inget annat, har vi en deal? Jag gör en mock-up för PM:et så att du förstår hur det ska se ut.
Citat:
[Inledande artighetsfraser]
Anledning 1
Anledning 2
Anledning 3
[Avslutande artighetsfraser]
Inga krusiduller, inget kringsnack - bara artighetsfraserna och listan.
Citat:
Alltså, ska jag sammansatta vad de jävlarna försöker sig på och driva igenom så är det att allt om judar, som inte är direkt hyllande, ska tas i forumdel konspirationsteorier
Mycket konstigt, jag är inne i Outlaw flera timmar varje dag men det här är något jag helt har missat. Menar du alltså att det finns en Gruppering inom moderatorerna som driver det här?
nej man får gärna säga imott med rimliga mottsägelser, men när man ljuger och vrider på det som är uppenbart, ser jag det som ett judiskt bettende. jude är ett betende, ett tanke sätt, inte en ras.
att eran åsikt är att min åsikt är knäpp och rubbad, ska inte hindra mig från att tala den, det strider mott yttrandefriheten.
dock har jag inget mer att säga till just dig då även du beter dig som en jude.
Det roligaste här är förstås att du faktiskt får säga de här sakerna. Så länge som du håller dig i rätt tråd.
Det här är en tråd som handlar om just att mods och admins är judar och om forumet driver en judisk agenda, och därmed får du säga att moderatorer är judar, utan att det censureras.
Det vi hela tiden säger, gång på gång, är att du FÅR säga sådana saker. Så länge som du säger det i en tråd där det hör till ämnet.
Det är när du säger saker som inte hör till trådens ämne, som de inläggen blir raderade.
Inga krusiduller, inget kringsnack - bara artighetsfraserna och listan.
Eders Höget Koningen,
Den efterfrågade listan:
- förbudet av Trippelparenteserna.
- Man får inte diskutera judar som grupp i en tråd som handlar om etniciteter.
- borttagningen av delforumet "judiska maktförhållanden".
Den efterfrågade listan:
- förbudet av Trippelparenteserna.
- Man får inte diskutera judar som grupp i en tråd som handlar om etniciteter.
- borttagningen av delforumet "judiska maktförhållanden".
Må du puffa i frid
Med vänliga hälsningar
f
Man får fortsätta skriva ut med ord bestående av bokstäver den innebörd som det har att göra trippelparentser runt ett namn, det är bara kodspråk som inte är tillåtet.
Punkt 2 kan jag inte uttala mig om så länka mig gärna en sån tråd.
Man får fortfarande diskutera judiska maktförhållanden, det har bara inte ett eget forum.
Man får fortsätta skriva ut med ord bestående av bokstäver den innebörd som det har att göra trippelparentser runt ett namn, det är bara kodspråk som inte är tillåtet.
Punkt 2 kan jag inte uttala mig om så länka mig gärna en sån tråd.
Man får fortfarande diskutera judiska maktförhållanden, det har bara inte ett eget forum.
Får man alltså skriva [trippelparantes]BigFatCone[/trippelparantes]?
Att ha ett speciellt forum för ett fenomen är inte samma sak som att man sprider ut diskussionen över olika delforum. Det skulle inte vara förvånande ifall påtryckningar skett, det skulle vara förvånande om påtryckningar inte skett.
driver Flashback Forum en Judisk Agenda?
Uppenbarligen; JA
Om det nu vore sant och det vore ett problem för dig. Varför är du då här? Du verkar vara en otroligt insnöad person. Det är väl bara att dra vidare. Eller skulle ditt liv tappa i kvalitet då?
för övrigt tyder det löngn aktiga och orm slingrande betende som många moderatorer har på en judisk bakgrund.
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
kort och gott ljug mig i ansiktet, så kommer jag kalla dig en ljugande jude tills du bevisat motsatsen.
är du en fiende till sanning så är du troligen en infiltrerande jude.
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ingen idé, det blir samma svar som alla andra alltid har fått,
Påstår du nu att du har ljugit? Att du varit del av någon komplott med att ljuga för att skydda Flashback? Eller beror det på att samma svar som alla andra alltid har fått beror på att det är så som det faktiskt är? Att det är därför som det trots sisådär 100 moderatorer och 250 ex-moderatorer ändå inte funnits någon som varit villig att avslöja "lögnerna"?
Citat:
och jag är väl fan gammaldags, men jag har gett mitt ord på att det jag vet i egenskap i moderator, talar jag inte om.
Den saken hedrar dig i alla fall. Men jag tror du nog kan få tillstånd av admin, om du frågar, att avslöja alla judiska hemligheter om forumet som du lärde dig när du var moderator.
Citat:
Sen lägger du ord i munnen på mig
Om jag gjorde det så ber jag uppriktigt om ursäkt. Att påstå att du snackar om en viss sak eller driver en viss agenda är en sak, att lägga ord i munnen på någon annan är däremot något annat och som inte ska göras.
