2016-05-22, 12:50
Bannlyst
Agendan är att skapa konflikt mellan grupper i samhället men INTE att nån får lära sig om vad judarna gör. Agendan på detta forum är tydlig och modsen och admins agerande likaså. Förinta all civilisation.

Driver flashback en agenda? Vilken är den? Är det bra eller dåligt?
Citera
2016-05-22, 13:14
Medlem
Framtyrs avatar
Ja vet inte. Men att inlägg bara försvinner oerhört fort ifrån vissa trådar utan någon varning eller dylikt händer väldigt ofta, kanske klarar dem bara inte av att läsa sanningen ibland. Senast så blev ett inlägg där jag skrev om vilka som styrt FederalReserve de senaste åren raderat, utan varning trots att det höll sig till topic.
Citera
2016-05-22, 13:28
Medlem
Vad är det med alla idioter på flashback som måste skylla precis allt på judarna? Det är ju fan värre än "tar du den i tvåan?"

Jävla fjortisar!
Citera
2016-05-22, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sten789

Ja. Judeagendan. Det är bra.
Citera
2016-05-22, 13:42
Medlem
men hallå tror du seriöst att om dom va judar att dom skulle låta tråden va kvar NEJ dom skulle banna dig vilket dom borde göra jävla rasist
Citera
2016-05-22, 15:02
Bannlyst
Jag antar att du är arg för att dina inlägg blev borttagna? Skriv inga hotfylda ord eller inget som inte bidrar till tråden så blir den inte borttagen. Annars så kan det ju hända ibland ändå och det får man leva med.
Citera
2016-05-22, 16:17
Medlem
baise-mois avatar
Varför är alla antisemiter så paranoida?
Citera
2016-05-22, 16:17
Medlem
najass avatar
Citat:
Agendan är att skapa konflikt mellan grupper i samhället men INTE att nån får lära sig om vad judarna gör. Agendan på detta forum är tydlig och modsen och admins agerande likaså. Förinta all civilisation.

Nu har du ju sedan tidigare väl dokumenterar din totala brist på förmåga att argumentera och diskutera, och följer nu upp med en uppvisning i förvirrat joller vad gäller språkbehandling.

Vad fan menar du? Först skriver du att agendan är tydlig och sedan frågar du vilken agendan är? Hur är det ens möjligt att formulera sig så osammanhängande som du gör?

Du verkar tro att Flashback har som agenda att ingen ska få lära sig om vad judarna gör. Då borde det ju rimligtvis vara svårt att hitta trådar på Flashback som behandlar vad judar gör. Är det så månne? Nähäpp, en sökning på 20 sekunder visade en ohemul mängd trådar om judar och vad dom har för sig, här är ett litet, litet, litet axplock:

(FB) Har judar infiltrerat svenska kyrkan? Martin Luther hatade judar!
(FB) Varför lär judar ut (i skolan) att icke-judar är onda?
(FB) Judar som vill förinta yttrandefriheten
(FB) Judar suger blodig spädbarnskuk (Sammanfogad tråd /Mod)
(FB) Är judar överrepresenterade i pedofilskandaler?
(FB) Judar tvångssteriliserade svarta människor i Israel
(FB) Vilka politiker i Sverige är judar och vilka sionistiska frågor driver de?
(FB) Judar attackerar Japan, vill att landet accepterar "mångkultur"-dyngan
(FB) Inflytelserik jude uttrycker sin glädje över att amerikaner äntligen rasblandar
(FB) Jude om falsk historieskrivning. Historiker som bedragare.

Återigen är du alltså bortkollrad, bortgjord och gjord till åtlöje. Som vanligt.
Citera
2016-05-22, 16:35
Medlem
Ringuus avatar
Citat:
Flashback verkar lida av storhetsvansinne och att de nu ett tag varit Sveriges största forum ett tag så vill de börja bli rumsrena och hålla det fint och städat på forumet. Sånt som inte är helt politiskt korrekt bedöms mycket hårdare än när någon skriver Socialdemokratisk propaganda. Det är inte helt svart eller vitt men det används dubbla måttstockar när inlägg bedöms. Det räcker med ett mycket mindre OT-övertramp om man kritiserar regimen i Sverige för att få inlägg raderade.

