Citat:
Ursprungligen postat av
VivreSaVie
Det är ju det jag säger. Eftersom singelkvinnor är lyckliga så känner de inte så stor press på sig att skaffa en partner.
Att en mindre andel av männen får alla kvinnorna har blivit en klassisk myt bland bittra killar. Kvinnorna har i genomsnitt inte många fler partners än männen. Kvinnor är ju inte precis intresserade av att ligga runt, de vill ha långa seriösa förhållanden.
Nej, det är mycket sällan jag ser en invandrare med en svensk tjej. En ful svensk kille har betydligt enklare att få en tjej än en snygg invandrad blatte. Invandrarna tar en obetydligt liten del av beståndet.
Men det handlar inte om det. Sluta se allting svartvitt! Då demografin blir helt kaosartat i och med mansöverskottet och en massa svarthåriga män i gatuvyn så blir det ju klart svårt både för invandrare och svenska mannen.
Varför?
Jo för invandrarens del så var han mer exotisk innan man släppte in 160.000 afghaner och nu vill ingen svensk tjej ha en blatte eftersom de finns överallt och inte är lika spännande längre.
För svensken blir det fortfarande svårare. Det blir svårare för tjejer att navigera överhuvudtaget till den rätta killen när det är en massa män i gatuvyn och där konkurrensen blir helt absurd.
Sen ska du vara försiktig med att säga att invandrare inte får tjejer. Blattetjejer går enbart till blattekillar och sen har du givetvis den skara svenska tjejerna som är blattetorskar, de är få jag vet, men de finns. Gå till lion bar hötorget så ska du få se på svenska tjejer som sitter och snackar med praktnegrer.
Sluta se allt svart och vitt som sagt.