Citat:
Det betyder inte att jag ej noterat den judiska agenda som pushats, och sakta drivits igenom tills parantesförbudet kom och som ordspråket går: ”Parantesförbud betyder High Way to Tel-Aviv” och nu är vi snart framme,
Det ordspråket har jag aldrig hört innan. Nyligen stiftat eller helt och hållet påhittat?
Citat:
Och med tanke på deras hat mot det fria ordet, och vad du själv argumenterar för: ZIONIST💀AGENDA
Vi kämpar för det fria ordet. För ALLAS rätt till yttrandefrihet. Att tysta andras yttrandefrihet och hävda att det handlar om ens egen yttrandefrihet är däremot något förkastligt.
Jag värderar inte din rätt till yttrandefrihet som högre än någon annans. ALLA har samma rätt till samma yttrandefrihet.
Citat:
..och alla är inte judar, universialreglen gäller väl troligen här med. vanligen brukar de ”verka utan att synas” och sånt här ”vill de inte prata om”.
Fast här handlar det om att du får prata om det. Men du ska göra det i en tråd där det är det som är ämnet. Och inte i andras trådar, som diskuterar något annat. När du gör det, så förnekar du nämligen deras rätt till yttrandefrihet.
Men det finns de som hävdar att majoriteten på den listan är judar. Eller förrädare, som du själv gör.
Citat:
Man kan prata med käften full av förhudar ändå. Andra bara njuter med munnen stängd. Kippa eller ej spela roll, Agendan är Judisk och smålänge INGEN försvarar yttrandefriheten så spela roll.
Vi försvarar yttrandefriheten. Din yttrandefrihet och andras. Den stora skiljelinjen är att vi anser att din yttrandefrihet inte står över andras bara för att du är besatt av judar.
Citat:
1.06 är en av de allra heligaste reglerna, skulle aldrig kunna se mig i spegeln när jag borstade tänderna om jag bröt mot den. Men ni har ju er hittepå regler och jag flera fall inklagade till admin så vi får väl se hur lång tid det går.
Annars bryter inte jag mot regler, jag går inte OT, jag stödjer det regelverk som finns MINUS Total judeskydd då.
Med andra ord extremt liten risk för att du skulle bli bannlyst.
För du får skrika, gnälla och klaga på att vi är judar och för en judisk agenda, så länge som du gör det i en tråd där det är det som är ämnet.
Som den här tråden.
Som inte ligger i konspirationsforumet.
Citat:
Ni är tamejfan besatta av skydda era jävla judar
Förhuds Forum - Yttjandefjihet vae è d?
Vi är "besatta" av att alla ämnen ska få diskuteras och att ingen ska tillåtas förneka någon annans rätt till yttrandefrihet.
Du är däremot så besatt av judar att du anser att din yttrandefrihet därför är mer värd än andras. Att om du ser judar, påhittade eller verkliga, så ska du ha rätten att ta över en tråd där andra diskuterar sådant som inte har någonting med judar eller judisk agenda att göra.
Och det kommer vi moderatorer att agera mot. Handlar inte tråden om judar, så ska inte tråden handla om judar. Diskussionen i tråden ska hålla sig till trådens ämne.
Du får diskutera judar hur mycket du vill, så länge som du gör det i trådar där judar är en del av trådens ämne.
Citat:
Jag är INGEN JUDE
Du är lika mycket jude som jag är.
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Inte jag heller och därmed kan vi konstatera att i vart fall två av modsen (även om du är före detta) inte är judar. Utöver det tycker jag hela den här tråden är löjlig. Jag menar, vi beskylls i olika trådar för att vara judar, nazister, rasister, kommunister och vad det nu kan vara. Hur i hela friden skulle vi kunna vara allt det på en och samma gång?
För att vi är judar naturligtvis. Judar är slingriga lögnare och kan påstå allt möjligt och uppträder i mängder av skepnader och står för mängder av ideologier.
Ibland är judarna inte judar överhuvudtaget, och kallas då för krypto-judar. Och sedan har naturligtvis självhatande judar, vilket är judar som kritiserar judar, men de gör det bara för "plausible deniability" och "kontrollerad opposition" förstås.
iwanttobefree beskriver det rätt enkelt:
kort och gott ljug mig i ansiktet, så kommer jag kalla dig en ljugande jude tills du bevisat motsatsen.
och bevisen på att det finns fiender till sanningen här ser man tydligt om man kan en del om judar och flat earth.
----
nej man får gärna säga imott med rimliga mottsägelser, men när man ljuger och vrider på det som är uppenbart, ser jag det som ett judiskt bettende
----
Agendan är att skapa konflikt mellan grupper i samhället men INTE att nån får lära sig om vad judarna gör. Agendan på detta forum är tydlig och modsen och admins agerande likaså. Förinta all civilisation.
Driver flashback en agenda? Vilken är den? Är det bra eller dåligt?
Ena gången påstår man att forumet och moderatorer är rassar/ nazzar och har högerextremistisk agenda.
