Köpte en femma vitt heroin åt en vännina igår. Killen jag brukar handla såna här varor av är världsklass, har under de åren jag använde heroin köpt för runt xx kr/dag och då fått ca. 1,2-1,5g av toppkvalité. Den här killen tar inte ens en tredjedel av priset och varorna brukar hålla samma klass.
Nu var det dock inte vanligt brunt det handlade om utan vitt (china white) som var en prisklass högre. La lite extra emellan och fick en femma vitt pulver i en tampongform.
Traskade glatt hem till vänninan och droppade av varorna.. fick efter en stunds umgänge dock höra hur alla började babbla och folk som rökte blev bedövade i käften, dom som snortade blev bedövade i snoken osv.
Slängde iväg ett sms för att verifiera att varorna var det jag trodde och inte förväxlats med "det fina", då vi pratar engelska med varann förstod jag att det kunde ha missuppfattats när han nämnde att det hade kommit in finare kvalité av vitare färgen. Frågade, helt enkelt: "coke or CW?" och fick till svar: "both".
Nu undrar jag: är det någon som någonsin stött på cola blandat med vitt heroin förut?
Det är cola i det, gjorde test med bikarbonat och vatten, och det är opiater i då vänninans abstinens försvann.
Ska byta varorna idag mot gamla hederliga... men lite intressant ändå. Nu har jag aldrig varit för cola och i synnerhet inte speedballs.. men to each his own