2017-11-22, 11:14
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Jaså? Hade ingen aning om att det var vanligt att banka H med Paracetamol.
Kolla på WEDINOS analysresultater på Heroin, samt sök på google så får du veta
Acetaminophen = Paracetamol
Citera
2017-11-22, 12:34
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Det är ingen vidare kvalite på de heroin som funnits på FS. Sen är priserna ett skämt!

Ja det var verkligen en enorm prisskillnad! Horse i Sverige är ju rena rama borgarbrackadrogen.
P.S. Rensa din inkorg!

Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Kolla på WEDINOS analysresultater på Heroin, samt sök på google så får du veta
Acetaminophen = Paracetamol

Hmm. Noskapin och Alvedon var vanligt. Skulle dock vara roligt att % av allt innehåll.
Vart hålller den där WEDINOS till?
Citera
2017-11-22, 12:37
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Ja det var verkligen en enorm prisskillnad! Horse i Sverige är ju rena rama borgarbrackadrogen.
P.S. Rensa din inkorg!

Hmm. Noskapin och Alvedon var vanligt. Skulle dock vara roligt att % av allt innehåll.
Vart hålller den där WEDINOS till?
WEDINOS håller till i Scotland om jag inte minns fel.. Min inkorg var bara 90% använd, men jag har tömt den nu
Citera
2017-11-22, 12:43
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
WEDINOS håller till i Scotland om jag inte minns fel.. Min inkorg var bara 90% använd, men jag har tömt den nu

Ok, Trainspotting-horse mao. Ja det lär väl inte skilja så mycket där som här.

Det var Yohomie som jag bad rensa inkorgen.
Citera
2017-11-23, 08:37
Medlem
Citat:
Vad för jonk är det som ni använder i ert område just nu? Menar alltså är det mörkbrunt eller ljusare eller beige i färgen det ni kör just nu?

Det allra bästa heroinet jag haft nu på senaste tiden var faktiskt ljusgrått i stenform och luktade mycket starkt av poppy-heroin som det ska göra. Annars tycker jag nästan alltid de bästa heroinet varit riktigt mörkt i färgen mörkbrunt. De ljusa sorterna har ofta varit dåligt med ett undantag då.

Hur är det för er andra? Hur ser det ut?

Tycker alltid det renaste bruna (heroinbas) har varit ljusbrunt/grått.

Så var det alltid när det kom in landet och har aldrig sett mörk brunt i stora partier...dock många års sedan jag var inne på det men kom ju direkt från afghan... så tror inte det ändrat processen.

Lätt o kolla kvalitén, på folie så stelnar droppen fort och är inte klibbig utan som en tunn glas bit helt svart och ger nästan inga spår efter sig när man röker det, och när man löste det så blev det alltid mörk lösning när det var bra men sedan många års sedan har det fattat det och bankar ut det med nått som blir mörkt så det sättet går ej o kolla längre...bästa är o se hur det reagerar på folie.
Senast redigerad av Djungle 2017-11-23 kl. 08:49.
Citera
2017-11-23, 09:49
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Tycker alltid det renaste bruna (heroinbas) har varit ljusbrunt/grått.

Så var det alltid när det kom in landet och har aldrig sett mörk brunt i stora partier...dock många års sedan jag var inne på det men kom ju direkt från afghan... så tror inte det ändrat processen.

Lätt o kolla kvalitén, på folie så stelnar droppen fort och är inte klibbig utan som en tunn glas bit helt svart och ger nästan inga spår efter sig när man röker det, och när man löste det så blev det alltid mörk lösning när det var bra men sedan många års sedan har det fattat det och bankar ut det med nått som blir mörkt så det sättet går ej o kolla längre...bästa är o se hur det reagerar på folie.

Ja fast tycker det är svårt att avgöra på hur det rinner eller att det inte lämnar rester och rinner svart.
Tycker man ofta känner på lukten direkt när man fått tag i bra grejer..