Nästa gång att forumet och moderatorer är Judar och har en Judisk agenda.
Det tycks bara finnas nazister och Judar här inne.
Verkar trivas bra ihop trotts allt då...
Jag ser ingen agenda överhuvudtaget.
Du får väl lära dig hur mycket du vill om Judar.
Det finns ju även en massa trådar om Judar.
Jag har själv diskuterat i någon av dem.
Men ibland så kan det se lite kostigt ut om en tråd handlar om dåligt avgassystem och någon skriver.
Det är Judarnas fel.
Påstår du nu att du har ljugit? Att du varit del av någon komplott med att ljuga för att skydda Flashback? Eller beror det på att samma svar som alla andra alltid har fått beror på att det är så som det faktiskt är? Att det är därför som det trots sisådär 100 moderatorer och 250 ex-moderatorer ändå inte funnits någon som varit villig att avslöja "lögnerna"?
Den saken hedrar dig i alla fall. Men jag tror du nog kan få tillstånd av admin, om du frågar, att avslöja alla judiska hemligheter om forumet som du lärde dig när du var moderator.
Om jag gjorde det så ber jag uppriktigt om ursäkt. Att påstå att du snackar om en viss sak eller driver en viss agenda är en sak, att lägga ord i munnen på någon annan är däremot något annat och som inte ska göras.
Det ordspråket har jag aldrig hört innan. Nyligen stiftat eller helt och hållet påhittat?
Vi kämpar för det fria ordet. För ALLAS rätt till yttrandefrihet. Att tysta andras yttrandefrihet och hävda att det handlar om ens egen yttrandefrihet är däremot något förkastligt.
Jag värderar inte din rätt till yttrandefrihet som högre än någon annans. ALLA har samma rätt till samma yttrandefrihet.
Fast här handlar det om att du får prata om det. Men du ska göra det i en tråd där det är det som är ämnet. Och inte i andras trådar, som diskuterar något annat. När du gör det, så förnekar du nämligen deras rätt till yttrandefrihet.
Men det finns de som hävdar att majoriteten på den listan är judar. Eller förrädare, som du själv gör.
Vi försvarar yttrandefriheten. Din yttrandefrihet och andras. Den stora skiljelinjen är att vi anser att din yttrandefrihet inte står över andras bara för att du är besatt av judar.
Med andra ord extremt liten risk för att du skulle bli bannlyst.
För du får skrika, gnälla och klaga på att vi är judar och för en judisk agenda, så länge som du gör det i en tråd där det är det som är ämnet.
Som den här tråden.
Som inte ligger i konspirationsforumet.
Vi är "besatta" av att alla ämnen ska få diskuteras och att ingen ska tillåtas förneka någon annans rätt till yttrandefrihet.
Du är däremot så besatt av judar att du anser att din yttrandefrihet därför är mer värd än andras. Att om du ser judar, påhittade eller verkliga, så ska du ha rätten att ta över en tråd där andra diskuterar sådant som inte har någonting med judar eller judisk agenda att göra.
Och det kommer vi moderatorer att agera mot. Handlar inte tråden om judar, så ska inte tråden handla om judar. Diskussionen i tråden ska hålla sig till trådens ämne.
Du får diskutera judar hur mycket du vill, så länge som du gör det i trådar där judar är en del av trådens ämne.
Du är lika mycket jude som jag är.
För att vi är judar naturligtvis. Judar är slingriga lögnare och kan påstå allt möjligt och uppträder i mängder av skepnader och står för mängder av ideologier.
Ibland är judarna inte judar överhuvudtaget, och kallas då för krypto-judar. Och sedan har naturligtvis självhatande judar, vilket är judar som kritiserar judar, men de gör det bara för "plausible deniability" och "kontrollerad opposition" förstås.
iwanttobefree beskriver det rätt enkelt:
och bevisen på att det finns fiender till sanningen här ser man tydligt om man kan en del om judar och flat earth.
----
nej man får gärna säga imott med rimliga mottsägelser, men när man ljuger och vrider på det som är uppenbart, ser jag det som ett judiskt bettende
----
Varför kan jag i vilken tråd som helst kritisera Stefan Löfvén, Fredrik Reinfeldt eller Carl Bildt utan att riskera att inläggen raderas och jag blir avstängd?
Varför riskerar jag att få mina inlägg raderade om jag skriver någonting ofördelaktigt om Peter Wolodarski eller vilken annan jude som helst?
Den skillnaden borde inte existera om det är som du påstår, att judar kan kritiseras på Flashback.
En annan grej är ju att judar gärna glider på en räkmacka när någon annan jude har gjort någonting bra - utifrån samma logik måste det vara tillåtet att kritisera judar som kollektiv då de så gärna slickar i sig beröm kollektivt om nån jude gjort nåt beundransvärt.
Om judar tycker det är jobbigt att bo i svenskarnas land Sverige så är det bara för dem att flytta till nåt annat land. Punkt.