Jag tror inte det innebär att några judar infiltrerat forumet. Men Socialdemokraterna kan mycket väl satt press på Jan Axelsson att om inte han tonar ner kritiken på forumet mot regimen i Sverige kanske han åtalats för uppvigling eller något annat. Kanske har han begått något brott och gjort en deal med SÄPO att om han följer deras direktiv ser de mellan fingrarna på det. Det är bara spekulationer men en sak som är säker är att det dom senaste åren blivit mycket hårdare moderering mot icke-PK inlägg. Jag själv motarbetas ständigt när jag kritiserar Socialdemokraterna för hur deras politik förstör Sverige.
Citera
2016-05-22, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ringuu
Flashback verkar lida av storhetsvansinne och att de nu ett tag varit Sveriges största forum ett tag så vill de börja bli rumsrena och hålla det fint och städat på forumet. Sånt som inte är helt politiskt korrekt bedöms mycket hårdare än när någon skriver Socialdemokratisk propaganda. Det är inte helt svart eller vitt men det används dubbla måttstockar när inlägg bedöms. Det räcker med ett mycket mindre OT-övertramp om man kritiserar regimen i Sverige för att få inlägg raderade.

Jag tror inte det innebär att några judar infiltrerat forumet. Men Socialdemokraterna kan mycket väl satt press på Jan Axelsson att om inte han tonar ner kritiken på forumet mot regimen i Sverige kanske han åtalats för uppvigling eller något annat. Kanske har han begått något brott och gjort en deal med SÄPO att om han följer deras direktiv ser de mellan fingrarna på det. Det är bara spekulationer men en sak som är säker är att det dom senaste åren blivit mycket hårdare moderering mot icke-PK inlägg. Jag själv motarbetas ständigt när jag kritiserar Socialdemokraterna för hur deras politik förstör Sverige.

vad för typ av inlägg skriver du som raderas?
Citera
2016-05-22, 16:41
Medlem
Ringuus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Återigen är du alltså bortkollrad, bortgjord och gjord till åtlöje. Som vanligt.
Det finns miljoner med trådar på FB att du kunde visa upp 10 st bevisar inte att det är så i resten av de miljoner trådar som är på forumet. Men det är typiskt att när folk klagar visar ni ingen förståelse utan kastar istället halmdockor. Jag själv har fått massvis med raderade inlägg officiellt för "OT" men som visst haft koppling till vad trådarna handlat om men att jag starkt kritiserar Socialdemokraterna och håller dem ansvariga för situationen i Sverige är tydligen inget som många moderatorer här verkar gilla.
Citera
2016-05-22, 16:48
Medlem
najass avatar
Citat:
Det finns miljoner med trådar på FB att du kunde visa upp 10 st bevisar inte att det är så i resten av de miljoner trådar som är på forumet.

Nä, tror fan att det inte ska diskuteras judar i resten av de miljoner trådar som finns på Flashback? Är det vad du anser är censur och agenda; att vi inte tillåter att folk diskuterar judar i precis alla trådar? Det var nog det sämsta argument jag någonsin hört i denna frågan. Eller vad fasen menar du? Hur många judetrådar ska jag behöva länka innan du inser att det är helt ok att diskutera judar på Flashback.

Citat:
Men det är typiskt att när folk klagar visar ni ingen förståelse utan kastar istället halmdockor.

Hur fasen kan det vara en halmdocka att redovisa ett gäng trådar som handlar om vad judar gör när någon påstår att vi har en agenda för att förhindra att någon ska få lära sig vad judarna gör?

Citat:
Jag själv har fått massvis med raderade inlägg officiellt för "OT" men som visst haft koppling till vad trådarna handlat om men att jag starkt kritiserar Socialdemokraterna och håller dem ansvariga för situationen i Sverige är tydligen inget som många moderatorer här verkar gilla.

Då är det ju bara att följa instruktionerna: (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
Om inget funkar i steg 1 och 2 så startar man en tråd här och visar vad som hänt. Vi är ju 100% tillåtande att redovisa sina klagomål, så länge man bara följer de simpla instruktionerna.

Lustigt nog är det väldigt få av de som klagar i svepande generella termer som vill att det ska granskas öppet, undrar varför...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in