Tyvärr så tycker jag sällan man kommer över heroin som stinker poppys,frän lukt nuförtiden?
Det kan ju vara jag som inte har bra kontakter bara, men har fått för mig att kvaliten överlag är sämre nu än för några år sedan här i Sverige? Eller så är det en annan tillverkningsprocess eller så nu? Jag saknar de där riktiga old school heroinet som verkar svårt att hitta inrikes
Citera
2017-11-23, 15:03
Medlem
Vad är det folk blandar det bruna heroinet med så att det blir ljusare? Köpte nyss av en shop och det var ljusbrunt och rann skitdåligt på folie. Blev en svart rand efter också och det brukar det inte bli när det är bra varor.
Citera
2017-11-25, 10:09
Medlem
Citat:
Ja fast tycker det är svårt att avgöra på hur det rinner eller att det inte lämnar rester och rinner svart.
Tycker man ofta känner på lukten direkt när man fått tag i bra grejer..

Tyvärr så tycker jag sällan man kommer över heroin som stinker poppys,frän lukt nuförtiden?
Det kan ju vara jag som inte har bra kontakter bara, men har fått för mig att kvaliten överlag är sämre nu än för några år sedan här i Sverige? Eller så är det en annan tillverkningsprocess eller så nu? Jag saknar de där riktiga old school heroinet som verkar svårt att hitta inrikes

Har ingen koll på dopet i alls, var nått års sedan jag ens tog senast. Absolut det ska ju lukta mycket. Men just på folie var alltid lätt annars o kolla kvalitén då det ska stelna fort och droppen ska som sagt bli svart o inte ge så mycket "spår" efter sig.

Näst sist jag tog fick jag fan en överdos men det i DK (bara tagit 3 riktiga OD på nästan 20 år) annars brukade jag sällan köpa av nån okänd så visste oftast att det var bra eller ok, tycker fan dopet borde vara bra nu när "alla" går i programmet...vet flera som slutat beckna för alla hade sub/meta.
Citera
2017-11-26, 09:11
Medlem
Wigilantes avatar
Ny sort heroin av min kran igår..

Köpte en femma vitt heroin åt en vännina igår. Killen jag brukar handla såna här varor av är världsklass, har under de åren jag använde heroin köpt för runt xx kr/dag och då fått ca. 1,2-1,5g av toppkvalité. Den här killen tar inte ens en tredjedel av priset och varorna brukar hålla samma klass.

Nu var det dock inte vanligt brunt det handlade om utan vitt (china white) som var en prisklass högre. La lite extra emellan och fick en femma vitt pulver i en tampongform.

Traskade glatt hem till vänninan och droppade av varorna.. fick efter en stunds umgänge dock höra hur alla började babbla och folk som rökte blev bedövade i käften, dom som snortade blev bedövade i snoken osv.

Slängde iväg ett sms för att verifiera att varorna var det jag trodde och inte förväxlats med "det fina", då vi pratar engelska med varann förstod jag att det kunde ha missuppfattats när han nämnde att det hade kommit in finare kvalité av vitare färgen. Frågade, helt enkelt: "coke or CW?" och fick till svar: "both".

Nu undrar jag: är det någon som någonsin stött på cola blandat med vitt heroin förut?
Det är cola i det, gjorde test med bikarbonat och vatten, och det är opiater i då vänninans abstinens försvann.

Ska byta varorna idag mot gamla hederliga... men lite intressant ändå. Nu har jag aldrig varit för cola och i synnerhet inte speedballs.. men to each his own
Citera
2017-11-26, 09:17
Medlem
Yohomies avatar
Nej fyfan vad drygt att sälja mix utan att säga något!
Jag skulle bli galen om jag fick kokain eller annan CS i heroinet.
Usch hoppas verkligen inte detta hör till vanligheterna
Citera
2017-11-26, 09:22
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Verkligen. Detta är oacceptabelt, oavsett vilken drog det rör sig om.

@TS: Var skedde detta? I Sverige eller utomlands?
Citera
2017-11-26, 09:24
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Jag skulle bli galen om jag fick kokain eller annan CS i heroinet.
Usch hoppas verkligen inte detta hör till vanligheterna
Ja jag blev riktigt chockad! Aldrig varit med om någon som sålt en mix förut. Samma förpackning och märkning som vanligt också (till de andra varorna) men enda skillnaden är att det är helt vitt och smått bedövande istället för brunt vanligt #3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in